2237 keer gelezen

Topic: Clip of the week idee

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Clip of the week idee

Gepost op: vr. 28 februari, 2014, 09:22
Ok mijn idee,





Nu iedereen ongeveer weet hoe je clips van ps4 op youtube kan zetten (http://playstationclan.be/index.php/topic,703.0.html)

Zou het dan niet tof zijn om een soort van wedstrijd te doen, bv. Cod/BF4 - Kill of The Week...

-je upload per week op een vaste dag "Vrijdag" allemaal u beste clip van die week op een forum topic.
-Mense kunne dan stemme in het weekend tot bv zondag 21u. s'avonds via een poll op hun favo vid .
-Per "kwartaal" is er dan een Main winner de persoon met de meeste stemme in het totaal, en die wint dan een prijs  ; €20 psn credit ofzo of iets anders idk

Het zal sowieso mense naar de site lokke want als m'n hoort dat m'n iets kan winne door iets wat ze dagelijks met plezier doen, kaching!!,

nu ik besef ook wel dat er duidelijke regels moette zijn hiervoor en ook dat de authenticiteit van de clip moet kunnen worden bewezen, want er gaan altijd wel cheaters zijn die bv. 2 clips van dezelfde week gebruike of het gewoon van youtube hale (wa is easy te spotte is).

Nu het is misschien wel a futuristic idea omdat er ook nog veel zijn die nog geen ps4 hebbe...., maar daar bestaan natuurlijk wel alternatieven voor om gameplay footage te recorden.
Laatst bewerkt op: vr. 28 februari, 2014, 09:39 door Kelthor 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline privatejd

  • Level 4
  • ****
  • psnJoren1990
  • Berichten: 538
  • XP: 13
  • Geslacht: Man

Re: Clip of the week idee

Reactie #1 Gepost op: vr. 28 februari, 2014, 09:34
Citaat van: Kelthor op vr. 28 februari, 2014, 09:22

Ok mijn idee,


                                         It's funny coz he's black (racist mathafakas!)




Nu iedereen ongeveer weet hoe je clips van ps4 op youtube kan zetten (http://playstationclan.be/index.php/topic,703.0.html)

Zou het dan niet tof zijn om een soort van wedstrijd te doen, bv. Cod/BF4 - Kill of The Week...

-je upload per week op een vaste dag "Vrijdag" allemaal u beste clip van die week op een forum topic.
-Mense kunne dan stemme in het weekend tot bv zondag 21u. s'avonds via een poll op hun favo vid .
-Per "kwartaal" is er dan een Main winner de persoon met de meeste stemme in het totaal, en die wint dan een prijs  ; €20 psn credit ofzo of iets anders idk

Het zal sowieso mense naar de site lokke want als m'n hoort dat m'n iets kan winne door iets wat ze dagelijks met plezier doen, kaching!!,

nu ik besef ook wel dat er duidelijke regels moette zijn hiervoor en ook dat de authenticiteit van de clip moet kunnen worden bewezen, want er gaan altijd wel cheaterszijn die bv. 2 clips van dezelfde week gebruike of het gewoon van youtube hale (wa is easy te spotte is).

Nu het is misschien wel a futuristic idea omdat er ook nog veel zijn die nog geen ps4 hebbe...., maar daar bestaan natuurlijk wel alternatieven voor om gameplay footage te recorden.


kzie je filmpke nie ze
 

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: Clip of the week idee

Reactie #2 Gepost op: vr. 28 februari, 2014, 09:40
Details :p scheelt volgens mij iets met de site atm fix da later wel, ma kheb het eruit gehaald,

ma soit stog een bon idee?
 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline privatejd

  • Level 4
  • ****
  • psnJoren1990
  • Berichten: 538
  • XP: 13
  • Geslacht: Man

Re: Clip of the week idee

Reactie #3 Gepost op: vr. 28 februari, 2014, 09:45
Citaat van: Kelthor op vr. 28 februari, 2014, 09:40

Details :p scheelt volgens mij iets met de site atm fix da later wel, ma kheb het eruit gehaald,

ma soit stog een bon idee?


idd ik ben nu twitchke ant leggen ze :)à
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Clip of the week idee

Reactie #4 Gepost op: za. 01 maart, 2014, 12:24
Het is inderdaad geen slecht idee, al kunnen we zeker en vast niet elke week een prijs weggeven. We zijn aan het werken aan een ander systeem waarin dit misschien kan geïntegreerd worden...
Op zich zou ik dit pas beginnen doen als alles van youtube op punt staat, want met het livestreamen heb je ook het probleem dat niet iedereen op dat ogenblik kan kijken. Er is inderdaad een omweg, zoals je zelf hebt uitgelegd, maar we wachten nog liever wat af, met je idee in het achterhoord ;-)
 

Offline Wiebeamalur

Re: Clip of the week idee

Reactie #5 Gepost op: za. 01 maart, 2014, 18:28
Leuk idee! Ik heb op Black Ops 2 nog een paar trickshots met verschillende snipers opgeslagen in theater mode maar heb geen capturecard om het op te nemen.
Als ik een PS4 heb zal ik kijken of ik op Ghosts wat trickshots kan halen.
 
  • 1