15403 keer gelezen

Topic: Driveclub

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.201
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #120 Gepost op: do. 11 december, 2014, 10:45
Ik wil binnenkort ook weer wat actiever zijn, als de gamerust is weergekeerd ;)
 

Offline qrobinez

Re: Driveclub

Reactie #121 Gepost op: do. 11 december, 2014, 13:33
dit is ook wel een super parcour voor een toekomstige challenge: Kyle in schotland met regen aan.

 

Offline qrobinez

Re: Driveclub

Reactie #122 Gepost op: ma. 15 december, 2014, 11:08
de vorige challenge was een redelijk succes, lang niet iedereen van de Casual A club heeft meegedaan, maar anderen wel.  Het was bloedstollend spannend alhoewel er 1 was die met vlag en wimpel bovenaan stond !

Mij lijkt het handigst om voor de volgende challenges toch de clubs opnieuw te gaan indelen in actieve en niet actieve racers, zodat de challenges wat makkelijk te sharen zijn en we op dat vlak meer uitdaging gaan krijgen :)

Dus wat we kunnen doen is 1 of 2 clubs  leeggooien en die dan weer vullen met mensen die challenges willen gaan doen op regelmatige basis. Nu zijn er 5 man die meedoen, dus dat is al 1 club. Zelf ga ik de season pass ook aanschaffen aangezien de game nu erg goed werkt en de problemen over zijn.

Wat vinden jullie van het challenge club idee, dus nieuwe clubs met actieve racers?

En natuurlijk wie gaat de volgende challenge hier posten?
 

Offline AristaBE

  • Level 2
  • **
  • psnAristaBE
  • Berichten: 118
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #123 Gepost op: ma. 15 december, 2014, 11:11
Citaat van: qrobinez op ma. 15 december, 2014, 11:08


Mij lijkt het handigst om voor de volgende challenges toch de clubs opnieuw te gaan indelen in actieve en niet actieve racers, zodat de challenges wat makkelijk te sharen zijn en we op dat vlak meer uitdaging gaan krijgen :)

Wat vinden jullie van het challenge club idee, dus nieuwe clubs met actieve racers?

En natuurlijk wie gaat de volgende challenge hier posten?


Dit lijkt me een goed idee ik denk dat er van Casual Race A niet veel volk meer rijd. Ik ben bijna altijd alleen online op dit spel.
Ik speel dus wel meer dan eerst gedacht dit spel. En verwacht dat ik nog een tijdje ga doorgaan ik vind het momenteel echt een topspel zeker met de nieuwe weerselementen en de toch wel mega zalige gfx van de nieuwe parcours.

Verder vind ik de uitdagingen wel leuk maar die laden nog vrij traag en ze zijn redelijk onoverzichtelijk vind ik. Je kan zo aanmaken en naar onbekenden sturen en ontvangen en daar heb je weinig aan ze zouden het beter beperken tot de vriendenlijst of zo.   Momenteel de trophe van 5 challanges te winnen proberen te halen en dan stop ik met versturen naar iedereen ze  ;). Zoals al eerder gezegd best een regelmaat wie versuurd en wanneer want anders de ene week 10 de andere week geen.

Tot online
Laatst bewerkt op: ma. 15 december, 2014, 11:20 door AristaBE 

Offline qrobinez

Re: Driveclub

Reactie #124 Gepost op: ma. 15 december, 2014, 11:20
Citaat van: AristaBE op ma. 15 december, 2014, 11:11

Dit lijkt me een goed idee ik denk dat er van Casual Race A niet veel volk meer rijd. Ik ben bijna altijd alleen online op dit spel.
Ik speel dus wel meer dan eerst gedacht dit spel. En verwacht dat ik nog een tijdje ga doorgaan ik vind het momenteel echt een topspel zeker met de nieuwe weerselementen en de toch wel mega zalige gfx van de nieuwe parcours.

klopt , ik zie je af en toe ook wel joinen bij onze races, maar meestal zitten we dan al in een race en kun je er niet meer bij. Je kunt wel altijd in de partychat even joinen die staat bijna altijd wel open voor public en dan kunnen we eventueel iets afspreken.

Die nieuwe weerselementen die zijn fantastisch, Hiervoor komen ook weer nieuwe auto's en Events beschikbaar in de vorm van DLC genaamd Elements, deze uitbreiding zal waarschijnlijk rond de kerst komen.

Maar eerst krijgen we volgende week de Redline DLC package als season pass houders (of als je hem apart koopt).

Hierin zitten 11 nieuwe Tour events en 5 nieuwe auto’s (en natuurlijk 5 nieuwe trophies):
- Renault Alpine A110-50
- Ferrari 458 Speciale
- McLaren F1 LM Chevrolet
- Corvette Stingray
- Mercedes-Benz SLS AMG Coupe Electric Drive

En natuurlijk de Redline DLC trailer!

 

Offline AristaBE

  • Level 2
  • **
  • psnAristaBE
  • Berichten: 118
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #125 Gepost op: ma. 15 december, 2014, 11:24
Yup klopt ik join maar dan duurt het te lang en wil ik rijden of weet ik niet goed zijn ze nu aan het racen of gewoon te wachten of misschien zelfs solo events aan het doen? Beetje jammer dat we dat niet in het spel kunnen zien wat de rest aan het doen is zelf zoals in de friendlist van de PS4 maar dan iets gedetaileerder in het spel zelf.
Ik zal volgende keer de chat zeker joinen dan weten we al wat meer :)


Als je het spel in de winkel kocht moet je dan ook nog een season pass kopen voor die nieuwe DLC?
En is het goedkoper nog een pass te kopen of maakt het niet uit en kan je alles gewoon los kopen ook?
Want ze hebben ondertussen al een paar dingen gratis weggegeven wat normaal niet het plan was maar als ik me niet vergis is de prijs van de season pass niet veranderd?

Groeten



Laatst bewerkt op: ma. 15 december, 2014, 11:26 door AristaBE 

Offline qrobinez

Re: Driveclub

Reactie #126 Gepost op: ma. 15 december, 2014, 11:35
Citaat van: AristaBE op ma. 15 december, 2014, 11:24

Als je het spel in de winkel kocht moet je dan ook nog een season pass kopen voor die nieuwe DLC?
En is het goedkoper nog een pass te kopen of maakt het niet uit en kan je alles gewoon los kopen ook?
Want ze hebben ondertussen al een paar dingen gratis weggegeven wat normaal niet het plan was maar als ik me niet vergis is de prijs van de season pass niet veranderd?

de season pass is maar 25 euro, de DLC content is bijna 80 euro geloof ik, dus dat is wel voordeliger om een season pass te kopen. De gratis DLC was alleen de eerste 2 van de originele dlc content. Maar dat lossen ze op door voor de season pass houders 2 nieuwe extra DLC packages te geven volgend jaar, dus je krijgt nog steeds de volledige content van de season pass en de 2 huidige gratis dlc packages kun je als niet onderdeel van de season pass beschouwen, dus bij de redline dlc package gaat je season pass content hoeveelheid in.

 

Offline AristaBE

  • Level 2
  • **
  • psnAristaBE
  • Berichten: 118
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #127 Gepost op: ma. 15 december, 2014, 12:06
Perfect duidelijk. Straks dan maar eens aanschaffen denk ik.

Bedankt voor de uitleg.
 

Offline qrobinez

Re: Driveclub

Reactie #128 Gepost op: ma. 15 december, 2014, 14:19
Citaat van: AristaBE op ma. 15 december, 2014, 12:06

Perfect duidelijk. Straks dan maar eens aanschaffen denk ik.

top, dan kunnen we challenges tegen elkaar doen met de nieuwe auto's

Wat is trouwens jullie favoriete auto, track omgeving en weerstomstandigheid om te rijden?

Ik zelf vind dynamisch weer in noorwegen echt fijn om te rijden. Ook storm / heavy snow in de nacht vind ik gaaf, dan zie je echt geen hand voor ogen en is het echt een overlevingstocht om nog een redelijke tijd te rijden.
Het liefst rij ik met de Ferrari 458 of de Golf GTI.

Dynamisch weer in noorwegen:


heavy snow in de nacht:

 

Offline AristaBE

  • Level 2
  • **
  • psnAristaBE
  • Berichten: 118
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #129 Gepost op: ma. 15 december, 2014, 20:33
Ik liefst droog en van track maakt het niet veel uit. Lievelingsauto's vroeger veel de BAC mono en momenteel de Zonda R.
In de regen met hyper cars vind ik redelijk moeilijk.

Verder rijd ik niet graag met de Ferrari ff en de zware Mercedes auto's die zijn met het stuur bijna onmogelijk door de bocht te krijgen vind ik. Dit omdat deze veel tegengestuurd moeten worden en daar kan ik mijn stuur niet snel genoeg 2x voor ronddraaien
Laatst bewerkt op: ma. 15 december, 2014, 20:36 door AristaBE 

Offline AristaBE

  • Level 2
  • **
  • psnAristaBE
  • Berichten: 118
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #130 Gepost op: wo. 14 januari, 2015, 21:11
Iemand een idee hoe de onderstaande  trophy's binnen te halen zijn:

-Unbeatable
Win 5 of your own Solo Challenges after sending them to at least one other player.

-Contender
When the timer expires on a Solo Challenge, be at the top of the leaderboard.

Zit hem blijkbaar in details dan wat zou normaal in orde moeten zijn maar ze verschijnen maar niet.
Of iemand die het ziet zitten om elkaar hierbij te helpen?

http://www.playstationtrophies.org/game/driveclub/trophy/93964-Unbeatable.html
1. Send 5 challenges solo, NOT club
2. Set Expiration to 30 Minutes
3. Send it to the friend you are boosting with
4. The person you sent the challenge to has to participate in ALL 5 challenges
5. Your friend must get a time that is worse than the one they have to beat
6. After your friend plays all 5 and loses on them, once the challenge expires, it will count.
 

Offline Biglia

  • Level 1
  • *
  • psnBiglia
  • Berichten: 30
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #131 Gepost op: do. 15 januari, 2015, 17:53
Ik heb ze al denk ik, maar ik wil u wel helpen.

Citaat van: AristaBE op wo. 14 januari, 2015, 21:11

Iemand een idee hoe de onderstaande  trophy's binnen te halen zijn:

-Unbeatable
Win 5 of your own Solo Challenges after sending them to at least one other player.

-Contender
When the timer expires on a Solo Challenge, be at the top of the leaderboard.

Zit hem blijkbaar in details dan wat zou normaal in orde moeten zijn maar ze verschijnen maar niet.
Of iemand die het ziet zitten om elkaar hierbij te helpen?

http://www.playstationtrophies.org/game/driveclub/trophy/93964-Unbeatable.html
1. Send 5 challenges solo, NOT club
2. Set Expiration to 30 Minutes
3. Send it to the friend you are boosting with
4. The person you sent the challenge to has to participate in ALL 5 challenges
5. Your friend must get a time that is worse than the one they have to beat
6. After your friend plays all 5 and loses on them, once the challenge expires, it will count.

 

Offline bulldog001

Re: Driveclub

Reactie #132 Gepost op: do. 15 januari, 2015, 18:53
Citaat van: AristaBE op wo. 14 januari, 2015, 21:11

Iemand een idee hoe de onderstaande  trophy's binnen te halen zijn:

-Unbeatable
Win 5 of your own Solo Challenges after sending them to at least one other player.

-Contender
When the timer expires on a Solo Challenge, be at the top of the leaderboard.

Zit hem blijkbaar in details dan wat zou normaal in orde moeten zijn maar ze verschijnen maar niet.
Of iemand die het ziet zitten om elkaar hierbij te helpen?

http://www.playstationtrophies.org/game/driveclub/trophy/93964-Unbeatable.html
1. Send 5 challenges solo, NOT club
2. Set Expiration to 30 Minutes
3. Send it to the friend you are boosting with
4. The person you sent the challenge to has to participate in ALL 5 challenges
5. Your friend must get a time that is worse than the one they have to beat
6. After your friend plays all 5 and loses on them, once the challenge expires, it will count.

ik wil ook wel helpen moet die van die 5 challenges ook nog hebben
 

Offline AristaBE

  • Level 2
  • **
  • psnAristaBE
  • Berichten: 118
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #133 Gepost op: do. 15 januari, 2015, 21:11
bulldog001 bij u is het probleem dat de trophy's blijkbaar niet lukken als je van dezelfde club bent.
Dus wij kunnen elkaar denk ik jammer genoeg niet helpen. (of ben ik hier mis in?)

Maar biglia als het goed is zal ik u 5 (korte) challanges sturen als jij die zou willen verliezen dan hehe.
Stuur mij ook 1 uitdaging en dan probeer ik die te winnen en dan zou het moeten lukken denk ik.

Groeten al alvast bedankt
 

Offline Biglia

  • Level 1
  • *
  • psnBiglia
  • Berichten: 30
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #134 Gepost op: vr. 16 januari, 2015, 17:10
Bij mij verscheen de trophy na de challenges, dus normaal is het bij u nu ook in orde!
Citaat van: AristaBE op do. 15 januari, 2015, 21:11

bulldog001 bij u is het probleem dat de trophy's blijkbaar niet lukken als je van dezelfde club bent.
Dus wij kunnen elkaar denk ik jammer genoeg niet helpen. (of ben ik hier mis in?)

Maar biglia als het goed is zal ik u 5 (korte) challanges sturen als jij die zou willen verliezen dan hehe.
Stuur mij ook 1 uitdaging en dan probeer ik die te winnen en dan zou het moeten lukken denk ik.

Groeten al alvast bedankt