15340 keer gelezen

Topic: Driveclub

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline qrobinez

Re: Driveclub

Reactie #105 Gepost op: do. 06 november, 2014, 10:03
Citaat van: AristaBE op do. 06 november, 2014, 09:09

Ik speel geregeld online maar zie weinig (tot geen) andere mensen op driveclub online.
Zijn er die het spel al definitief opgeborgen hebben ofzo?  Of gewoon langs de kant tot alle problemen opgelost zijn ?

Ik heb hem inderdaad apart gelegd totdat ik hoor dat de problemen online opgelost zijn, maar dan pak ik het zeker weer op :).
Maar zit nog steeds te wachten op dat challenge systeem, te belachelijk voor woorden dat na een maand dat nog steeds niet aanstaat.

Maar als ik jou zo hoor werkt online nu?
- dus geen lange connectie tijden meer in de lobby?
- geen verbinding verbroken tijdens de races?
- geen lobby not available meer na race 11?
- geen knipper en lag problemen van andere autos?

dit was namelijk het afgelopen weekend nog wel zo.
 

Offline Anbulone

Re: Driveclub

Reactie #106 Gepost op: do. 06 november, 2014, 10:22
Ik heb dit spel al deels opgeborgen, erger mij enorm aan de online problemen.
Ik heb nu COD en Destiny en amuseer mij daar meer mee.
 

xXiNiXx

Offline xXiNiXx

  • Administrator
  • Level 6
  • *
  • psnxXiNiXx
  • Berichten: 1.515
  • XP: 27
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #107 Gepost op: do. 06 november, 2014, 11:04
Ik wacht nog steeds op de PLUS versie, dus jah...
 
Welkom bij de leukste Playstation familie.


Offline Diddle

Re: Driveclub

Reactie #108 Gepost op: do. 06 november, 2014, 11:31
Citaat van: xXiNiXx op do. 06 november, 2014, 11:04

Ik wacht nog steeds op de PLUS versie, dus jah...


Wanneer we deze kunnen downloaden is de volledige versie misschien al ergens goedkoop uit de budgetbak te vissen :p
 

Offline qrobinez

Re: Driveclub

Reactie #109 Gepost op: do. 06 november, 2014, 11:41
Citaat van: Diddle op do. 06 november, 2014, 11:31

Wanneer we deze kunnen downloaden is de volledige versie misschien al ergens goedkoop uit de budgetbak te vissen :p

nu al hoor :D

bij online webshops is de disc versie van de game inmiddels al gezakt naar 45 euro, en de game is zo massaal weer ingeruild voor een andere game dat je hem 2e hands voor rond de 30 a 35 euro ook wel kan scoren.  De digitale versie schijn je weer in te kunnen leveren sinds vorige week omdat sony ook wel begrijpt dat dit niet acceptabel is.

Of te wel, dramatisch voor een game die door sony is gepresenteerd als de 'forza' killer op de ps4 en nog maar een paar weken oud is. Het is ook niet voor niets dat de CEO van sony dat persbericht heeft uitgegeven, maar goed. Het momentum van de game is voorbij, de kwaliteit is inmiddels op alle gamesites het gesprek van de dag geweest. De geloofwaardigheid van evolution studios is tot onder het vriespunt gedaald en het consumenten vertrouwen is verpletterd.

Ik ben ervan overtuigd dat sony niet bepaald blij is met hoe dit nu is gegaan en loopt. Ze hebben ingegrepen door eigen engineers te plaatsen bij evolution studio en de hele online netcode wordt in stukken herschreven op dit moment omdat daar programmeer fouten in zitten die het niet mogelijk maken om servers bij te prikken om het probleem op te lossen. Dit is allemaal terug te vinden in de verklaring van die ceo, staat ook wel op de driveclub Facebook page.

Ik baal er wel een beetje van om eerlijk te zijn. Zeker de opzet hier van de teams was veelbelovend en had een succes kunnen zijn als de game gewoon gedaan had wat ze beloofd hadden in de afgelopen jaren. Maar hier had niemand op gerekend, de gamers gaan logischerwijs verder nu met de nieuwe games in de komende maanden en zoals het nu lijkt is een stabiele werkende social gereed zijnde driveclub nog ver van ons af. in december komt the crew uit, dan maar weer eens opnieuw proberen of we daar iets leuks voor kunnen bedenken.
Laatst bewerkt op: do. 06 november, 2014, 11:57 door qrobinez 

Offline AristaBE

  • Level 2
  • **
  • psnAristaBE
  • Berichten: 118
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #110 Gepost op: za. 15 november, 2014, 12:53
Terug een  *UPDATE*

Komt er in het kort op neer dat het eerste en tweede deel van de DLC met o.a.  five new cars, 22 new tour events, 10 new trophies and 10 new livery items gratis is als tegemoetkoming met de probemen. En een update om de server problemen (nogmaals) te verbeteren.

En niet te vergeten een voor mij alvast zeer belangrijke update :
• Improved multiplayer collision physics to reduce frustrating spin-outs
• Adjustments to soften the corner cutting penalty system


Volledig verslag hier onder.


Hi everyone,

 The team at Evolution continues to work diligently to resolve all of the server issues. We know you have all been extremely patient and understandably frustrated during DRIVECLUB’s launch, and to show our appreciation for the support during this challenging time, we will be offering the premium DLC packs for November (25th November-SCEA/26th November-SCEE/27th November-SCEJ) free to those who purchased the full game.

 These premium DLC packs – The Ignition Expansion Pack and Photo-Finish Tour Pack along with two livery packs – will give you a total of five new cars, 22 new tour events, 10 new trophies and 10 new livery items to play with online and offline.

 The Season Pass will be extended to include four extra packs in July 2015 to ensure players who purchased the pass get everything that was promised. So on top of the free DLC in November, the Season Pass will still include 38 cars, 176 tour events and 80 unique liveries.

 On Tuesday we will also be releasing our next game update which includes our first round of player requested feature updates.

 In addition to Photo Mode, which will allow you to share your most thrilling moments with your friends, we will be adding:

• Improved multiplayer collision physics to reduce frustrating spin-outs
• Adjustments to soften the corner cutting penalty system
• Options in the club menu to view everything your club has unlocked
• A fix to allow all club owners to update their club badges

 This update also includes the first new tracks, which we announced back in September as part of our plans to keep supporting and expanding the game as you play. These include the following free new tracks for online and offline play (also playable in reverse):

• India – Yedepalli
• Scotland – Wester Ross
• Chile – Los Pelambres

 Although currently we do not have an update regarding the timing for the launch of the PS Plus Edition, we are continually working on improving the server capacity to enable us to launch the PS Plus Edition as quickly as possible.

 Once again, thank you for your support. We are truly sorry that the road to delivering the full DRIVECLUB racing experience on PS4 has been such a rocky one.
 

Offline Xereno

  • Level 1
  • *
  • psnXereno_Be
  • Berichten: 17
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #111 Gepost op: za. 15 november, 2014, 18:07
Ik zoek nog ergens een club iemand nog een plaatsje over invite me maar :9
 

Offline Marshall69

Re: Driveclub

Reactie #112 Gepost op: zo. 16 november, 2014, 10:47
ik heb nog een plaats over, maar door de problemen met de online is de groep op level19 blijven hangen, beetje opgegeven.
maar hopelijk binnenkort weer actief.
add me maar Marshall69 en zet er even bij dat het voor driveclub is.
 

Offline AristaBE

  • Level 2
  • **
  • psnAristaBE
  • Berichten: 118
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #113 Gepost op: di. 18 november, 2014, 12:15
Nieuwe Update 1.07 momenteel te downloaden.

Nieuwe Tracks, auto's, photo mode etc
 

Offline qrobinez

Re: Driveclub

Reactie #114 Gepost op: ma. 08 december, 2014, 13:41
Vanaf vandaag is de nieuwe game update (1.08 te downloaden. En die brengt !!!!!!

Dynamisch weer systeem, 2 nieuwe tracks en vele verbeteringen.



Nu alles werkt is dit toch wel uiteindelijk een racer van flink formaat zeg, dat challenge systeem is fantastisch en nu met het dynamisch weer systeem met regen, sneeuw, onweer en nog veel meer is het zoals ik het oorspronkelijk verwacht had!


 

Offline AristaBE

  • Level 2
  • **
  • psnAristaBE
  • Berichten: 118
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #115 Gepost op: ma. 08 december, 2014, 19:45
Yup ik speel hem bijna elke keer ik de ps4 aanzet!
Ook de online games zijn al (bijna) probleemloos nu!

Toch kijk ik stiekem al uit naar de echte race sim van Project Cars.
 

Offline qrobinez

Re: Driveclub

Reactie #116 Gepost op: ma. 08 december, 2014, 23:56
Citaat van: AristaBE op ma. 08 december, 2014, 19:45

Yup ik speel hem bijna elke keer ik de ps4 aanzet!
Ook de online games zijn al (bijna) probleemloos nu!

Toch kijk ik stiekem al uit naar de echte race sim van Project Cars.

ja project cars wordt ook mooi :)

maar nu met die weerupdate is echt wel top, die banen zien er nu super uit, vooral dat dynamisch weer en dan op die nieuwe track in noorwegen, dat is toch wel impressive hoor :)

die tijd van jou in het challenge center trouwens ook, 3:29 , mijn hemel, hoe moet ik dat ooit verbreken hehehe. Goed werk!
 

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #117 Gepost op: di. 09 december, 2014, 07:56
Inderdaad een lekkere tijd. Kom er ook net niet aan. Je hebt een aardig middengedeelte gereden :)
Maar er komen nog meer evenementen aan. Dus er is nog hoop voor ons  ;)
 

Offline AristaBE

  • Level 2
  • **
  • psnAristaBE
  • Berichten: 118
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #118 Gepost op: di. 09 december, 2014, 15:57
hehe bedankt.
Zal deze avond eens proberen er wat af te snoeien :)

Er mogen voor mij alvast meer van die playstationclan.be uitdagingen komen ik vind ze wel amusant die uitdagingen en je hebt echt een streefdoel wat het soms dan weer frustrerend maakt :-)


 

Offline qrobinez

Re: Driveclub

Reactie #119 Gepost op: do. 11 december, 2014, 10:41
Citaat van: AristaBE op di. 09 december, 2014, 15:57

hehe bedankt.
Zal deze avond eens proberen er wat af te snoeien :)

Er mogen voor mij alvast meer van die playstationclan.be uitdagingen komen ik vind ze wel amusant die uitdagingen en je hebt echt een streefdoel wat het soms dan weer frustrerend maakt :-)

gisteren weer geprobeerd de tijden te verbreken, wat staat die inmiddels scherp zeg 3:27, niet te doen :D

Echt leuk om zo die challenges te doen. Is het een idee als jullie ook een challenge aanmaken en die solo sharen met de mensen die tot nu toe meegedaan hebben?

We moeten het even aankijken de komende 2 weken, maar anders is het denk ik ook wel een goed idee als de we de clubs gaan herverdelen naar een actieve en niet actieve variant. Van de 9 man zijn er nu 4 die actief meedoen, dus dat is bijna dan 1 actieve club :).