14134 keer gelezen

Topic: Driveclub

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Driveclub

Gepost op: za. 19 oktober, 2013, 13:47
Gespeeld op gamescom, kon me grafisch gezien niet echt overtuigen. Lijkt me wel leuk om online met vrienden te doen.

Laatst bewerkt op: wo. 30 oktober, 2013, 22:48 door xXiNiXx 

Offline Schadow-Knight

Re: Driveclub

Reactie #1 Gepost op: za. 16 november, 2013, 22:05
Jammer dat hij is uitgesteld, IPV die contrast game die lijkt me helemaal niks.  :|
 

Offline qrobinez

Re: Driveclub

Reactie #2 Gepost op: di. 02 september, 2014, 10:27
de driveclub beta wordt inmiddels volop gespeeld door de selecte groep mensen die toegang hebben en gelukkig sharen die ook gameplay beelden, en holiecanolie, dit wordt wel even een hele grote stap voorwaarts ten opzichten van ps3 racing. De graphics, maar ook soepelheid van rijden liegt er niet om als je die gameplay beelden ziet (ook al heeft de maker steady cam op YouTube aangezet wat het beeld iets vervaagt). 8 oktober gaat een mooie dag worden!

Ik neem aan dat er ook een playstationclan driveclub crew gaat komen?


 

Offline leonidos

Re: Driveclub

Reactie #3 Gepost op: di. 02 september, 2014, 10:56
Ik hoop dat ie echt goed word...kijk wel echt uit naar een goeie racegame. Heb hem nog niet besteld. Wacht op demo en hoop dat demo multiplayer bevat.
 

Offline Bellovux

Re: Driveclub

Reactie #4 Gepost op: di. 02 september, 2014, 14:12
Een goeie racegame ... daar zit ik ook op te wachten.
Het lijkt me al het beste wat tot nu toe is voorgesteld, maar toch ... afwachten.
Een demo zou inderdaad heel leuk zijn.



 
Oud aan het worden in een verzuurde wereld… gelukkig kunnen we nog gamen 😊

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #5 Gepost op: di. 02 september, 2014, 16:54
Citaat van: qrobinez op di. 02 september, 2014, 10:27

de driveclub beta wordt inmiddels volop gespeeld door de selecte groep mensen die toegang hebben en gelukkig sharen die ook gameplay beelden, en holiecanolie, dit wordt wel even een hele grote stap voorwaarts ten opzichten van ps3 racing. De graphics, maar ook soepelheid van rijden liegt er niet om als je die gameplay beelden ziet (ook al heeft de maker steady cam op YouTube aangezet wat het beeld iets vervaagt). 8 oktober gaat een mooie dag worden!

Ik neem aan dat er ook een playstationclan driveclub crew gaat komen?



De playstationclan driveclub is idd in de maak :)

Interesse om mee te doen, laat maar iets weten en ik stop je in het raceteam
 

Offline qrobinez

Re: Driveclub

Reactie #6 Gepost op: di. 02 september, 2014, 21:56
Citaat van: Heer_Vonck op di. 02 september, 2014, 16:54

De playstationclan driveclub is idd in de maak :)

Interesse om mee te doen, laat maar iets weten en ik stop je in het raceteam

ik bedoelde eigenlijk een playstationclan driveclub club, dan kun je gezamenlijk doelen halen in de game (op je eigen tempo) en zo voor de club autos verdienen en andere clubs uitdagen.

Een raceteam is denk ik niets voor mij, zeker niet als daar de noodzakelijke verplichtingen zoals elke maandag 2 uur trainen en zo bijzitten, daar is mijn gameschema te onregelmatig voor :)
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #7 Gepost op: di. 02 september, 2014, 22:02
Lol, dat bedoelde ik ook :)

Ik weet niet wat de initiele bedoeling is, maar het is zoals je zelf aangeeft, iedereen die zijn steentje zou bijdragen, hoe klein of groot ook
Ik denk niet dat je moet "trainen" om te racen, is niet hetzelfde als bv CoD waar je taktieken en dergelijke zou gebruiken...

Anders moet je eens contact opnemen met Vincent (Vinsanity). Hij heeft aangegeven zich daarmee wat te willen bezig houden, moest je interesse hebben om "samen" doelen te behalen...
 

Offline qrobinez

Re: Driveclub

Reactie #8 Gepost op: wo. 03 september, 2014, 09:46
Citaat van: Heer_Vonck op di. 02 september, 2014, 22:02

Lol, dat bedoelde ik ook :)

Ik weet niet wat de initiele bedoeling is, maar het is zoals je zelf aangeeft, iedereen die zijn steentje zou bijdragen, hoe klein of groot ook
Ik denk niet dat je moet "trainen" om te racen, is niet hetzelfde als bv CoD waar je taktieken en dergelijke zou gebruiken...

Anders moet je eens contact opnemen met Vincent (Vinsanity). Hij heeft aangegeven zich daarmee wat te willen bezig houden, moest je interesse hebben om "samen" doelen te behalen...

helemaal top,
als er meer bekend is zal ik me zeker aanmelden hiervoor als het inderdaad geen wekelijkse trainingsverplichting heeft.

 

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #9 Gepost op: za. 06 september, 2014, 14:21
Citaat van: qrobinez op wo. 03 september, 2014, 09:46

helemaal top,
als er meer bekend is zal ik me zeker aanmelden hiervoor als het inderdaad geen wekelijkse trainingsverplichting heeft.


In verband met mijn vakantie kon ik niet eerder reageren.

De bedoeling is inderdaad om vanuit de Clan een Club op te richten. Dit zal in eerste instantie gedaan worden vanuit de Plus versie. Aangezien deze game een paar keer is uitgesteld en men niet precies wist wat men kon verwachten.

Zoals jezelf al aangeeft kent Driveclub een sociaal aspect wat het extra interessant maakt. Het voordeel is dat je met meerdere personen de doelen kan halen zonder tegelijk online te zijn.

Zoals Bram al aangaf kan je niet echt trainen voor een racegame zoals dat kan met onder andere BF of CoD. Wel wil ik events gaan inplannen om samen tegelijk te racen om zo toch een club gevoel te krijgen en te voorkomen dat we alleen maar bezig zijn als individuen.
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #10 Gepost op: za. 06 september, 2014, 22:29
Heb ook gekeken naar mijn originele post en heb hem ondertussen, nogmaals op gamescom gespeeld. Grafisch gezien is deze game er ondertussen enorm op vooruit gegaan, vraag blijft of het online doet wat het belooft.
 

Offline qrobinez

Re: Driveclub

Reactie #11 Gepost op: zo. 07 september, 2014, 15:41
Citaat van: Vinsanity op za. 06 september, 2014, 14:21

In verband met mijn vakantie kon ik niet eerder reageren.

De bedoeling is inderdaad om vanuit de Clan een Club op te richten. Dit zal in eerste instantie gedaan worden vanuit de Plus versie. Aangezien deze game een paar keer is uitgesteld en men niet precies wist wat men kon verwachten.

Zoals jezelf al aangeeft kent Driveclub een sociaal aspect wat het extra interessant maakt. Het voordeel is dat je met meerdere personen de doelen kan halen zonder tegelijk online te zijn.

Zoals Bram al aangaf kan je niet echt trainen voor een racegame zoals dat kan met onder andere BF of CoD. Wel wil ik events gaan inplannen om samen tegelijk te racen om zo toch een club gevoel te krijgen en te voorkomen dat we alleen maar bezig zijn als individuen.

helemaal mee eens, als het concreter is, dan zal ik me zeker aanmelden :)
 

Re: Driveclub

Reactie #12 Gepost op: ma. 22 september, 2014, 16:55
Ik ga ook zowieso de plusversie van driveclub uitproberen en als dit wat is meld ik me zeer graag aan om bij de playStationClan club te komen.
Normaal zal ik hem spelen op gameforce (nieuwe gamebeurs in Antwerpen).
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Driveclub

Reactie #13 Gepost op: ma. 22 september, 2014, 17:15
Citaat van: Smoutefretter_BE op ma. 22 september, 2014, 16:55

Normaal zal ik hem spelen op gameforce (nieuwe gamebeurs in Antwerpen).


Really? :)

http://playstationclan.be/index.php/topic,1289.0.html
 

Re: Driveclub

Reactie #14 Gepost op: di. 23 september, 2014, 16:43
Citaat van: Heer_Vonck op ma. 22 september, 2014, 17:15

Really? :)

http://playstationclan.be/index.php/topic,1289.0.html


jpes ;) ondertussen sta ik ingeschreven!
Ik ga waarschijnlijk de zondag gaan omdat ik dan wat extra volk kan meesleuren :p