14772 keer gelezen

Topic: Battlefield 4

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ahappyn00b

  • Level 5
  • *****
  • Game met plezier anders game je niet
  • psnahappyn00b
  • Berichten: 1.370
  • XP: 8
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4

Reactie #105 Gepost op: do. 07 augustus, 2014, 15:32
Citaat van: qrobinez op do. 07 augustus, 2014, 14:34

ik vind die nieuwe gamemode Chainlink wel echt heel vet in battlefield 4. Wel jammer dat die mode alleen maar werkt op de Dragon's Teeth maps.

Overigens wel opvallend dat ik nu een enorme Battlefield 4 revival online zie, die game wordt echt wel weer veel gespeeld online door veel mensen. Dat zal ongetwijfeld ook komen omdat hij nu behoorlijk stabiel is met vrij weinig lag potjes (die er af en toe nog wel zijn overigens).


Mensen zijn aan het oefen voor Destiny :)
 

Offline qrobinez

Re: Battlefield 4

Reactie #106 Gepost op: do. 07 augustus, 2014, 15:43
Citaat van: ahappyn00b op do. 07 augustus, 2014, 15:32

Mensen zijn aan het oefen voor Destiny :)

haha, ja dan zal het wel enorm rustig worden in battlefield na 9 september.

 

Offline ahappyn00b

  • Level 5
  • *****
  • Game met plezier anders game je niet
  • psnahappyn00b
  • Berichten: 1.370
  • XP: 8
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4

Reactie #107 Gepost op: do. 07 augustus, 2014, 16:22
Citaat van: qrobinez op do. 07 augustus, 2014, 15:43

haha, ja dan zal het wel enorm rustig worden in battlefield na 9 september.


Ik zelf ben uitgekeken op battlefield 4, en dat je nu nog last hebt van lag is gewoon schandalig. Game is straks bijna 1 jaar uit, en heeft nog steeds deze problemen. En ondertussen wel 3 of 4 dlc uitgeven en geld plukken.

Battlefield ga ik al niet halen, en of ik de volgende battlefield daarna ga halen, geen idee. Misschien hebben ze het al verpest voor mij.
 

Offline qrobinez

Re: Battlefield 4

Reactie #108 Gepost op: do. 07 augustus, 2014, 16:45
Citaat van: ahappyn00b op do. 07 augustus, 2014, 16:22

Ik zelf ben uitgekeken op battlefield 4, en dat je nu nog last hebt van lag is gewoon schandalig. Game is straks bijna 1 jaar uit, en heeft nog steeds deze problemen. En ondertussen wel 3 of 4 dlc uitgeven en geld plukken.

Battlefield ga ik al niet halen, en of ik de volgende battlefield daarna ga halen, geen idee. Misschien hebben ze het al verpest voor mij.

nou, met die lag valt het tegenwoordig reuze mee, heel af en toe zit er nog wel een potje tussen maar echt vaak komt het niet meer voor. Maar het is inderdaad een lange weggeweest voordat het nu eindelijk werkt. Op zich vind ik het nu achteraf niet eens zo erg, nu heb ik een vette game die werkt in een rustige release periode. De DLC is optioneel, maar persoonlijk vind ik het wel enorm veel waarde voor je geld. Je krijgt 4 maps die elk een compleet andere speelstijl stimuleren met daarbij extra wapens, gear en game modes.

Dus ik ben het niet met je eens als ik de game in de huidige staat bekijk. Natuurlijk is het onacceptabel hoe de game op de markt is gegooid en hoe lang het heeft geduurd voordat de game zo stabiel was als die nu is, maar op dit moment is het simpelweg een goede game te noemen als je van taktische shooters houdt en graag in team verband speelt. En dat maakt echt uit als je met friends in een squad speelt, het is echt elke keer zo dat er 5 man van de squad zitten in de top 10 zitten, en vaak zelfs nog de plek 1 - 5 ook, dat komt puur doordat we als squad spelen en elkaar helpen en informeren over strategieën en waar ze zitten. Dat verschil maak je alleen in battlefield, omdat ook als je iets minder goed bent in shooter je toch met een aangepaste speelstijl hoog kan eindigen, dat lukt in bijvoorbeeld cod met een squad niet, daar ben je veel meer afhankelijk van de individuele skill.

Dat geldt overigens voor destiny ook, daar is de individuele skill ook overheersend in plaatst van het team. Battlefield is daar veel beter in vind ik.
Neemt niet weg dat ik destiny een klapper van formaat vindt, maar dat komt door de missie en rpg achtige skilltree opzet, het is gewoon borderlands meets halo en goed uitgevoerd.
 

Offline ahappyn00b

  • Level 5
  • *****
  • Game met plezier anders game je niet
  • psnahappyn00b
  • Berichten: 1.370
  • XP: 8
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4

Reactie #109 Gepost op: do. 07 augustus, 2014, 17:00
Ben blij dat het tegenwoordig het wat beter werkt, maar two late for me.

Maar als je spel niet goed werkt blijf ik van mening dat je geen nieuwe content op de markt zet als je spel voor geen meter speelt. En dat hebben ze wel gedaan en is eigenlijk gewoon schandalig. De aandacht moet zijn fixen van de game en niet de dlc uitbrengen. En heeft volgens mij meer dan een half jaar geduurd om de problemen op te lossen als het niet langer is.

Misschien kom ik wel terug als ze weer eens naar de WW2 en Vietnam setting gaan, mis die setting.

 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4

Reactie #110 Gepost op: do. 07 augustus, 2014, 17:02
Pascal loopt al een tijdje orgastisch omtrent Destiny ;) , BF4 ken ik niet, dus daar spreek ik me niet over uit
 

Offline ahappyn00b

  • Level 5
  • *****
  • Game met plezier anders game je niet
  • psnahappyn00b
  • Berichten: 1.370
  • XP: 8
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4

Reactie #111 Gepost op: do. 07 augustus, 2014, 17:05
Citaat van: Heer_Vonck op do. 07 augustus, 2014, 17:02

Pascal loopt al een tijdje orgastisch omtrent Destiny ;) , BF4 ken ik niet, dus daar spreek ik me niet over uit


Sorry, is mijn verslaving. ZIt al bij een verslaving groep hiervoor :D
 

Offline ahappyn00b

  • Level 5
  • *****
  • Game met plezier anders game je niet
  • psnahappyn00b
  • Berichten: 1.370
  • XP: 8
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4

Reactie #112 Gepost op: do. 07 augustus, 2014, 17:08
Dat geldt overigens voor destiny ook, daar is de individuele skill ook overheersend in plaatst van het team. Battlefield is daar veel beter in vind ik.
Neemt niet weg dat ik destiny een klapper van formaat vindt, maar dat komt door de missie en rpg achtige skilltree opzet, het is gewoon borderlands meets halo en goed uitgevoerd.

Wacht maar tot je raids in Destiny speelt, als je daar niet samen werkt dan haal je het niet eens de eindstreep.  :D
 

Re: Battlefield 4

Reactie #113 Gepost op: do. 07 augustus, 2014, 17:49
Citaat van: Itachi_iNk op do. 07 augustus, 2014, 10:35

Heb sinds kort deze game en zoek nog een paar mensen om online mee te spelen...Speel vooral Rush/Domination
PSN ID: Itachi_ink


ik speel het tegenwoordig ook veel
ge moogt altij inv sture
 
 

Offline Itachi_iNk

  • Level 3
  • ***
  • TillWeOverdose
  • psnItachi_ink
  • Berichten: 262
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4

Reactie #114 Gepost op: za. 09 augustus, 2014, 15:19
Ik snap echt amper iets van dat skill level op deze game. Speel ik goed krijg ik amper iets, speel ik slecht direct -20 ofzo --'

Net 4 potjes, squad leader geweest en door die orders kan je echt zo veel meer score krijgen wat wel nice is ^^

 

Secuencia

Offline Secuencia

  • Event Manager
  • Level 6
  • *
  • Never Back Down
  • psnSecuencia
  • Berichten: 1.921
  • XP: 27
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4

Reactie #115 Gepost op: za. 09 augustus, 2014, 18:43
Citaat van: Itachi_iNk op za. 09 augustus, 2014, 15:19

Ik snap echt amper iets van dat skill level op deze game. Speel ik goed krijg ik amper iets, speel ik slecht direct -20 ofzo --'

Net 4 potjes, squad leader geweest en door die orders kan je echt zo veel meer score krijgen wat wel nice is ^^


Mjah idd ... Die skill snap ik ook niet ... gaat snel naar beneden :(
 

Offline Enemy-Hunters

Re: Battlefield 4

Reactie #116 Gepost op: za. 09 augustus, 2014, 19:01
De skill boeit niet zo.... hij zakt ook als je niet speelt.

Gewoon lekker knallen met een sqaud en lol maken :)
 
Always keep one round in the chamber.

Secuencia

Offline Secuencia

  • Event Manager
  • Level 6
  • *
  • Never Back Down
  • psnSecuencia
  • Berichten: 1.921
  • XP: 27
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4

Reactie #117 Gepost op: za. 09 augustus, 2014, 19:26
Citaat van: Enemy-Hunters op za. 09 augustus, 2014, 19:01

De skill boeit niet zo.... hij zakt ook als je niet speelt.

Gewoon lekker knallen met een sqaud en lol maken :)


Ah wist ik niet :o
Mjah idd speel ook voor de fun ;)
 

Offline Itachi_iNk

  • Level 3
  • ***
  • TillWeOverdose
  • psnItachi_ink
  • Berichten: 262
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Re: Battlefield 4

Reactie #118 Gepost op: za. 09 augustus, 2014, 23:01
Citaat van: Enemy-Hunters op za. 09 augustus, 2014, 19:01

De skill boeit niet zo.... hij zakt ook als je niet speelt.

Gewoon lekker knallen met een sqaud en lol maken :)


Oh 0.0 Dat is wel lame dan...Probeerde die redelijk hoog te houden :p

Maar ja inderdaad ^^
 

Offline qrobinez

Re: Battlefield 4

Reactie #119 Gepost op: do. 11 september, 2014, 15:09
Met al dat destiny geweld zou je bijna vergeten dat battlefield er ook nog is :D

Vandaag hebben ze de reveal trailer vrijgegeven van de laatste DLC mappack genaamd: Final Stand.
Hierin krijg je ook de beschikking over Hover tanks, Mechs en rail guns.
Ik moet zeggen, wat een waanzinnig gave maps zijn dat!

Final Stand is eenn expansion pack die zich afspeelt in winterlandschappen met geheime militaire gebouwen.


kijk en huiver :)