3468 keer gelezen

Topic: Watch Dogs

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Bellovux

Re: Watch Dogs

Reactie #15 Gepost op: wo. 28 mei, 2014, 06:36
Een beetje in twijfel om de game te kopen.
De trailers (waren) zijn uitnodigend.

Maar na een paar streams te volgen slaat twijfel een beetje toe.
De commentaren waren niet zeer lovend.
Voornamelijk over de graphics en de gameplay.
(Bv het feit dat je met de auto rondscheurt, overal tegenaanknalt, en de auto eigenlijk nooit zwaar beschadigd raakt. Een missie uitvoert, je de politiezender een oproep hoort uitzenden dat ze je zoeken, je gewelddadig wegvlucht ... en na een paar straten hoort: 'de dader is niet te vinden', terwijl je een spoor van vernieling en doden achter je laat. ... (En het lijstje wordt snel aangevuld))

Misschien waren de gamers wat te critisch ... dus wacht ik nog even de ervaringen af die hier gedeeld zullen worden.
En wie weet koop ik hem dan alsnog.  :)

Alvast bedankt om jouw ervaring te delen qrobinez!
 
Oud aan het worden in een verzuurde wereld… gelukkig kunnen we nog gamen 😊

xXiNiXx

Offline xXiNiXx

  • Administrator
  • Level 6
  • *
  • psnxXiNiXx
  • Berichten: 1.515
  • XP: 27
  • Geslacht: Man

Re: Watch Dogs

Reactie #16 Gepost op: wo. 28 mei, 2014, 10:04
Ik wacht nog een maand of twee tot deze voor 20euro te vinden is :)
 
Welkom bij de leukste Playstation familie.


Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Watch Dogs

Reactie #17 Gepost op: wo. 28 mei, 2014, 10:23
Of tien...
 

Offline qrobinez

Re: Watch Dogs

Reactie #18 Gepost op: do. 29 mei, 2014, 14:56
heb nu de nodige missies gedaan, maar ik vind die game behoorlijk moeilijk! Die tegenstanders zijn echt wel sterk, en dat kun je wel enigzins omzeilen via gedeeltes te sneaken maar dan nog zijn sommige missies niet te doen. Neem die missie waarbij je 2 bende leiders in elkaar moet slaan. Dat is allemaal leuk, maar die 2 bendeleiders hebben dan wel meer dan 10 bewakers om hun heen die jou wel mogen neerschieten, en jij mag die bendeleiders niet neerschieten. Das gewoon niet te doen :(

Ook vind ik die invasions van real life spelers behoorlijk storend werken, ben je net op weg naar je volgende missie, dan komt er weer iemand online die jou probeert te hacken omdat er een contract op je hoofd staat. Dan moet je eerst die gast weer opsporen en doodmaken voordat je weer verder kunt. Ik weet dat je het uit kunt zetten helemaal maar dan bouw je die bonus skills niet op.

Al met al vind ik het nog steeds een goede game, maar het had allemaal wel iets simpeler mogen zijn :D, GTA is wat dat betreft kinderspel kwa gameplay vergeleken met Watch Dogs :D

Wat betreft de graphics, met name in het donker zitten er echt wel mooie gebieden in die stad. Niet alle gebieden zijn even mooi, maar soms is het echt wel even indrukwekkend. Andere momenten weer helemaal niet overigens :D
 

Offline qrobinez

Re: Watch Dogs

Reactie #19 Gepost op: vr. 30 mei, 2014, 16:18
inmiddels meer dan 10 uur erop zitten in watch dogs, voornamelijk alleen maar side missies gedaan, heb nu 8 hoofdmissies gedaan zodat ik bijna chapter 1 van de 5 heb uitgespeeld. Veel van de sidemissies zijn bijna hoofdmissies vind ik, sommige ben je echt wel even een tijdje mee bezig en over het algemeen zijn ze ook leuk om te doen. De puzzels vind ik overigens ook leuk, soms ben ik wel een half uur bezig om toegang te vinden tot een bepaalde schakelkast, zeker die side missies waarbij je ctos kastjes moet hakken door binnen 4 minuten 6 kastjes te hakken zijn behoorlijk lastige puzzels :D.

Ik vind de game beter dan GTA, dat komt omdat ik de sidemissies afwisselender vindt, het verhaal vind ik beter en de wereld vind ik mooier en afwisselender uitgewerkt. Wat ik ook tof vind is dat je met een kleine muziek library begint voor in de auto, maar dat je die kunt uitbreiden door telefoons te hacken van mensen en daar hun muziek af te halen. Overigens zijn die chat berichten van mensen en die gesprekken hilarisch en soms ook wel beschamend om af te tappen. Ook als je via camera's inbreekt in mensen hun huis voel het toch alsof je iets aan het doen bent wat niet helemaal in orde is, dat sfeertje is supergoed neergezet en dat komt ook omdat je allerdaagse huis situaties mee zit te bekijken via zo'n camera.

Grafisch kun je de game nog flink verbeteren door het contrast te verhogen, dat kun je eenvoudig doen in het opties menu en dan de helderheid naar 0 te zetten. Dan ziet het er overdag ook erg goed uit. 's avonds en met name in slecht weer zijn de graphics op hun best, die regen en weerspiegelingen op de weg zijn echt erg goed gedaan.

na 10 uur spelen vind ik het tot nu toe de beste game die ik op de ps4 heb gespeeld. Er zijn de nodige verbeteringspunten natuurlijk maar overall is het een hele goede titel, maar wel met een moeilijke start. De eerste vijf uur had ik echt wel nodig om de game te leren spelen en er echt handig in te worden. Daarna werd het met de minuut beter om te spelen en was de moeilijkheidsgraad een stuk minder omdat je inmiddels doorhebt hoe de speelstrategie werkt.

Ik ga weer even verder met het zoeken naar de QR codes in de game, ik wil weten wat het verhaal erachter is (er zitten meerdere verhaallijnen in de game verwerkt die naast de rode draad lopen, zoals verborgen qr codes die leiden naar een ondergronds hackers systeem, een seriemoordenaar die actief is in chicago is ook een verhaallijn en zo zijn er wel meer). Of te wel, naast de hoofdmissies is er echt veel te doen!
 

Offline Intento

  • Level 2
  • **
  • psnIntento
  • Berichten: 111
  • XP: 8
  • Geslacht: Man

Re: Watch Dogs

Reactie #20 Gepost op: zo. 01 juni, 2014, 20:00
Zoals vele speel ik ook meer de side missions dan het echte verhaal...

Al werkt het online gedeelte bij mij niet...
nog iemand deze problemen?

Telkens... sessie verlopen...
 

Offline qrobinez

Re: Watch Dogs

Reactie #21 Gepost op: zo. 01 juni, 2014, 20:58
Citaat van: Intento op zo. 01 juni, 2014, 20:00

Zoals vele speel ik ook meer de side missions dan het echte verhaal...

Al werkt het online gedeelte bij mij niet...
nog iemand deze problemen?

Telkens... sessie verlopen...

nee daar heb ik totaal geen last van. Ik krijg regelmatig een online invasion in mijn game binnen, en die weet ik meestal wel voor de tijd afloopt op te lossen. Ook krijg ik ongeveer 3 keer per uur het aanbod in de game om zelf bij iemand in te breken in de game. De meeste keren weiger ik die online missies overigens omdat ik dan net bezig ben met een eigen missie.

Heeft iemand overigens als die side missie van die seriemoordenaar opgelost?
Ik ben zelf bezig met die side missie waarin je QR codes in de stad moet scannen om zo achter een geheim te komen (die ik vanuit spoiler overwegingen maar niet noem hier :D)
 

Offline bulldog001

Re: Watch Dogs

Reactie #22 Gepost op: zo. 01 juni, 2014, 21:40
Citaat van: Intento op zo. 01 juni, 2014, 20:00

Zoals vele speel ik ook meer de side missions dan het echte verhaal...

Al werkt het online gedeelte bij mij niet...
nog iemand deze problemen?

Telkens... sessie verlopen...

Bij mij werkt het online ook niet
 

Offline Intento

  • Level 2
  • **
  • psnIntento
  • Berichten: 111
  • XP: 8
  • Geslacht: Man

Re: Watch Dogs

Reactie #23 Gepost op: zo. 01 juni, 2014, 21:43
Ik ben ook bezig met de missies van de seriemoordenaar... 4/7 heb ik... want de laatste 2 kan je pas na een bepaalde verhaal-missie... voor je de laatste opdracht krijgt...l
 

Offline qrobinez

Re: Watch Dogs

Reactie #24 Gepost op: zo. 01 juni, 2014, 23:38
Citaat van: bulldog001 op zo. 01 juni, 2014, 21:40

Bij mij werkt het online ook niet

ik denk dat het komt omdat je dan problemen hebt met inloggen op je ubisoft account, dat hebben wel meer mensen, ik weet helaas niet hoe je dat oplost.

Het is wel jammer dat je niet online missies kan doen want er zijn trophies die je online moet halen namelijk.
 

xXiNiXx

Offline xXiNiXx

  • Administrator
  • Level 6
  • *
  • psnxXiNiXx
  • Berichten: 1.515
  • XP: 27
  • Geslacht: Man

Re: Watch Dogs

Reactie #25 Gepost op: do. 12 juni, 2014, 15:46
Een complete review:

 
Welkom bij de leukste Playstation familie.