477 keer gelezen

Topic: Those Who Wish Me Dead

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Those Who Wish Me Dead

Gepost op: do. 17 juni, 2021, 08:22


In Those Who Wish Me Dead word je meegenomen in een zenuwslopend verhaal door de Montana wildernis. Deze Amerikaanse westernthriller met Oscar-winnares Angelina Jolie in de hoofdrol is gebaseerd op de gelijknamige roman van Koryta.

De film vertelt het verhaal over Hannah Faber die werkt bij de speciale eenheid van de brandweer. Hannah kan het haarzelf niet vergeven dat zij drie mannen niet heeft kunnen redden bij een brand. Tot op een dag dat Hannah een 12-jarig jongetje ontmoet die op de vlucht is voor twee wraakzuchtige moordenaars.

Those Who Wish Me Dead is binnenkort beschikbaar:
24/06/2021 - digitale aankoop via o.a. iTunes & Apple TV, Google Play, YouTube, Microsoft Xbox en Rakuten TV.
08/07/2021 - VOD via o.a. Telenet, Proximus, BeTV, iTunes, Apple TV, Google Play, YouTube, Microsoft Xbox en Rakuten TV.

SYNOPSIS
Een ​​jonge tiener is getuige van de moord op zijn vader in de buurt van een groot nationaal bos. Achtervolgd door huurmoordenaars die hem het zwijgen willen opleggen, ontmoet hij in de wildernis al snel een ervaren brandwacht en overlevingsdeskundige die hem onderdak biedt in haar uitkijktoren. Wanneer de huurmoordenaars het bos in brand steken om hun sporen uit te wissen, moet het paar een dodelijke brand overleven die hen dreigt te verteren en de moordenaars te slim af zijn.
 

  • 1