1281 keer gelezen

Topic: Outriders

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline BartolomeusD

Outriders

Gepost op: do. 25 februari, 2021, 12:56
Vanavond om 18:00 uur komt de demo beschikbaar.

Deze game belooft veel goed te doen in het looter-shooter genre. Wat ik er tot nu toe van gezien/gehoord heb lijkt 't daar iig wel op.
Ik ga 'm komende dagen uitvoerig checken. Ik ben wel weer eens toe aan een (goede) looter. Zeker na het falen van zo'n beetje alle loot/progressie-games van de laatste tijd.

fingers crossed dus :)

 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Outriders

Reactie #1 Gepost op: vr. 26 februari, 2021, 09:26
Was de enige game waar ik naar uitkeek en een sprankeltje hoop had dat het misschien goed zo worden maar helaas.

Het heeft veel goeie ideeën maar de gameplay voelt niet goed aan. Cover systeem is slecht, gunplay generic, alle wapens zijn en voelen hetzelfde.
Missies zijn niks meer dan, ga daar en kill bulletsponge badguy. De skills zijn wel leuk maar ook niet echt verfijnt. Alles voelt gewoon janky aan.
Had dit een alpha geweest voor een game die uitkomt op 1 april 2022 dan was er zeker hoop maar nu voelt het aan als een nieuwe Anthem.

Citaat

Ik ben wel weer eens toe aan een (goede) looter. Zeker na het falen van zo'n beetje alle loot/progressie-games van de laatste tijd.

euhm division 2...
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline BartolomeusD

Re: Outriders

Reactie #2 Gepost op: vr. 26 februari, 2021, 15:37
Citaat van: diknmuis op vr. 26 februari, 2021, 09:26

euhm division 2...

Ja misschien moet ik die maar weer eens installeren :)

Maar ik ben wat positiever over de gameplay van Outriders. Ik vind het best goed aanvoelen. Het cover-systeem is daar wel, maar dient in principe niet (of amper) gebruikt te worden. Das best een beetje raar, maar zo promoten ze zelf hun game ook. Ondanks sterk overeenkomstige gameplay mechanics met inderdaad The Division speelt deze game eigenlijk heel anders. Vind ik ook nog steeds wennen.

Wat mij opviel was de lelijke graphics van characters in de cut-scenes. Niet echt 'n gamebreaker voor dit soort game, maar dit had ik wel wat beter verwacht.
De monden zien er niet goed uit en de lip-sync klopt voor geen meter. Misschien dat dit nog ge-patched moet worden maar dat zag er niet goed uit.
De graphics tijdens gameplay zijn veel beter en draaien soepel. Maar dan ben ik wel één van de gelukkigen die een PS5 heeft staan inmiddels.
Ik ga iig nog wel even door met deze demo en ben er eigenlijk al wel zeker van dat ik de full game ook ga spelen.
Laatst bewerkt op: vr. 26 februari, 2021, 15:40 door BartolomeusD 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Offline BartolomeusD

Re: Outriders

Reactie #3 Gepost op: zo. 14 maart, 2021, 19:17
Ik ben verk(n)ocht. Ik ga deze game uitgebreid spelen! Ben de eindbaas van de demo al 'n tijdje aan 't farmen voor 'n legendary. Maar met mijn geluk gaat dat waarschijnlijk nooit gebeuren! Maar het gaat om het idee toch 😁

 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Heer_Vonck

Online Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Outriders

Reactie #4 Gepost op: do. 01 april, 2021, 19:08
Iemand die deze wil verkennen?
 

Offline BartolomeusD

Re: Outriders

Reactie #5 Gepost op: vr. 02 april, 2021, 09:27
Citaat van: Heer_Vonck op do. 01 april, 2021, 19:08

Iemand die deze wil verkennen?

Wat bedoel je?  :$
 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Heer_Vonck

Online Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Outriders

Reactie #6 Gepost op: vr. 02 april, 2021, 10:10
Om eventueel samen te spelen
 

Offline BartolomeusD

Re: Outriders

Reactie #7 Gepost op: vr. 02 april, 2021, 13:48
Oh jahoor. Ik heb 'm nog niet gespeeld multiplayer maar als 't goed is moet dat makkelijk gaan met drop in/out mogelijkheid :)
 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Outriders

Reactie #8 Gepost op: vr. 02 april, 2021, 18:40
Het is niet echt drop in/out maar lobby based
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308
  • 1