1209 keer gelezen

Topic: Cyberpunk 2077

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Cyberpunk 2077

Gepost op: vr. 18 december, 2020, 10:11
Een niet alledaags besluit.
Heb de game zelf niet maar is het echt zo erg?

https://nos.nl/l/2361121
 

Offline BartolomeusD

Re: Cyberpunk 2077

Reactie #1 Gepost op: vr. 18 december, 2020, 13:04
Ik heb 'm ook niet maar wat ik hoor en zie is dat de game idd onspeelbaar is op de base consoles PS4 en Xbox One. De pro en X doen 't wat beter, maar om de game goed te draaien heb je een vette game PC nodig. Dat is eigenlijk de enige manier om de game te spelen zoals ie bedoeld is. Zelfs op PS5 en Series X speel je op dit moment nog een mindere versie. Pas in maart geloof ik krijgt de game een next-gen update voor consoles.

Kwalijk vind ik wel dat CD project Red bewust console beelden niet toonde en pre-release uitsluitend review codes voor PC beschikbaar kwamen. Money grab pur sang natuurlijk om een player base van 200 miljoen via pre-orders hun product aan te smeren. Ze hebben nu wel patches beloofd en de mogelijkheid om je geld terug te krijgen, maar deze game hadden ze natuurlijk nooit op last-gen consoles uit moeten brengen.

Ik ga 'm wel spelen want de game op zich lijkt me super vet. Maar pas over een paar maanden als ik m'n PS5 heb en ook daadwerkelijk de PS5-versie beschikbaar is.
 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Cyberpunk 2077

Reactie #2 Gepost op: vr. 18 december, 2020, 20:43
Onze review komt normaal dit weekend online. Van mezelf niet dus ik kan er niet van meespreken
 

  • 1