12659 keer gelezen

Topic: Playstation 5

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline BartolomeusD

Re: Playstation 5

Reactie #15 Gepost op: vr. 19 juni, 2020, 09:59
Gisteren mezelf ook op de pre-order lijst laten zetten bij GM. Ik ben nr. 75. Dat vond ik best hoog, want dat is alleen voor dat filiaal. Maar die medewerker zei dat 't nog best meeviel... Meeste filialen zitten (nu al) op 100-120 man op de lijst volgens hem.
D'r vallen er ook nog wel tussenuit, dus ik hoop maar dat ik 'm heb als ie released :)
 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Playstation 5

Reactie #16 Gepost op: ma. 29 juni, 2020, 22:05
Voor mij kan die wel nog enkele maandjes wachten om eerlijk te zijn, ik heb daar graag nog een extra controller bij.
 

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: Playstation 5

Reactie #17 Gepost op: wo. 01 juli, 2020, 15:03
Heb mezelf toch in de pre-order gezet
 

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: Playstation 5

Reactie #18 Gepost op: zo. 05 juli, 2020, 14:31
2K heeft aangegeven dat de richtprijs voor de PS5 games € 74,99 zal bedragen. Wij hebben deze prijzen al eens eerder gezien bij de release van de PS4.

De vraag is:
Is dit een bedrag wat jullie 'afschrikt' of zijn jullie bereidt om meer voor een game te betalen? Voor de oudere gamers onder ons een kleine vergelijking, Super Mario 3 kosten eind 1991/ begin 1992 bij de Intertoys in Nederland 149,- gulden (omgerekend € 67,61).
 
Persoonlijk zou ik wel bereidt zijn om meer te betalen dan de huidige PS4 games mits men de games volledig blijft ondersteunen en afstapt van microtransacties, season/battle pass en andere soortgelijke systemen.

 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Playstation 5

Reactie #19 Gepost op: ma. 06 juli, 2020, 11:19
Uiteindelijk is die maar vijf euro meer dan de richtprijs voor de games van PS4 ...
 

Offline Bellovux

Re: Playstation 5

Reactie #20 Gepost op: di. 07 juli, 2020, 22:04
Ik wacht ook een paar maand. Bij PS4 gen1 waren er te veel koelingsproblemen. Eerst even wachten nu of er geen gelijkaardige kinderziektes in zitten. (En mijn huidige PS4 werkt nog steeds goed 😊)
 
Oud aan het worden in een verzuurde wereld… gelukkig kunnen we nog gamen 😊

Offline BartolomeusD

Re: Playstation 5

Reactie #21 Gepost op: wo. 08 juli, 2020, 12:24
Ik denk dat de prijzen voor PS5 games niet duurder zullen zijn dan de huidige. Volgens mij gebeurd dat bij elke launch van een nieuwe generatie consoles, dat men probeert de prijzen omhoog te krijgen.

Persoonlijk maakt 't me niet echt uit. Ik koop niet zoveel eigenlijk.
En ik kan me nog herinneren ooit in een ver en grijs verleden een game gekocht te hebben (was een duikboot-sim) op de Sega Megadrive voor 199,- gulden!
Was moeilijk aan te komen toen de tijd en erger nog... uiteindelijk geen reet aan!! :)
 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Playstation 5

Reactie #22 Gepost op: do. 09 juli, 2020, 10:46
Vooral dat laatste waarschijnlijk :-)
 

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: Playstation 5

Reactie #23 Gepost op: do. 17 september, 2020, 07:06
Daar zijn we weer.

Het hoge woord is eruit.

De Playstation 5 zal in de Benelux een releasedatum kennen van 19 november. De digital only zal € 399,99 kosten en degene met disc gaat € 499,99.

Verder was er ook de bekendmaking van de PS Plus Collection. In deze collectie komen de topgames van de Playstation 4 te zitten. Naar mijn weten is er nog geen informatie verstrekt over hoe lang deze games beschikbaar zullen zijn en of dit een maandelijks wisselende line-up kent.

Gisteren is ook wat meer bekend geworden over de prijs van de games. Deze zullen, zoals de berichten nu zijn, een adviesprijs krijgen van € 79,99.
 

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: Playstation 5

Reactie #24 Gepost op: do. 17 september, 2020, 07:10



En de volledige showcase
 

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: Playstation 5

Reactie #25 Gepost op: do. 17 september, 2020, 07:29
Onderstaand een overzicht met beschikbare accessoires. Deze zullen vanaf 19/11 verkrijgbaar zijn.
 
- DualSense Wireless Controller – €69.99
- PULSE 3D wireless headset – €99.99
- HD Camera – €59.99
- Media Remote – €29.99
- DualSense Charging Station – €29.99
 

Offline BartolomeusD

Re: Playstation 5

Reactie #26 Gepost op: do. 17 september, 2020, 12:09
Adviesprijs €79,99 voor 'n game vind ik best veel eigenlijk. Ik denk ook dat de winkelprijs daar uiteindelijk een stuk onder komt. Pre-orders zag ik al staan voor prijzen vanaf €59,99 (Miles Morales) tot max. €74,99 voor 'n game.
O.a. reden voor mij om niet de digital only te kopen. Betaal je altijd meer voor nieuwe games en je kunt nooit meer iets inruilen of op de 2e hands markt iets kopen/verkopen.
 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: Playstation 5

Reactie #27 Gepost op: do. 17 september, 2020, 14:21
Snap de twijfels over de prijs. Ik zou het niet erg vinden om € 80,- neer te leggen mits, en nu komt het, men dan wel een volledig game uitgeeft. Geen seasonpass, betaalde DLC en/of microtransacties meer. Maar dat zal wel een utopie zijn.

 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Playstation 5

Reactie #28 Gepost op: do. 17 september, 2020, 18:21
Citaat van: Vinsanity op do. 17 september, 2020, 14:21

Snap de twijfels over de prijs. Ik zou het niet erg vinden om € 80,- neer te leggen mits, en nu komt het, men dan wel een volledig game uitgeeft. Geen seasonpass, betaalde DLC en/of microtransacties meer. Maar dat zal wel een utopie zijn.


This!

Ik vind 80 veel te veel. een 70 is al voldoende voor mij vind ik. Vooral omdat digitaal eigenlijk geen geld kost ook ...

Ik ga wachten tot een kerstpakket met eventueel een extra controller of zoiets, ik bekijk het dan wel.
 

Offline BartolomeusD

Re: Playstation 5

Reactie #29 Gepost op: vr. 18 september, 2020, 10:45
Net gebeld door GM, ik zit niet bij de eerste levering.

Heb toch al drie maanden geleden ge-preordered. Schaarste alom!
Ach ja... ik ben eigenlijk ook nog lang niet klaar met m'n PS4 , dus voel me eigenlijk helemaal niet zo teleurgesteld. Was leuk geweest op dag ιιn de PS5, maar zo niet, dan maar niet :)
Laatst bewerkt op: vr. 18 september, 2020, 16:03 door BartolomeusD 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD