1099 keer gelezen

Topic: [x] Een TLOU multiplayer sessie

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Zuttasoxx

  • Level 1
  • *
  • psnZjaZjoe
  • Berichten: 5
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

[x] Een TLOU multiplayer sessie

Gepost op: ma. 06 januari, 2014, 10:32
Hiermee wil ik jullie introduceren/helpen de multiplayer te appreciëren. Dit is een schitterende mp waar teamplay en tactics het wint van run and gun (Call of duty stijl). Daarom is het ook leuker met mensen die je kent en waarmee je kan communiceren.

Als er 4 of minder zijn spelen we in een party tegen andere mensen, bij 4+ spelen we private game. Momenteel 1 uur, maar op het moment zelf kunnen we ook nog kiezen
Laatst bewerkt op: di. 14 januari, 2014, 17:06 door xXiNiXx 

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Een TLOU multiplayer sessie

Reactie #1 Gepost op: ma. 06 januari, 2014, 10:54
In mijn geval zal het introduceren zijn want heb the last of us nog nooit gespeeld ^^. Heb hem nog maar net gekocht en heb  nog enkele andere games die op dit moment voorrang hebben maar een potje multiplayer zie ik wel zitten ^^. Speel dikwijls uncharted 3 online dus hopelijk zijn de controls wat hetzelfde. ;)
 

Offline Zuttasoxx

  • Level 1
  • *
  • psnZjaZjoe
  • Berichten: 5
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Een TLOU multiplayer sessie

Reactie #2 Gepost op: ma. 06 januari, 2014, 12:22
Super. Het heeft een steile leercurve, maar net daarom wil ik dit organiseren voor wat tips and tricks en wat fun natuurlijk.
 

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Een TLOU multiplayer sessie

Reactie #3 Gepost op: ma. 06 januari, 2014, 20:56
Weet nog niet zeker of ik er om 10u30 ga zijn, er komt sbiet nog volk langs en weet nie echt hoe lang het gaat duren... . Je moet me anders maar toevoegen op psn en je zal wel zien of ik online ben of niet. Ik zal waarschijnlijk wel wat later vanavond online komen op psn.
 
  • 1