10766 keer gelezen

Topic: Anthem

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline DutchElite

Re: Anthem

Reactie #15 Gepost op: vr. 01 februari, 2019, 10:08
Opnieuw demo weekend,,,
Nieuwe ronde nieuwe kansen hopelijk nu beter te spelen...😎 🙃
 

Offline vdbeld

  • Level 2
  • **
  • psnvdbeld
  • Berichten: 134
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: Anthem

Reactie #16 Gepost op: vr. 01 februari, 2019, 17:51
We gaan het zien.
 

Offline vdbeld

  • Level 2
  • **
  • psnvdbeld
  • Berichten: 134
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: Anthem

Reactie #17 Gepost op: vr. 01 februari, 2019, 19:00
Ik kom nog steeds niet op de server dus dat gaat lekker. 
 

Offline DutchElite

Re: Anthem

Reactie #18 Gepost op: vr. 01 februari, 2019, 19:53
Helemaal kansloos!
Ben er Klaarmee ook.
 

Offline qrobinez

Re: Anthem

Reactie #19 Gepost op: vr. 01 februari, 2019, 23:40
vervelend dat het bij jullie niet werkt, hebben jullie de update wel geinstalleerd? Ik heb totaal geen problemen gehad vandaag. Ik heb eerst 1,5 uur freeplay gedaan in anthem en na het eten heb ik nog zo'n 1,5 uur een stronghold strike gedaan en wat andere dingen (zoals in de forge rondhangen). Werkte echt stukken beter als de demo van vorige week. Je kunt nu langer vliegen ook, dat is aangepast.

Ik vind het een top game, de loot is geweldig en je merkt het verschil bij zwaardere upgrades.
Laatst bewerkt op: za. 02 februari, 2019, 10:07 door qrobinez 

Offline DutchElite

Re: Anthem

Reactie #20 Gepost op: za. 02 februari, 2019, 13:56
Echt raar dat t niet werkt dan.
Q heb je je PS4 mss op Engels staan?
Las net dat dat kan helpen, schijnt als je je PS4 op Engels zet het verbinden dan wel soepel gaat.

 

Offline qrobinez

Re: Anthem

Reactie #21 Gepost op: za. 02 februari, 2019, 14:53
Citaat van: DutchElite op za. 02 februari, 2019, 13:56

Echt raar dat t niet werkt dan.
Q heb je je PS4 mss op Engels staan?
Las net dat dat kan helpen, schijnt als je je PS4 op Engels zet het verbinden dan wel soepel gaat.


ja die staat op engels inderdaad.

Het werkt echt foutloos hier, net nog een sessie gespeeld, zodat ik alle 4 de javelins heb kunnen proberen.

Er zit veel verschil in de javelins kwa gameplay.

het sterkst:
- Storm (belachelijk sterke side powers die je continu kan gebruiken en een shield die bijna niet kapot te krijgen is als je in hover mode schiet)
- Ranger (goede middle of the road javelin waarmee je de game goed kan spelen)
- Interceptor (dit is een javelin die best sterk is voor close combat op met name melee skills, het is een halve ninja, met werp sterren, messen en allerlei extra moves)
- Tank (dit zou de sterkste armor moeten hebben, ik vond het niet te spelen, hiermee ging ik het vaakst dood)

 

Offline BartolomeusD

Re: Anthem

Reactie #22 Gepost op: do. 21 februari, 2019, 13:08
De eerste kritieken zijn niet echt positief. Morgen ga ik zelf voor het eerst ermee aan de slag.
 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Offline qrobinez

Re: Anthem

Reactie #23 Gepost op: vr. 22 februari, 2019, 01:10
Citaat van: BartolomeusD op do. 21 februari, 2019, 13:08

De eerste kritieken zijn niet echt positief. Morgen ga ik zelf voor het eerst ermee aan de slag.


Net een uurtje gespeeld op de ps4 pro. Ik heb vooral even gelet op laadtijden en gameplay. Dit zijn mijn eerste indrukken:

- De game loopt extreem soepel, geen enkele hickup bij het connecten
- De graphics lijken beter dan in de beta
- De gameplay voelt beter aan dan in de beta, het lijkt iets makkelijker (in ieder geval in de proloog tot nu toe), dit zal vast wel veranderen bij de volgende missie.
- zwemmen is ENORM verbeterd ten opzichte van de beta (dit vond ik eigenlijk het meest grote verschil)
- je kunt nu sneller lopen in fort tarsis
- de laadtijden zijn erg laag en komen in de verste verte niet in de buurt van wat er gemeld is op andere platforms. Ik heb het getimed, de langste laadtijd was om in fort tarsis te komen, dat duurde 38 seconden. In het eerste uur spelen heb ik vier laadschermen gehad wat de laadtijden in het eerste uur dus totaal beneden de twee minuten hield.  Bijvoorbeeld naar de forge gaan was 7 seconden, terug van de forge naar fort tarsis zelfs 5 seconden. Dat is een compleet andere ervaring dus als de gemelde tijden op andere platformen. Ik denk dat dit echt compleet afhankelijk is van de server drukte.  Ik ben nu begonnen te spelen om 12 uur 's nachts, dat zal waarschijnlijk niet bepaald druk zijn. Dus ik ben benieuwd naar de response tijden morgen.

Je kunt er natuurlijk nog weinig van zeggen na maar 1 uur spelen, maar de eerste indruk is erg positief. Het voelt allemaal solide en soepel aan tot nu toe (geen framedrops en rubberbanding tot nu toe), maar morgen gaan we de campaign een flink aan de tand voelen en zal het ook wel drukker zijn online, ik ben benieuwd wat dit gaat betekenen voor de laadtijden en framerates.
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Anthem

Reactie #24 Gepost op: zo. 24 februari, 2019, 11:12
Enkele uurtjes gespeeld, ik vin het wel een leuk spelletje, snellere actie dan destiny en soms wat meer chaos, maar zeer goed te pruimen
 

Offline BartolomeusD

Re: Anthem

Reactie #25 Gepost op: di. 26 februari, 2019, 11:01
Ik vermaak me ook prima met de game. De actie, het vliegen, de combat is supervet knallen en explosies overal (vaak ook waar je 't niet wil :))
Game ziet er fantastisch uit en klinkt geweldig!
Dus voor mij verdient de game wat meer positiviteit dan die over het algemeen krijgt. Er zijn zeker dingen die beter hadden gemoeten, maar daar wordt hard aan gewerkt.
Net als Fort Tarsis waar je doorheen loopt in het spel voelt de game zelf ook soms aan als nog 'under construction'.
Veel mensen vinden dat onoverkomelijk. Zeker ook omdat je de volle mep betaald en zou mogen verwachten dat je een product koopt dat 'af' is.
Maarja, tijden zijn veranderd, en ik denk dat (zeker voor dit type games) dit meer regel dan uitzondering zal zijn. Of het DE manier is weet ik niet, maar we zitten niet meer in de jaren 90, waarin een spelletje was en bleef zoals je 't kocht :)

Ik ga iig voor level 30 en endgame. Dan kijken of we ons staande kunnen houden op de verschillende grandmaster levels.
En dan zal het van de content (updates/dlc) afhangen voor hoe lang ik het leuk blijf vinden.
 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Offline BartolomeusD

Re: Anthem

Reactie #26 Gepost op: vr. 01 maart, 2019, 10:09
Ik ben inmiddels max level (Lv. 30) en voor het eerst grandmaster moeilijkheidsgraad gedaan. Oh oh oh, one-shot galore!
Power level 400+ is recommended, ik dacht lukt wel met 399... Gelukkig had ik 'n goed team :)
 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Offline ahappyn00b

  • Level 5
  • *****
  • Game met plezier anders game je niet
  • psnahappyn00b
  • Berichten: 1.365
  • XP: 8
  • Geslacht: Man

Re: Anthem

Reactie #27 Gepost op: za. 02 maart, 2019, 05:48
In het Begin is het aanpoten in grandmaster 1. Maar zodra je wat masterworks hebt gaat het al een stuk beter.
 

Offline ahappyn00b

  • Level 5
  • *****
  • Game met plezier anders game je niet
  • psnahappyn00b
  • Berichten: 1.365
  • XP: 8
  • Geslacht: Man

Re: Anthem

Reactie #28 Gepost op: za. 02 maart, 2019, 20:14
Anthem aan het spelen, kreeg een fout melding en mijn ps4 crasht erbij  :@
 

Offline BartolomeusD

Re: Anthem

Reactie #29 Gepost op: di. 26 maart, 2019, 11:04
Ik heb afgelopen weekend echt veel uren kunnen spelen, en daardoor ook gemerkt wat (in mijn ogen) het grootste probleem is met Anthem...

De endgame heeft op dit moment weinig tot geen progressie of doelen die je kunt stellen.
Misschien door de (te) vele uren die ik voor handen had, maar ik kreeg sterk het gevoel dat ik niks meer te doen had.
Geen dagelijkse missies meer, geen wekelijkse, nog maar één maandelijkse.. (waarvan 't doel is meer wekelijkse missies te completen (die ik niet heb) :))
Overall miste ik het gevoel om iets na te streven..

En zomaar proberen m'n javalin power-level te boosten of sowieso te upgraden is erg lastig i.v.m. de (crazy) RNG... Ik denk naar schatting 20 uren Anthem afgelopen weekend en welgeteld één legendary drop. En die was nog voor een andere javalin ook! Terwijl ik ranger speelde en juist daar upgrades voor aan het farmen was.
Ik weet dat ze bij Bioware ook niet happy zijn met de loot, en dat er dingen gaan veranderen. Maar ondertussen heb ik toch maar de Division 2 maar gekocht.
Wat overigens niet wil zeggen dat ik klaar ben met Anthem...
Ik vind het nog steeds vooral qua gameplay een topper. En dat is denk ik het belangrijkste. Ik voorzie nog wel een mooie toekomst voor Anthem.

 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD