6978 keer gelezen

Topic: The crew

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: The crew

Reactie #30 Gepost op: wo. 01 oktober, 2014, 08:11
Geen zelfgemaakt filmpje toevallig?
 

Offline mathieu_a

  • Level 3
  • ***
  • psnmathieu_a
  • Berichten: 401
  • XP: 9
  • Geslacht: Man

Re: The crew

Reactie #31 Gepost op: wo. 01 oktober, 2014, 08:11
Xptje voor qrobinez  :)
 
Hallo :)

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: The crew

Reactie #32 Gepost op: wo. 01 oktober, 2014, 08:12
 

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: The crew

Reactie #33 Gepost op: wo. 01 oktober, 2014, 08:20
Bedankt voor je verslag.
Het klinkt misschien raar maar ik ben blij dat het grafisch niet helemaal next gen is. Is voor mij een teken dat ze namelijk, wat ook blijkt uit jou verslag, de nadruk op andere dingen hebben gelegd.

Beter een game die lekker speelt maar er wat minder uit ziet, dan een game die er super uitziet maar voor geen meter speelt.
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: The crew

Reactie #34 Gepost op: wo. 01 oktober, 2014, 09:32
thx voor het verslag grobinez, na enkele positieve reacties te horen krijg ik er steeds meer zin in, kstond er eerst nogal sceptisch over
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline Goofke

  • Level 2
  • **
  • psnGoofke
  • Berichten: 188
  • XP: 4
  • Geslacht: Man

Re: The crew

Reactie #35 Gepost op: wo. 01 oktober, 2014, 11:02
Ik heb  gisteren ook even gespeeld en doet me wat denken aan midnight club...
Maar ziet er wel een leuke racer uit ;-)
 

Offline qrobinez

Re: The crew

Reactie #36 Gepost op: wo. 01 oktober, 2014, 11:09
Citaat van: Vinsanity op wo. 01 oktober, 2014, 08:20

Bedankt voor je verslag.
Het klinkt misschien raar maar ik ben blij dat het grafisch niet helemaal next gen is. Is voor mij een teken dat ze namelijk, wat ook blijkt uit jou verslag, de nadruk op andere dingen hebben gelegd.

Beter een game die lekker speelt maar er wat minder uit ziet, dan een game die er super uitziet maar voor geen meter speelt.

ja dat vind ik ook.

De game is duidelijk ontwikkeld voor coop, dat zie je ook aan alle missies, die staan default op coop zodat je die samen kunt rijden, de solo missie moet je zelf selecteren dan. Vanaf level 10 kun je ook PVP racen, wat me ook gaaf lijkt is dat je op gedeeltes ook asynchroon kunt racen tegen je friends, dus als iemand daar een goede tijd heeft neergezet maar niet online is kun je toch tegen hem of haar racen omdat de ghost er is. Dit heb ik helaas nog niet kunnen testen omdat niemand in mijn friendslist de game al speelde en er dus geen ghosts beschikbaar waren, maar de optie is er wel.

Ook grappig zijn de dingen die gebeuren als je van de weg afgaat, ik ging off road over een bergpas door de grand canyon heen en moest regelmatig remmen voor dieren die in het donker de weg opsprongen. Daarnaast vond ik de details zoals veel taxis in new york of het sneeuwen in salt lake city (leek wel een kerst dorp) leuk om te zien. De verschillen tussen de auto's zijn overigens ook goed voelbaar ondanks dat het arcade is. Een camero drijft echt over de weg terwijl een high end sportscar bijna op full speed door een bocht kan. Dat soort dingen zijn ondanks zijn arcade gevoel goed gedaan.

Al met al ben ik er wel enthousiast over. ik schat dat je zeker zo'n 40 uur bezig bent om alles te ontdekken en nog heel veel meer uren als je gewoon fun dingen blijft doen op events en coop uren. De wereld is zo groot dat het continu wel fris aan blijft voelen.  Ik denk wel dat deze game met name leuk is als je 1 of meerdere friends hebt waarmee je de game kan ontdekken, door de opzet van de game voelt dat wel een beetje als de bedoeling aan. Maar goed, daarom heet het natuurlijk ook The Crew hehehe.
 

Offline qrobinez

Re: The crew

Reactie #37 Gepost op: wo. 01 oktober, 2014, 11:12
Citaat van: Goofke op wo. 01 oktober, 2014, 11:02

Ik heb  gisteren ook even gespeeld en doet me wat denken aan midnight club...

klopt, dat midnight club gevoel had ik ook op sommige momenten (bijvoorbeeld die bijeenkomsten op parkeerplaatsen voor een race). Maar ook onderdelen uit Need for Speed, Burn Out en zelfs GTA achtige race missies zoals breng voor deze dealer een sport auto naar plek X binnen zoveel minuten zonder schade.

Het is enorm gevarieerd in ieder geval :D

 

Offline qrobinez

Re: The crew

Reactie #38 Gepost op: wo. 01 oktober, 2014, 20:49
vanavond weer de nodige tijd gespeeld, dit keer de verhaal missies. Ik vind het een top game worden hoe langer je speelt. Een goede tip: standaard staan het besturingsmodel op alle hulpmiddelen aan, dat maakt het zo extreem arcade kwa racen, niets mis mee als dat je ding is, maar ik wil meer uitdaging. Je kunt het besturingsmodel op hardcore zetten. Dan wordt het een stuk lastiger om races te winnen en is het best hard werken om je auto onder controle te houden. Het is nog steeds wel enigzins arcade maar het voelt al veeeeeeel beter aan. Overigens die raid missie waarbij je een andere auto moet rammen is best een uitdaging om die te halen op hardcore besturingsmode :D :D :D

succes!
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: The crew

Reactie #39 Gepost op: wo. 01 oktober, 2014, 20:53
Heb nu ook de beta binnen, tot wanneer duurt de beta?
 

Offline qrobinez

Re: The crew

Reactie #40 Gepost op: wo. 01 oktober, 2014, 20:57
Citaat van: Heer_Vonck op wo. 01 oktober, 2014, 20:53

Heb nu ook de beta binnen, tot wanneer duurt de beta?

ik las een paar dagen, maar of dat echt zo is? ik heb geen idee eigenlijk.

de beta missies duren ongeveer een uur, de rest is vrij rondrijden. Wat we zouden kunnen proberen is een aantal coop missies te doen om te kijken hoe dat werkt binnenkort.
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: The crew

Reactie #41 Gepost op: wo. 01 oktober, 2014, 21:01
je geeft maar een gil ;)
 

Offline VaSaMiAn

Re: The crew

Reactie #42 Gepost op: do. 02 oktober, 2014, 09:58
Vanavond 18h streaming van The Crew.
Je kan het hier volgen.
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: The crew

Reactie #43 Gepost op: do. 02 oktober, 2014, 20:28
Net met Qui gespeeld, de game voelt een stuk beter aan met de hardcore besturing.

Het bij elkaar komen gebeurde automatisch en een crew eventje starten gebeurt zeer vlot, grafisch is de game goed, niet top, maar gewoon goed. Besturing is zoals arcade hoort te zijn, en er wordt de moeite gedaan om een verhaal te maken.

Best te vergelijken met een burnout paradise, nfs: most wanted, maar met het crew aspect en de moeite van het verhaal.

We kijken ernaar uit. Wel jammer dat de game abrupt crashte en mijn PS4 in veilige modus moest opgestart worden, maar alles is nu weer OK.
 

Offline qrobinez

Re: The crew

Reactie #44 Gepost op: vr. 03 oktober, 2014, 09:54
Citaat van: Heer_Vonck op do. 02 oktober, 2014, 20:28

Net met Qui gespeeld, de game voelt een stuk beter aan met de hardcore besturing.

Het bij elkaar komen gebeurde automatisch en een crew eventje starten gebeurt zeer vlot

ja dat werkte erg handig en stabiel. Wat er gebeurd is dat als je online komt in de game hij op de kaart je friends laat zien, je kunt direct naar een friend spawnen en dan rij je bij hem of haar in de buurt. Als iemand een event start kun je een broadcast doen dat je dat event gaat doen, je friends (en volgens mij ook anderen in die sessie) krijgen dan een venster of je mee wilt doen met die persoon. Als je dan accept wordt je getransporteerd naar die missie en race je vanaf dat moment samen. Het werkte allemaal erg soepel en was eigenlijk vanzelfsprekend en verrassend stabiel voor een beta.