6982 keer gelezen

Topic: The crew

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mathieu_a

  • Level 3
  • ***
  • psnmathieu_a
  • Berichten: 401
  • XP: 9
  • Geslacht: Man

Re: The crew

Reactie #15 Gepost op: vr. 10 januari, 2014, 22:27
Dit gaat pijn doen bij need for speed dit game.
 
Hallo :)

Offline Itachi_iNk

  • Level 3
  • ***
  • TillWeOverdose
  • psnItachi_ink
  • Berichten: 262
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Re: The crew

Reactie #16 Gepost op: ma. 25 augustus, 2014, 13:16
 

Offline qrobinez

Re: The crew

Reactie #17 Gepost op: ma. 25 augustus, 2014, 13:23
voor de beta die eind september komt kun je je inderdaad nog inschrijven, het filmpje hieronder laat zien welke events er allemaal in de beta beschikbaar zijn.
Lijkt me wederom een top game te worden dit.
#ws

en een mooi overzicht van de events
#ws
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: The crew

Reactie #18 Gepost op: ma. 25 augustus, 2014, 13:32
Ik ga er nu niet naar kijken, maar ik denk dat deze ook goed wordt. Jammer genoeg zal alles voor mij afhangen van de besturing, hoop op eerder arcade dan sim
 

Offline qrobinez

Re: The crew

Reactie #19 Gepost op: ma. 25 augustus, 2014, 13:43
Citaat van: Heer_Vonck op ma. 25 augustus, 2014, 13:32

Ik ga er nu niet naar kijken, maar ik denk dat deze ook goed wordt. Jammer genoeg zal alles voor mij afhangen van de besturing, hoop op eerder arcade dan sim

ik zag deze game eerst ook niet zitten, maar de 2 filmpjes hierboven laten een soort van burnout paradise fun zien die je niet in andere racegames ziet. Dus vandaar dat ik overstag ben en deze game wel ga halen. Qua besturing is het inderdaad afwachten, op de filmpjes lijkt het een beetje op forza horizon kwa hoe de auto's reageren, maar goed, dat weet je pas zeker als je de game zelf speelt.
 

Offline Flipkaan

  • Level 2
  • **
  • psnFlipkaan
  • Berichten: 59
  • XP: 0
  • Geslacht: Man

Re: The crew

Reactie #20 Gepost op: ma. 25 augustus, 2014, 14:06
Was de Beta niet alleen voor pc?
 

Offline Itachi_iNk

  • Level 3
  • ***
  • TillWeOverdose
  • psnItachi_ink
  • Berichten: 262
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Re: The crew

Reactie #21 Gepost op: ma. 25 augustus, 2014, 15:16
Citaat van: Flipkaan op ma. 25 augustus, 2014, 14:06

Was de Beta niet alleen voor pc?


Als je op de link drukt zal je een keuze krijgen tussen PC en PS4/Xbox1 beta. De Pc beta begint nu wel al...
 

Offline Stercky

  • Level 1
  • *
  • psnStercky
  • Berichten: 9
  • XP: 0
  • Geslacht: Man

Re: The crew

Reactie #22 Gepost op: ma. 25 augustus, 2014, 23:49
Ziet er echt zalig uit. Heb deze ook besteld :)
 

Offline Goofke

  • Level 2
  • **
  • psnGoofke
  • Berichten: 188
  • XP: 4
  • Geslacht: Man

Re: The crew

Reactie #23 Gepost op: za. 27 september, 2014, 08:27
30 september is het zo ver,
dan gaat de gesloten bèta van start :-D
ben is benieuwd ;-)
 

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: The crew

Reactie #24 Gepost op: za. 27 september, 2014, 13:36
Citaat van: Goofke op za. 27 september, 2014, 08:27

30 september is het zo ver,
dan gaat de gesloten bèta van start :-D
ben is benieuwd ;-)


Ik ook. Nou maar hopen op een key.
 

Offline Bellovux

Re: The crew

Reactie #25 Gepost op: za. 27 september, 2014, 16:40
Citaat van: Vinsanity op za. 27 september, 2014, 13:36

Ik ook. Nou maar hopen op een key.


Dito.
Echt op zoek naar een goeie racegame.
 
Oud aan het worden in een verzuurde wereld… gelukkig kunnen we nog gamen 😊

Offline Luizje

  • Level 2
  • **
  • psnLuizje050
  • Berichten: 136
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: The crew

Reactie #26 Gepost op: di. 30 september, 2014, 10:55
Ik zie dat ik net een key heb gekregen voor de closed beta  :D
 

Offline Goofke

  • Level 2
  • **
  • psnGoofke
  • Berichten: 188
  • XP: 4
  • Geslacht: Man

Re: The crew

Reactie #27 Gepost op: di. 30 september, 2014, 12:20
Citaat van: Luizje op di. 30 september, 2014, 10:55

Ik zie dat ik net een key heb gekregen voor de closed beta  :D


Hier ook een key gekregen :-D
Zal straks is meteen testen ;-)
 

Offline qrobinez

Re: The crew

Reactie #28 Gepost op: di. 30 september, 2014, 23:39
vandaag de closed beta een flink gespeeld. Ik heb nu een aardige indruk van hoe de game speelt en wat je erin kunt doen. Dit is de beta natuurlijk dus er kunnen nog dingen veranderd en verbeterd worden, maar de eerste indruk was dat het allemaal erg soepel liep (slechts 1 crash van de game gehad). Grafisch gezien is het niet echt next gen (nfs rivals ziet er bijvoorbeeld beter uit), dat kan bijna ook niet aangezien de game wereld echt bizar groot is. Het ziet er overigens niet echt slecht uit hoor, de graphics zijn precies de graphics die je in de filmpjes hier eerder zag.

Wat betreft de game wereld, ik wilde even rijden van detroit naar de grand canyon, een stuk van 67 km volgens de game (zal in het echt wel iets verder zijn lijkt me :D), heel gaaf is dat je dan zeker een half uur aan het rijden bent om daar te komen (dat is ongeveer halverwege amerika), tijdens die tocht kom je door verschillende gebieden heen, het valt op dat de buitengebieden er echt mooi uitzien, de bosgebieden en de sneeuw gebieden komen echt mooi over. Ook heb je ander weggedrag afhankelijk van het gebied, op sneeuw is het echt glijden met zo'n auto. Verder heb ik de nodige steden bekeken met wat landmarks en dat was ook leuk om te doen.

Je wordt in verhaalvorm door de missies geleid, dat hebben ze goed gedaan en het past erg goed bij het thema racen in de underground scene. Ik zal niets over het verhaal spoilen overigens. De missies zijn enorm gevarieerd en doen denken aan burnout paradise, je hebt time challenges, slalom uitdagingen, races uiteraard, landmark visits, exploration opdrachten waarbij je oude verlaten auto's vindt die je weer onderdelen of nieuwe auto's opleveren, destroy opdrachten en ga zo maar door, het is behoorlijk gevarieerd. Als je een missie haalt haal je daar punten mee voor je crew en jezelf. Die leveren je weer onderdelen of geld op (hangt van je prestatie in de missie af).

wat in de beta nog niet werkt is het naadloos doorracen vanuit punten via de kaart. In de filmpjes kiezen ze een punt op de kaart en dan kun je daar zonder te laden vanaf verder racen. Dat is in de beta niet zo. Je krijgt een laadscherm die behoorlijk lang duurt voordat je daar daadwerkelijk staat.

De carhandling is prima, het is super arcade overigens dus verwacht geen simulatie racen dat is het niet. Ik vind de game het best te omschrijven als een kruising tussen Need for Speed en Burn Out paradise. Je kunt met maximaal 4 man in een crew en als je je niet aan de regels houdt wordt je most wanted speler van de mensen die op dat moment ook in de wereld racen. Je wordt dan net zoals in NFS achtervolgt door de politie en je bouwt steeds meer wanted sterren op en het wordt steeds lastiger om te ontsnappen.

Ik denk dat straks als de full game gereleased wordt je er een leuke online coop racer bij hebt, burn out blijft legendarisch en dat niveau haalt die denk ik niet (nog beetje vroeg om te zeggen overigens), maar de game heeft zeker de sfeer, opdrachten, vibe en de potentie om enorm veel fun te leveren aan een groep die samen voor de lol events raced.

 

Offline ara

Re: The crew

Reactie #29 Gepost op: wo. 01 oktober, 2014, 07:33
Thanks qui, voor dit kort verslagje over deze bèta.  Ik heb heel wat filpjes met u meegekeken via facebook en uw twich , en ik moet zeggen, deze arcade ga ik ook kunnen spelen. Arcade is iets voor mij. Hehe.