5102 keer gelezen

Topic: Sword Art Online: Fatal Bullet

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline BartolomeusD

Sword Art Online: Fatal Bullet

Gepost op: wo. 24 januari, 2018, 10:42
Deze ga ik zekers spelen volgende maand! 23 februari komt ie uit.
Een looter-shooter met hopelijk een goeie co-op mode.
'Lost Song' en 'Hollow Realization' heb ik ook met plezier gespeeld, en ik denk dat deze zeker een stukje beter is. Misschien weer iets dichter bij dat oude PSO-gevoel van vroeger (als dat nog ooit terug kan komen :))


 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Sword Art Online: Fatal Bullet

Reactie #1 Gepost op: wo. 24 januari, 2018, 16:16
Vind het wel een leuke setting, heb er enkele van gespeeld. Soms wel wat te zware grind, ik maak graag wat sneller voortgang
 

Offline BartolomeusD

Re: Sword Art Online: Fatal Bullet

Reactie #2 Gepost op: wo. 21 februari, 2018, 17:23
Nog twee nachtjes slapen. Ik hoop echt dat het wat is! Zal voornamelijk hangen op de content of die al of niet voldoende aanwezig is. De gameplay zit wel snor geloof ik, en is super fun (van wat ik hoor en zie). Vrijdag ga ik zelf aan de slag met deze game. We zullen zien :)


 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Sword Art Online: Fatal Bullet

Reactie #3 Gepost op: wo. 21 februari, 2018, 18:14
Normaal ligt die hier ook morgen in de bus
 

Offline BartolomeusD

Re: Sword Art Online: Fatal Bullet

Reactie #4 Gepost op: do. 22 februari, 2018, 09:41
Cool dan heb je 'm al een dagje eerder?
 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Sword Art Online: Fatal Bullet

Reactie #5 Gepost op: do. 22 februari, 2018, 11:04
Heb hem al binnen blijkbaar
 

Offline BartolomeusD

Re: Sword Art Online: Fatal Bullet

Reactie #6 Gepost op: za. 24 februari, 2018, 10:03
M'n eerste legendary is al gedropt. Gimme da loot! 😃

Ben nog niet zo ver geweest qua gameplay , het begin is nog veel introductie en tutorial stuff, maar out in the field laat wel een toffe eerste indruk na.
 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Offline BartolomeusD

Re: Sword Art Online: Fatal Bullet

Reactie #7 Gepost op: wo. 07 maart, 2018, 11:07
M'n ArFA-SYS en me, so cute  :) :$

 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Sword Art Online: Fatal Bullet

Reactie #8 Gepost op: wo. 07 maart, 2018, 18:33
Vind het op zich wel een leuke game, zeker iets voor fans van de reeks, maar toch anders genoeg om vernieuwend genoeg over te komen
 

Offline BartolomeusD

Re: Sword Art Online: Fatal Bullet

Reactie #9 Gepost op: do. 08 maart, 2018, 11:13
I'm having a blast :)

De omgevingen en dungeons zien er niet al te spectaculair uit. Vooral de dungeons zien er wat eentonig uit.
Je komt ook veel vijanden tegen van hetzelfde model, maar dan met een ander kleurtje. Je kent het wel... Misschien een afknapper voor sommigen maar bij deze game past dat wel.
Het draait hier echt om het looten. Knallen en looten! En dat hebben ze goed uitgewerkt.
De gameplay vind ik echt top. Soort van 'arcade-stijl schieten' (als dat al bestaat) met die aim-assist. Richten doe je vooral om de 'weak spots' te raken. En dat geeft toch een lekker gevoel... als je die rode damage numbers van de enemy af ziet springen  :D
Want dat is wat het is... Farmen voor wapens (gear)... Farmen voor materials... Wapens fine-tunen (kan volgens mij oneindig...) om zoveel mogelijk schade te berokkenen zodat je uiteindelijk elke boss op ultimate kunt laten smelten.
Oh ja... en natuurlijk proberen om de vrouwelijke karakters in je bed te krijgen. Je moet er maar van houden...  :p
 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Offline BartolomeusD

Re: Sword Art Online: Fatal Bullet

Reactie #10 Gepost op: wo. 14 maart, 2018, 10:46
Ik nader het einde van de game en ik moet zeggen het verhaal en de dialogen zijn goed te doen. Ik had hier niet veel van verwacht (gezien het type game) maar ik vind het toch best onderhoudend en de moeite waard om te volgen.
Omdat je nu 'jezelf' speelt zeg maar, en niet iemand van de SAO crew, krijg je ook meer gevoel dat je 'connect' met de karakters. Dat was in de vorige SAO games anders.

Still... deze game spelen om zijn verhaal alleen is wat teveel gezegd. Maar de mate waarin de dialogen boeien heeft mij positief verrast en stemt mij wel gerust m.b.t. aankomende DLC, waarin weer nieuwe verhaallijnen en karakter-introducties zitten. Dit on top of meer dungeons, bosses en loot! en ik ben helemaal happy. :)

Ik zit eraan te denken de anime ook eens ergens op de kop te tikken. Kan ik deze ook eens kijken en word ik misschien nog wel een fan van de serie... :p
 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD
  • 1