10149 keer gelezen

Topic: Killzone: Shadow Fall

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline BlackHole

Re: Killzone: Shadow Fall

Reactie #30 Gepost op: wo. 04 december, 2013, 13:23
Citaat van: RvG_NL op wo. 04 december, 2013, 11:43

Voeg me maar toe.
Dan leg ik het nog wel een keer uit.

Ik ben elke avond na 21.30 uur online en morgen ook 's middags een uurtje of 2 als de kinderen te bed liggen :)


Is prima! ;).
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Offline RvG_NL

  • Level 1
  • *
  • Berichten: 34
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

Re: Killzone: Shadow Fall

Reactie #31 Gepost op: do. 05 december, 2013, 01:20
Citaat van: BlackHole op wo. 04 december, 2013, 13:23

Is prima! ;).


Net weer een paar superpotjes gespeeld. BF4 was ruk vanavond.
KZ haal ik tenminste killreeksen van 7 of zo.
Voor de geïnteresseerden heb ik ook filmpjes op FB gezet.
Gewoon op mijn naam zoeken.
 

Offline BlackHole

Re: Killzone: Shadow Fall

Reactie #32 Gepost op: do. 05 december, 2013, 08:24
Citaat van: RvG_NL op do. 05 december, 2013, 01:20


Net weer een paar superpotjes gespeeld. BF4 was ruk vanavond.
KZ haal ik tenminste killreeksen van 7 of zo.
Voor de geïnteresseerden heb ik ook filmpjes op FB gezet.
Gewoon op mijn naam zoeken.


Iedereen is goed in een bepaald spel. Ik ben redelijk in CoD en BF (altijd boven aan.) Vooral BF heb ik altijd wel onder controle. Jammer dat ik hem nog niet heb ;(.
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Offline Qgem

  • Level 1
  • *
  • psnQgem1992
  • Berichten: 29
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Killzone: Shadow Fall

Reactie #33 Gepost op: do. 05 december, 2013, 14:40
Citaat van: RvG_NL op do. 05 december, 2013, 01:20


Net weer een paar superpotjes gespeeld. BF4 was ruk vanavond.
KZ haal ik tenminste killreeksen van 7 of zo.
Voor de geïnteresseerden heb ik ook filmpjes op FB gezet.
Gewoon op mijn naam zoeken.


KZ SF speelt echt heerlijk in teamverband, als je KZ met een vast team speelt, rule je echt over iedereen hoor, prachtig is dat :)
 

Offline BlackHole

Re: Killzone: Shadow Fall

Reactie #34 Gepost op: vr. 06 december, 2013, 07:53
Nog maar 1 missie en ik heb de SP van Killzone Shadowfall uit. Vette game.
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Offline RvG_NL

  • Level 1
  • *
  • Berichten: 34
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

Re: Killzone: Shadow Fall

Reactie #35 Gepost op: vr. 06 december, 2013, 10:24
Citaat van: BlackHole op do. 05 december, 2013, 08:24

Iedereen is goed in een bepaald spel. Ik ben redelijk in CoD en BF (altijd boven aan.) Vooral BF heb ik altijd wel onder controle. Jammer dat ik hem nog niet heb ;(.

Ik ben bij bf3 ook altijd mvp / mvp2 of mvp3.
Cod is bij mij een drama :(
 

xXiNiXx

Offline xXiNiXx

  • Administrator
  • Level 6
  • *
  • psnxXiNiXx
  • Berichten: 1.515
  • XP: 27
  • Geslacht: Man

Re: Killzone: Shadow Fall

Reactie #36 Gepost op: vr. 06 december, 2013, 10:42
Citaat van: BlackHole op vr. 06 december, 2013, 07:53

Nog maar 1 missie en ik heb de SP van Killzone Shadowfall uit. Vette game.


Laatste missie is naar het schijnt niet zo schitterend. Oneindige waves van vijanden enzo...
 
Welkom bij de leukste Playstation familie.


Offline BlackHole

Re: Killzone: Shadow Fall

Reactie #37 Gepost op: vr. 06 december, 2013, 11:46
Citaat van: xXiNiXx op vr. 06 december, 2013, 10:42

Laatste missie is naar het schijnt niet zo schitterend. Oneindige waves van vijanden enzo...


Merk het. Zit al een tijdje dood te gaan..
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Offline RvG_NL

  • Level 1
  • *
  • Berichten: 34
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

Re: Killzone: Shadow Fall

Reactie #38 Gepost op: vr. 06 december, 2013, 21:19
Citaat van: BlackHole op vr. 06 december, 2013, 11:46

Merk het. Zit al een tijdje dood te gaan..

Welk niveau speel je?
 

Offline BlackHole

Re: Killzone: Shadow Fall

Reactie #39 Gepost op: vr. 06 december, 2013, 21:44
Citaat van: RvG_NL op vr. 06 december, 2013, 21:19

Welk niveau speel je?


Normaal. Normaal gesproken heb ik geen problemen met normaal, ik ben meer een speler van hard, maar Killzone is wel moeilijk.
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Offline BlackHole

Re: Killzone: Shadow Fall

Reactie #40 Gepost op: di. 10 december, 2013, 21:30
Heb KZ: SF en veel PS4 games nu gespeeld en ik moet zeggen grafisch gezien steekt Killzone Shadow Fall er met kop en schouder boven uit. Wat een game!
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Offline qrobinez

Re: Killzone: Shadow Fall

Reactie #41 Gepost op: di. 10 december, 2013, 21:35
Citaat van: BlackHole op di. 10 december, 2013, 21:30

Heb KZ: SF en veel PS4 games nu gespeeld en ik moet zeggen grafisch gezien steekt Killzone Shadow Fall er met kop en schouder boven uit. Wat een game!

klopt, vind ik ook.

wat ps4 shooter single players betreft is mijn top 3:
1. Killzone
2. Battlefield 4
3. COD

wat ps4 shooters multiplayer betreft:
1. Battlefield 4
2. COD
3. Killzone.

Ik vind dat ze in killzone een grote fout hebben begaan door de sound atmosfeer (de ambient noise) praktisch volledig weg te laten. Dat was in de oude killzones altijd perfect verzorgd, maar hier zit totaal geen sfeer in. Ik loop op excursie in prachtige mappen die voornamelijk leeg zijn omdat er te weinig spelers op te grote mappen zijn. Ik had er meer van verwacht. Ik heb vandaag eens de forums daar gelezen bij hun en ik sta bepaald niet alleen met die mening kwa sound in de omgeving. Hopelijk komt er een patch voor, want die multiplayer verdient het wel, maar nu vind ik het echt saai op deze manier.

Maar kwa single player ervaring vind ik killzone juist het tegenovergestelde, echt fantastisch hoe de graphics, gameplay en sound is.
 

Offline ara

Re: Killzone: Shadow Fall

Reactie #42 Gepost op: zo. 15 december, 2013, 11:17
Ik heb Killzone nu ook seh. Heel mooie graphics inderdaad! met open mond sta je (ik) te gapen naar die schone beelden.  :p
Ze nemen je daar niet bij het handje, zoveel is duidelijk. Ook zoeken naar alternatieve routes is hier wel leuk. Op een bepaalde plaats geraakte ik niet voorbij een groepje vijanden, en had ik een andere tactiek willen gebruiken namelijk flanken. Tot ik een soort bunker met trapje naar beneden tegenkwam, en tot mijn verrassing zaten daar wat vriendelijke soldaten die me verder konden helpen in het verhaal.
Ik vind het moeilijk maar dat is helemaal niet erg. Een beetje uitdaging mag erin zitten.  :)
Multiplayer heb ik maar 1x gedaan, het ging tamelijk goed voor de eerste keer.  Maar qui heeft gelijk, er mag wat meer ambient en sfeergeluid in zitten.
 

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: Killzone: Shadow Fall

Reactie #43 Gepost op: zo. 15 december, 2013, 14:44
Gistere ook eindelijk uitgespeeld :) tof spel maar de laatste 3 chapters waren wel wat "meh" de multi valt op zich wel mee maar kheb cod & bf nog ligge die hebbe wel voorrang atm :)
 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline qrobinez

Re: Killzone: Shadow Fall

Reactie #44 Gepost op: ma. 16 december, 2013, 11:19
Ik ben nu een aardig eindje op weg in de single player, maar wat ziet die game er bizar goed uit op de ps4, het is met afstand de best uitziende game die op dit moment op de ps4 beschikbaar is. Wat sfeer impressies uit de single player (die er in het echt door de variërende belichting stofwolkjes en bewegende elementen nog veel vetter uitziet)