10141 keer gelezen

Topic: Killzone: Shadow Fall

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline BlackHole

Re: Killzone: Shadow Fall

Reactie #15 Gepost op: za. 30 november, 2013, 17:50
Citaat van: qrobinez op za. 30 november, 2013, 17:22

heeft de online mode ook weer een botzone?
(botzone kun je tegen bots spelen)


Jup.
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Offline qrobinez

Re: Killzone: Shadow Fall

Reactie #16 Gepost op: ma. 02 december, 2013, 15:02
voor de mensen die nog twijfelen, vandaag is via http://www.saturn.nl voor de nederlandse inwoners Killzone Shadowfall te bestellen voor slechts 42 euro!
Dan heb je hem morgen in huis. Ik kon dit niet laten liggen, is toch 22 euro korting :D
 

Offline BlackHole

Re: Killzone: Shadow Fall

Reactie #17 Gepost op: ma. 02 december, 2013, 17:46
Citaat van: qrobinez op ma. 02 december, 2013, 15:02

voor de mensen die nog twijfelen, vandaag is via http://www.saturn.nl voor de nederlandse inwoners Killzone Shadowfall te bestellen voor slechts 42 euro!
Dan heb je hem morgen in huis. Ik kon dit niet laten liggen, is toch 22 euro korting :D


Wow dat is echt goedkoop. Jammer genoeg had ik hem al in mijn bundel. Wel een super deal.
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Offline qrobinez

Re: Killzone: Shadow Fall

Reactie #18 Gepost op: ma. 02 december, 2013, 19:11
Citaat van: BlackHole op ma. 02 december, 2013, 17:46

Wow dat is echt goedkoop. Jammer genoeg had ik hem al in mijn bundel. Wel een super deal.

cool, je staat ook in mijn lijst, binnenkort eens samen killzone online spelen in coop botzone?
 

Offline RvG_NL

  • Level 1
  • *
  • Berichten: 34
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

Re: Killzone: Shadow Fall

Reactie #19 Gepost op: di. 03 december, 2013, 15:14
Hey Qrobinez,

ik wil ook wel een keer mee spelen. Ik ben meestal na 21.30 uur online :-)
 

Offline qrobinez

Re: Killzone: Shadow Fall

Reactie #20 Gepost op: di. 03 december, 2013, 15:25
Citaat van: RvG_NL op di. 03 december, 2013, 15:14

Hey Qrobinez,

ik wil ook wel een keer mee spelen. Ik ben meestal na 21.30 uur online :-)

top, ik ben ook vrij laat altijd, helemaal te gek :)

ik krijg hem vanavond, dus zal je van de week wel even een berichtje sturen.
 

Offline Qgem

  • Level 1
  • *
  • psnQgem1992
  • Berichten: 29
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Killzone: Shadow Fall

Reactie #21 Gepost op: di. 03 december, 2013, 19:27
heerlijke gameplay die KZ shadowfall echt lekker!

ben heel ff story begonnen, toen toch wel benieuwd naar de MP.. en nu niet van weg te slaan haha.... moet de story wel een keertje gaan spelen, maar vind het semi-tactische spel echt weer als vanouds ala KZ2! alleen dan gefine-tuned, het loopt ietjes sneller allemaal, minder schokkerig, beetje tussen KZ2 en CoD in.

Qgem1992 is de PSN, dus voeg me toe!

alleen 1 ding, ligt het aan een instelling van mij, of werkt het communicatie systeem niet binnen killzone? ik hoor nooit iemand via een headset praten o.i.d.
 

Offline BlackHole

Re: Killzone: Shadow Fall

Reactie #22 Gepost op: di. 03 december, 2013, 19:54
Citaat van: qrobinez op ma. 02 december, 2013, 19:11

cool, je staat ook in mijn lijst, binnenkort eens samen killzone online spelen in coop botzone?


Ik doe dan ook mee! Wellicht een eventje op de site aanmaken. Als jullie dat teveel gedoe vinden, kunnen jullie me toevoegen. (Qrobinez heb ik al)
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Offline qrobinez

Re: Killzone: Shadow Fall

Reactie #23 Gepost op: di. 03 december, 2013, 20:56
Citaat van: BlackHole op di. 03 december, 2013, 19:54

Ik doe dan ook mee! Wellicht een eventje op de site aanmaken. Als jullie dat teveel gedoe vinden, kunnen jullie me toevoegen. (Qrobinez heb ik al)

top, had je net ook al even geinvite voor een optje fifa :D

heb nu net killzone binnengekregen, ik ga direct de botzone maar eens even uitproberen nu
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Killzone: Shadow Fall

Reactie #24 Gepost op: di. 03 december, 2013, 21:19
Citaat van: BlackHole op di. 03 december, 2013, 19:54

Ik doe dan ook mee! Wellicht een eventje op de site aanmaken. Als jullie dat teveel gedoe vinden, kunnen jullie me toevoegen. (Qrobinez heb ik al)

Ik zou zeggen, maak maar een eventje aan, dat is uiteindelijk de bedoeling van de site, als er geen mensen op afkomen, kan je altijd verzetten naar een andere dag of tijd...
 

Offline BlackHole

Re: Killzone: Shadow Fall

Reactie #25 Gepost op: di. 03 december, 2013, 21:58
Citaat van: qrobinez op di. 03 december, 2013, 20:56

top, had je net ook al even geinvite voor een optje fifa :D

heb nu net killzone binnengekregen, ik ga direct de botzone maar eens even uitproberen nu


Sorry! Ik zag het bericht net pas. Als je morgen tijd hebt, kunnen we zeker ook een potje voetbal doen ;).
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Offline qrobinez

Re: Killzone: Shadow Fall

Reactie #26 Gepost op: di. 03 december, 2013, 23:44
Citaat van: BlackHole op di. 03 december, 2013, 21:58

Sorry! Ik zag het bericht net pas. Als je morgen tijd hebt, kunnen we zeker ook een potje voetbal doen ;).

geen probleem, komen nog gelegenheden zat :)

zojuist even een snelle cursus Killzone gekregen van RVG_NL, dat was wel nodig ook, want het is best overweldigend als je de multiplayer voor het eerst opstart. Aangezien sommige dingen wat verborgen zitten (zoals wapen selectie en perks) is het wel handig als je dat even uitgelegd krijgt. Thanks!

 

Offline RvG_NL

  • Level 1
  • *
  • Berichten: 34
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

Re: Killzone: Shadow Fall

Reactie #27 Gepost op: wo. 04 december, 2013, 01:04
Citaat van: qrobinez op di. 03 december, 2013, 23:44

geen probleem, komen nog gelegenheden zat :)

zojuist even een snelle cursus Killzone gekregen van RVG_NL, dat was wel nodig ook, want het is best overweldigend als je de multiplayer voor het eerst opstart. Aangezien sommige dingen wat verborgen zitten (zoals wapen selectie en perks) is het wel handig als je dat even uitgelegd krijgt. Thanks!

Graag gedaan :)
 

Offline BlackHole

Re: Killzone: Shadow Fall

Reactie #28 Gepost op: wo. 04 december, 2013, 09:37
Citaat van: qrobinez op di. 03 december, 2013, 23:44

geen probleem, komen nog gelegenheden zat :)

zojuist even een snelle cursus Killzone gekregen van RVG_NL, dat was wel nodig ook, want het is best overweldigend als je de multiplayer voor het eerst opstart. Aangezien sommige dingen wat verborgen zitten (zoals wapen selectie en perks) is het wel handig als je dat even uitgelegd krijgt. Thanks!


Pff zo'n uitleg heb ik ook nog wel nodig. Killzone is toch een heel andere MP shooter wanneer je het vergelijkt met BF en CoD.
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Offline RvG_NL

  • Level 1
  • *
  • Berichten: 34
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

Re: Killzone: Shadow Fall

Reactie #29 Gepost op: wo. 04 december, 2013, 11:43
Citaat van: BlackHole op wo. 04 december, 2013, 09:37

Pff zo'n uitleg heb ik ook nog wel nodig. Killzone is toch een heel andere MP shooter wanneer je het vergelijkt met BF en CoD.

Voeg me maar toe.
Dan leg ik het nog wel een keer uit.

Ik ben elke avond na 21.30 uur online en morgen ook 's middags een uurtje of 2 als de kinderen te bed liggen :)