3606 keer gelezen

Topic: Mass Effect: Andromeda SPOILERS!

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Mass Effect: Andromeda SPOILERS!

Gepost op: za. 25 maart, 2017, 08:55
Hoe ervaren jullie de game?
 

Offline qrobinez

Re: Mass Effect: Andromeda SPOILERS!

Reactie #1 Gepost op: ma. 27 maart, 2017, 10:44
ik vind het een redelijke game, ik ben er niet zo negatief over als de mening die je in de meeste reviews leest, maar dat de game verouderd aanvoelt is voor mij ook wel een feit.

De animaties en karakters zijn hetzelfde als je ze ziet in games uit 2005, Er klopt weinig van, bijvoorbeeld de ogen zijn veel te groot, het gezicht staat stil en de mond wordt via een truukje bewogen. Dat is tegenwoordig echt wel anders en zelfs in dragons age acquisition is het beter. Nou moet ik wel zeggen dat mij dit weinig interesseert en niet van invloed is op mijn game ervaring.

De omgevingen zien er prachtig uit! Ook voelen de planeten wel verschillend aan. Het verplichte mijnen van materialen waar mass effect om bekend staat haalt wat mij betreft wel de snelheid uit het spel, maar goed dat hoort nou eenmaal bij de serie. Het belangrijkste is natuurlijk de gameplay.

De gameplay zou een soort van gears of war duck en cover gameplay moeten zijn, hier voelt de game toch wel verouderd aan, dit werkt niet echt lekker vind ik. Je moet behoorlijk tegen een item aanstaan om echt te ducken wat het gewoon niet lekker speelbaar maakt. In de praktijk maak ik dus nauwelijks gebruik van duck en cover (ook niet echt nodig tot nu toe). De wapens zijn erg lekker en ook de skilltree upgrades zijn goed merkbaar in het wapen gedrag. De AI is wat antiek, verwacht geen flanking of slimme methodes van je tegenstanders.

Wat leuk is dat er subtiele puzzels in verwerkt zijn, al vrij snel in het begin heb je je eerste puzzel moment (soort van sudoku puzzel) en later komen er wat ingewikkelder puzzels.

ik vind het op zich dus wel een leuke game, maar het voelt wel een beetje als een filler game aan voor de rustige maanden als de echte toppers op zich laten wachten. Horizon Dawn en Ghost Recon Wildlands voelen wat dat betreft toch vele malen beter aan.
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Mass Effect: Andromeda SPOILERS!

Reactie #2 Gepost op: za. 01 april, 2017, 09:44
De eerste uurtjes

 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Mass Effect: Andromeda SPOILERS!

Reactie #3 Gepost op: zo. 02 april, 2017, 08:02
Na vele uurtjes heb ik toch weer zo het mass effect gevoel... Blijven verkennen, blijven missies doen... Heb net bijna Voeld op 100%, maar ik weet niet hoe ik die gigantische remnant vliegende worm kan doden. Het is daar te koud om efficiënt te blijven aanvallen, dus tips zijn welkom!
 

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: Mass Effect: Andromeda SPOILERS!

Reactie #4 Gepost op: zo. 02 april, 2017, 09:45
Citaat van: Heer_Vonck op zo. 02 april, 2017, 08:02

Na vele uurtjes heb ik toch weer zo het mass effect gevoel... Blijven verkennen, blijven missies doen... Heb net bijna Voeld op 100%, maar ik weet niet hoe ik die gigantische remnant vliegende worm kan doden. Het is daar te koud om efficiënt te blijven aanvallen, dus tips zijn welkom!


Dikke trui en een winterjas misschien aantrekken voor tegen de kou? ;)
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Mass Effect: Andromeda SPOILERS!

Reactie #5 Gepost op: zo. 02 april, 2017, 14:20
We zoeken het equivalent van dat ;)
 

Offline Bellovux

Re: Mass Effect: Andromeda SPOILERS!

Reactie #6 Gepost op: wo. 05 april, 2017, 12:58
Net uitgespeeld (blijf zeker kijken na de eindgeneriek  ;) ).
Ondanks de bugs, en de graphics (op sommige ogenblikken uitstekend, daarna weer sterk tegenvallend, heb ik enorm van de game genoten.
Een welkome afwisseling!


Het enige waar ik me bijkomend kon aan ergeren is de onduidelijkheid waar je moet zijn voor vele missies (niet main).


En er komt heel kort een update van de game.
De graphics zouden er onder andere worden aangepakt, ogen gecorrigeerd, reizen tussen planeten versneld, etc.


PS: @Heer_Vonk als je het nog niet is gelukt... In en uit de gebouwen springen.  ;)
Als je even dicht bij een warmte elementen komt, dan genereer je opnieuw schild.
(Een goeie snipper, als je nog beneden lvl 50 bent, kan je kopen bij de Arms dealer op Aya)
 
Oud aan het worden in een verzuurde wereld… gelukkig kunnen we nog gamen 😊

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Mass Effect: Andromeda SPOILERS!

Reactie #7 Gepost op: wo. 05 april, 2017, 13:40
Citaat van: Bellovux op wo. 05 april, 2017, 12:58

PS: @Heer_Vonk als je het nog niet is gelukt... In en uit de gebouwen springen.  ;)
Als je even dicht bij een warmte elementen komt, dan genereer je opnieuw schild.
(Een goeie snipper, als je nog beneden lvl 50 bent, kan je kopen bij de Arms dealer op Aya)


Heb het even moeten afleggen voor andere games te reviewen. Ik had zoiets al door, maar dacht om eerst wat sterkere armor te hebben vooraleer ik het gevecht aanging. Ik zal het nog eens proberen met je tip ;-)
 

Offline Bellovux

Re: Mass Effect: Andromeda SPOILERS!

Reactie #8 Gepost op: wo. 05 april, 2017, 20:07
Armor maakt niet zoveel uit.
Het is eerder een kwestie van jump-evade, en opwarmen.
Goeie snipper voor de benen en het 'hoofd', en een goeie Shotgun voor de spawns.
En geduld... heel belangrijk.  ;)


Je kan ook wachten tot je rond circa lvl 60 zit, dan is het een makkie.
Maar de fundactor is dan ook weg.  :D
 
Oud aan het worden in een verzuurde wereld… gelukkig kunnen we nog gamen 😊
  • 1