2575 keer gelezen

Topic: Gran Turismo 6

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline zorbasan

  • Level 1
  • *
  • do not take me too seriously, i know i dont....
  • psnzorbasan
  • Berichten: 11
  • XP: 0

Re: Gran Turismo 6

Reactie #15 Gepost op: wo. 01 januari, 2014, 17:37
Vind zelf de mountain trials wel grappig. Krijg je een auto en moet je een parcourtje afleggen.

De rest is allemaal gelijk aan GT5. Dus tot ze de servers uitzetten (schijnt al snel te gebeuren) zou ik gewoon GT5 blijven spelen. Ik heb hem met name gekocht om online te racen. En dat blijft gewoon prima.

De B-spec is inderdaad weg en het voelt allemaal iets meer arcade aan. De menustructiren, waar je in GT5 een japans school diploma voor nodig had, zijn ook eenvoudiger gemaakt.
Wat er nog niet in zit is een track editor. Maar die heb ik in de vorige ook nooit gebruikt. Heb genoeg aan de standaard circuits.

Dan een kleine zijstap naar Forza5 (zag hierboven er een opmerking over): dat is een stuk minder dan Forza4. Veel minder auto's en minder tracks. Alleen de graphics zijn verbluffend mooi en geven echt een showcase van hoe goed de next-gen (in dit geval de xone) kan zijn. Maar de game moest af en ik verwacht dat in de komende tijd steeds packs van tracks en auto's worden uitgebracht...tegen betaling waarschijnlijk...lol

Als je GT6 hebt, voeg mij dan maar toe in je vriendenlijst, dan laat je in iedergeval altijd 1 persoon achter je .... :D
 

Offline qrobinez

Re: Gran Turismo 6

Reactie #16 Gepost op: di. 14 januari, 2014, 13:55
TIP: bij bol.com is GT6 nu 29.99
GT6 bij bol.com - €29,99

Voor extra korting van 2,50 kun je ook nog de volgende code invoeren:
CRM-250-INP-SA45YTB

Dan heb je de game voor 27,49 euro in huis.

Ik heb hem direct maar besteld :D
* aangezien de GT5 online servers in maart gaan sluiten ben je overigens bijna wel verplicht om gt6 in huis te halen om online te kunnen blijven racen, maar dan is 27 euro een mooi prijsje voor deze upgrade

Update xinix: even link verkort en correcte prijs ingevuld ;-)
Laatst bewerkt op: di. 14 januari, 2014, 14:04 door xXiNiXx 

Offline privatejd

  • Level 4
  • ****
  • psnJoren1990
  • Berichten: 538
  • XP: 13
  • Geslacht: Man

Re: Gran Turismo 6

Reactie #17 Gepost op: di. 14 januari, 2014, 14:05
Citaat van: qrobinez op di. 14 januari, 2014, 13:55

TIP: bij bol.com is GT6 nu 29.99
GT6 bij bol.com - €29,99

Voor extra korting van 2,50 kun je ook nog de volgende code invoeren:
CRM-250-INP-SA45YTB

Dan heb je de game voor 27,49 euro in huis.

Ik heb hem direct maar besteld :D
* aangezien de GT5 online servers in maart gaan sluiten ben je overigens bijna wel verplicht om gt6 in huis te halen om online te kunnen blijven racen, maar dan is 27 euro een mooi prijsje voor deze upgrade

Update xinix: even link verkort en correcte prijs ingevuld ;-)


komtd eze uit voor ps4?
 

Offline qrobinez

Re: Gran Turismo 6

Reactie #19 Gepost op: di. 14 januari, 2014, 14:11
Citaat van: privatejd op di. 14 januari, 2014, 14:06

http://www.geek.com/games/no-gran-turismo-6-for-ps4-but-gran-turismo-7-will-appear-in-1-to-2-years-1570667/

pff

ja, dat zal zeker 2 jaar worden, en aangezien driveclub ook uitgesteld is en niet in februari komt zoals eerder gemeld wilde ik toch nog een echte race game hebben, en dan is 27,50 euro voor GT6 best een leuke deal.
 

Offline privatejd

  • Level 4
  • ****
  • psnJoren1990
  • Berichten: 538
  • XP: 13
  • Geslacht: Man

Re: Gran Turismo 6

Reactie #20 Gepost op: di. 14 januari, 2014, 14:30
Citaat van: qrobinez op di. 14 januari, 2014, 14:11

ja, dat zal zeker 2 jaar worden, en aangezien driveclub ook uitgesteld is en niet in februari komt zoals eerder gemeld wilde ik toch nog een echte race game hebben, en dan is 27,50 euro voor GT6 best een leuke deal.


copy that houston

idd it is sad to hear no gt6 on ps4

rip my driving carreer
 

Offline ara

Re: Gran Turismo 6

Reactie #21 Gepost op: di. 14 januari, 2014, 15:50
Citaat van: qrobinez op di. 14 januari, 2014, 14:11

ja, dat zal zeker 2 jaar worden, en aangezien driveclub ook uitgesteld is en niet in februari komt zoals eerder gemeld wilde ik toch nog een echte race game hebben, en dan is 27,50 euro voor GT6 best een leuke deal.


Ja, dat was een super goede tip man! Bedankt.
Voor die 27,50 € wat ik eraan betaald heb kan je hem niet laten liggen. Wat ben ik blij dat ik de game niet bij release gekocht heb, zoals ik eerst van plan was.  8)
 

Offline qrobinez

Re: Gran Turismo 6

Reactie #22 Gepost op: do. 16 januari, 2014, 10:26
Gisteravond begonnen met GT6, zeker als je nooit DLC hebt gekocht ga je blij worden met deze versie. Nadat je je license B hebt gehaald is er een arcade mode en kun je alle banen spelen die je wilt, inclusief alle GT5 DLC banen, zoals kart space 1 en 2, Spa Franchorchamps (Wat een vette baan blijft dat) en nog veel meer!

Nog een tip, zodra je je license B hebt mag je meedoen aan seasonal events, de eerste is met een Toyota FT1 concept car, als je hier in de top 3 rijdt (enorm simpel) dan krijg je die kado!

Nadat je license B en A hebt gehaald mag je ook online. Tip! haal alle licenses op goud (is echt niet moeilijk), de trophies vliegen je dan om de oren en je krijgt echt vette autos erbij omdat je goud hebt gehaald op alles. Vooral die KTM Xbow street 12 die je krijgt bij de A license op goud is een vet uitziende straat auto :D

Een enorme verbetering is dat je de namen en racelijnen van je friends ziet tijdens die races. Ik had dat met het halen van license A ook, dan probeer je goud te halen en vervolgens zie je in een bocht 15 friends voorbij komen die allemaal beter rijden dan jij :D, dat was echt wel weer even de opnieuw button aanraken want ik ga echt niet op de laatste plaats staan in die leaderboards :D

Dat karten is echt wel veel simpeler geworden, eerst vond ik het maar niets dat het nu zo eenvoudig is aangezien de skill factor wel minder is geworden (je staat nu bijna niet meer achterstevoren), maar na het doen van de Kart events herzie ik mijn mening, aangezien het nu veel meer om het racen gaat dan het onder controle houden van je kart worden die races gelijk een stuk heftiger en spannender. Dit gaat leuk worden online!
 

Offline qrobinez

Re: Gran Turismo 6

Reactie #23 Gepost op: vr. 17 januari, 2014, 10:58
gisteren met een aantal friends GT6 online gespeeld. Die nieuwe event selectie schermen in GT6 voor online zijn toch wel flink verbeterd, het is allemaal een stuk moderner, sneller en toegankelijker.

Zijn er hier ook nog mensen die GT6 online spelen? Zo ja, dan kunnen we hier ook wel eens een eventje plannen natuurlijk :)
 

Offline mathieu_a

  • Level 3
  • ***
  • psnmathieu_a
  • Berichten: 401
  • XP: 9
  • Geslacht: Man

Re: Gran Turismo 6

Reactie #24 Gepost op: vr. 17 januari, 2014, 12:30
Jup voeg me gerust toe voor als je gt6 speelt.
Voor de rest
Dikke FML ik kocht dit aan 70 of 80 euro die special edition ;/
 
Hallo :)