2110 keer gelezen

Topic: PSVR Budget deals

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline qrobinez

PSVR Budget deals

Gepost op: ma. 28 november, 2016, 14:37
Af en toe zijn er grote prijsdalingen in de store en winkel te vinden, in deze thread kunnen we die tips kwijt.

Bound
van 28 november tot 1 december kun je Bound in de psn store krijgen voor 7,99 euro (normale prijs is 19,95).
Bound staat bekend om de enorm goede Pro patch die de graphics enorm verbetert. Daarnaast zijn er veel positieve reviews te vinden over deze game.

Rise of the Tomb Raider - 20 Year Celebration Artbook Edition
Op dit moment (28 november) is deze game te krijgen bij gamemania voor 29,95 euro. In deze game kun je ook de volledige manor mansion missie in VR spelen

RIGS: Mechanized Combat League (PSVR)
Bij yourgamezone.com kun je Rigs op dit moment bestellen voor 49 euro.
 

Offline qrobinez

Re: PSVR Budget deals

Reactie #1 Gepost op: di. 02 januari, 2018, 11:04
na enkele weken gespeeld te hebben met de in december en januari sales gekochte VR games (die ik eerder overgeslagen had) blijken er toch wel een paar enorme toppers tussen te zitten die je naar mijn mening echt niet mag overslaan met de huidige prijzen.

Must haves aanbieding games:
- Monsters of the Deep VR
- Superhot VR
- Hustle Kings VR


Monsters of the Deep
een vis game op lokaties in de final fantasy wereld, eerlijk gezegd vind ik dit een megatopper van formaat. Ik heb er al meer dan 10 uur inzitten. Er zijn vier modes in de game:

Story mode: Je begint in de story mode en waar het op neerkomt is dat je Demon vissen in de story mode moet zien  te vangen, dit kan door genoeg gewone vissen te vangen en die in een net te doen zodat de demon vis naar de oppervlakte wordt gelokt, daarna ga je met een kruisboog in gevecht met de demon vis om deze te verzwakken zodat je hem daarna versuft kan vangen met je hengel.

Hunt mode: Als je een lokatie vrijgemaakt hebt van de demon vis krijg je Hunt opdrachten, je krijgt dan de opdracht om een specifieke vis te vangen op die lokatie, dit is niet altijd even simpel, zeker later is een combinatie van het juiste aas en de vislijn een belangrijke combi, de hunt gaat altijd vooraf met een informatie paneel van waar de vis op reageert. Als je een hunt accepteert dan kun je 1 van de visplekken op een lokatie kiezen, je hebt een sonar scanner om te bepalen waar de vis zich bevindt (deze licht rood op tussen de gewone vissen) en dan begint de hunt, je gooit je dobber in de buurt van de vis en met je move controllers haal je deze dobber binnen om de vis te verleiden in het aas te bijten. De feedback is perfect op je move controller.

Tournament mode: Als je level hoog genoeg is krijg je de mogelijkheid om aan toernooien mee te doen, je vist dan met een groep een bepaalde tijdsduur en dan gaat het erom wie de meeste kilo's vis vangt.

Free mode: op alle lokaties die je vrijgespeeld hebt kun je op je gemak een hengeltje uitgooien en relaxed vissen vangen.

Met alles wat je doet verdien je geld en tickets die je weer kunt besteden aan betere hengels, vislijnen, aas, etc.


Superhot VR
De meesten hier zijn hier erg enthousiast over, maar mij leek het helemaal niets, maar goed, met de huidige prijs was het een mooi moment om toch maar eens te proberen. Ik was direct om, het is inderdaad een fantastisch spel!

De gameplay is simpel, maar zeer verslavend, je wordt elke keer in een serie omgevingen gezet waarin je door meerdere mensen wordt aangevallen en jij een aantal items hebt om ze te verslaan. Als je zelf beweegt bewegen zij ook, als je stilstaat bevriest de tijd. Dit is in de praktijk geweldig, als je een kogel op je afziet komen en langzaam beweeg je je uit de baan van het schot zie je de kogel voorbij gaan, vervolgens gooi je een koffie kop tegen het pistool aan die langzaam door de lucht vliegt en jij oppakt om de tegenstander te vernietigen. Je voelt je echt alsof je in de matrix film meespeelt. Er zijn veel mogelijkheden per omgeving, erg goede game!


Hustle Kings VR
Deze poolgame kende ik nog van de playstation 3, Sports bar pool heb ik ook, maar ik wilde graag spelen met de controller in plaats van met de move controllers. Deze game maakt dit mogelijk, grafisch ziet het er bizar goed uit, wel jammer is dat elk cafe leeg is kwa mensen wat de sfeer niet ten goede komt, maar de cafe's zelf en de biljarten ziet er top uit.

Er zit een goede tutorial mode in, een single player campaign, maar het spel komt pas echt tot leven in de challenge mode tegen je eigen friends (of vreemden) online. Daar kun je een gedeelte van je geld inzetten in een best of 3 (of 5) game wat het megaspannend maakt om te spelen.

Ik heb wat reviews teruggelezen van deze game en de meesten hebben het erover dat de besturing zo slecht is. Nu weet ik niet of ze elkaar allemaal napraten of dat dit in de loop der tijd verbeterd is, maar ik ben het hier absoluut niet mee eens. De besturing is echt fantastisch namelijk. Elk shot voelt geweldig aan in analog mode (inclusief de trick ballen). De physics kloppen naar mijn mening erg goed, dus die kritiek herken ik simpelweg niet.

Verder zit alle DLC er standaard in, wat dit een enorm uitgebreide titel maakt. Erg verslavende VR game waar al flink wat uren inzitten!

Conclusie
Dankzij die sales toch een hoop nieuwe titels aan kunnen schaffen die ik normaal zou overslaan en die naar mijn mening veel beter zijn dan je op voorhand zou denken.
 
  • 1