2994 keer gelezen

Topic: Battlefield 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline qrobinez

Re: Battlefield 1

Reactie #15 Gepost op: zo. 06 november, 2016, 20:36
Citaat van: ara op zo. 06 november, 2016, 19:29

Ik weet het niet meer.
Ben maanden aan het uitkijken geweest voor bf1, en nu ik hem speel lijkt het me een sniper en buikliggers festijn.
ik zou echt eens graag 2 minuten willen rondlopen zonder dood te gaan. (1 minuut is ook al fijn).   :'(
Het zal wel weer aan mezelf liggen. Skills die niet tippen aan het k@#$@@)($*&/ sniper niveau


ja, als ik speel ervaar ik dat ook zo, de 1e wereld oorlog is blijkbaar door snipers uitgevochten. Ik ben na een paar dagen al afgehaakt. Ik vind het de slechtste battlefield tot nu toe, waarbij er nauwelijks objective gespeeld wordt en iedereen in de heuvels gaat liggen. Ik heb zelfs de trophy van win 1 potje operations nog nooit gehaald. Ook niet zo raar, want dan heb je minimaal een paar man nodig die beide punten stuk voor stuk weten te veroveren. En dat wordt lastig als 80 procent van de spelers in de bergen ligt.  :D

Ik zie overigens bijna niemand meer in mijn friendlist die game spelen (echt maar een handje vol). De rest is allemaal overgestapt op titanfall 2. COD IW geldt hetzelfde voor, zie ik ook bijna niemand in mijn friendslist spelen. Als ik zo naar de friendslist kijk wordt titanfall dit jaar de onverwachte shooterhit.

Ik zal battlefield deze week nog wel eens proberen, maar ik vrees dat ik hetzelfde erover denk als jou.
Gelukkig zit er wel een vette single player in, en de kleinere maps waarbij er geen objective gespeeld wordt zijn ook wel leuk om te spelen, dus het is niet helemaal verloren, maar ja, daar koop je battlefield niet voor natuurlijk.