4225 keer gelezen

Topic: ThomasDedecker

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ThomasDedecker

ThomasDedecker

Gepost op: za. 11 juni, 2016, 20:37
Hallo iedereen,

Mijn naam is Thomas Dedecker: heb me onlangs een PS4 aangeschaft en wil, zoals jullie, deel uitmaken van het playstation network.
Vooraleer dit te kunnen moet ik natuurlijk eerst op playstation plus geraken. Daar zit het probleem momenteel nu net en ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
Ik heb via bol.com een playstation plus kaart gekocht voor 49,99 euro (12 maanden lidmaatschap).
Op de achterkant (rechtsonderaan) zie ik dan een code staan van 8 cijfers in een kader. Ik veronderstel dat dit de code is om in te geven in playstation plus. Maar deze code zou uit 12 cijfers moeten bestaan... Iemand die weet hoe dit zou komen of waar ik fout ben?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden en ik hoop om daarna samen met jullie wat leuk te gamen.

Thx
Thomas
 

Offline DutchElite

Re: ThomasDedecker

Reactie #1 Gepost op: za. 11 juni, 2016, 20:57
Welkom!
Zit de code er niet apart bij of moet je die mss open krassen.
8 is niet de goede moet echt 12 zijn
Als ik zo op het net zoek staat er op de achterkant geen code.
En er zit dacht ik toch ook een proefabonnement van 14 dagen bij de PS4
Laatst bewerkt op: za. 11 juni, 2016, 20:59 door DutchElite 

Offline vdbeld

  • Level 2
  • **
  • psnvdbeld
  • Berichten: 134
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: ThomasDedecker

Reactie #2 Gepost op: za. 11 juni, 2016, 21:42
Welkom thomas.

Zit er geen kraslaag op?   
 

Offline rafbora

  • Level 3
  • ***
  • psnrafbora
  • Berichten: 245
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

Re: ThomasDedecker

Reactie #3 Gepost op: za. 11 juni, 2016, 22:26
Citaat van: ThomasDedecker op za. 11 juni, 2016, 20:37

Hallo iedereen,

Mijn naam is Thomas Dedecker: heb me onlangs een PS4 aangeschaft en wil, zoals jullie, deel uitmaken van het playstation network.
Vooraleer dit te kunnen moet ik natuurlijk eerst op playstation plus geraken. Daar zit het probleem momenteel nu net en ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
Ik heb via bol.com een playstation plus kaart gekocht voor 49,99 euro (12 maanden lidmaatschap).
Op de achterkant (rechtsonderaan) zie ik dan een code staan van 8 cijfers in een kader. Ik veronderstel dat dit de code is om in te geven in playstation plus. Maar deze code zou uit 12 cijfers moeten bestaan... Iemand die weet hoe dit zou komen of waar ik fout ben?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden en ik hoop om daarna samen met jullie wat leuk te gamen.

Thx
Thomas


Hallo Thomas

Welkom. vdbeld heeft gelijk.Op de achterkant van het kaartje in het midden zit een grijs kadertje (gelijk bij een kras lotje) als je dit wegkrast verschijnen de 12 cijfers van de code.

Groeten rafbora.
Laatst bewerkt op: za. 11 juni, 2016, 22:28 door rafbora 

Offline ThomasDedecker

Re: ThomasDedecker

Reactie #4 Gepost op: zo. 12 juni, 2016, 10:15
Bedankt voor jullie reacties. Helaas vind ik niet onmiddellijk een kadertje om weg te krassen...
Hieronder 2 links naar foto van voor-en achterkant van de kaart (heb code wel weggeschrapt natuurlijk ;) ). Mss dat je me nu zou kunnen helpen.
http://www3.zippyshare.com/v/USf137nd/file.html
http://www3.zippyshare.com/v/8ijdw4Lg/file.html

In het kadertje rechtsonder staat dus enkel een 8-cijferige code.

Grtz,
Thomas
 

Offline DutchElite

Re: ThomasDedecker

Reactie #5 Gepost op: zo. 12 juni, 2016, 10:21
Moet je de randen er niet afscheuren/knippen en zit de voucher er dan niet in... Anders zou je in de winkel zo f de code kunnen overschrijven
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: ThomasDedecker

Reactie #6 Gepost op: zo. 12 juni, 2016, 11:02
Ik denk idd ook dat je de randen er moet afscheuren, ziet er toch zo uit. Voel je geen kaartje dat erin zit?
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: ThomasDedecker

Reactie #7 Gepost op: zo. 12 juni, 2016, 11:31
Welkom Thomas,

ik heb zelf geen ervaring met zo'n kaartjes en kan je dus jammer genoeg niet helpen
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline DutchElite

Re: ThomasDedecker

Reactie #8 Gepost op: zo. 12 juni, 2016, 11:33
Zou het de volgende keer via de PSN store doen... :p
 

Offline vdbeld

  • Level 2
  • **
  • psnvdbeld
  • Berichten: 134
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: ThomasDedecker

Reactie #9 Gepost op: zo. 12 juni, 2016, 13:53
Ja idd de randen eraf scheuren. De code zit er in.  Nu ik de foto zie weet ik het weer.
 

Offline ThomasDedecker

Re: ThomasDedecker

Reactie #10 Gepost op: zo. 12 juni, 2016, 14:00
Is nu inderdaad gelukt door randen af te scheuren en daartussen de code gevonden. Raar dat ik dit nergens anders ben tegengekomen op internet (en ik durfde nie echt random aan de kaart te beginnen scheuren :p). Maar goed: kan nu weg voor een jaar! En bedankt voor de snelle reacties.

@DutchElite: had het eerst geprobeerd via PSN, maar enkel mogelijk via kredietkaarten (wat ik niet heb) en niet via gewone bankkaarten :)
 

Offline DutchElite

Re: ThomasDedecker

Reactie #11 Gepost op: zo. 12 juni, 2016, 14:13
Citaat van: ThomasDedecker op zo. 12 juni, 2016, 14:00

Is nu inderdaad gelukt door randen af te scheuren en daartussen de code gevonden. Raar dat ik dit nergens anders ben tegengekomen op internet (en ik durfde nie echt random aan de kaart te beginnen scheuren :p). Maar goed: kan nu weg voor een jaar! En bedankt voor de snelle reacties.

@DutchElite: had het eerst geprobeerd via PSN, maar enkel mogelijk via kredietkaarten (wat ik niet heb) en niet via gewone bankkaarten :)


Ohh dacht dat je met iDeal geld kan toevoegen en dan abbonnement afsluiten/verlengen.
Gelukkig gelukt enjoy je ps4.!
Tot online!
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: ThomasDedecker

Reactie #12 Gepost op: zo. 12 juni, 2016, 17:10
Citaat van: ThomasDedecker op zo. 12 juni, 2016, 14:00

Is nu inderdaad gelukt door randen af te scheuren en daartussen de code gevonden. Raar dat ik dit nergens anders ben tegengekomen op internet (en ik durfde nie echt random aan de kaart te beginnen scheuren :p). Maar goed: kan nu weg voor een jaar! En bedankt voor de snelle reacties.

@DutchElite: had het eerst geprobeerd via PSN, maar enkel mogelijk via kredietkaarten (wat ik niet heb) en niet via gewone bankkaarten :)


Je kan ook, zoals ik doe, gebruik maken van pre pay kaarten, maar dan stuit je op hetzelfde probleem ;)

Welke games heb je trouwens om online te spelen?
 

Offline Ruyami

  • Level 4
  • ****
  • Benieuwd om nieuwe gamers te leren kennen
  • psnRuyami
  • Berichten: 601
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: ThomasDedecker

Reactie #13 Gepost op: ma. 27 juni, 2016, 17:49
Welkom thomas!
ondertussen het probleem al opgelost met de waardekaart?
Ik heb even in mijn lade gekeken en inderdaad je moet de code vrij krassen.
deze code bestaat dan uit cijfers en letter.

hopelijk lukt het en kan je er snel aan beginnen

groeten
 

Offline Crapweazel

Re: ThomasDedecker

Reactie #14 Gepost op: di. 28 juni, 2016, 16:06
tegenwoordig kan ik blijkbaar gewoon met mijn bankkaart betalen (als je zo'n pc banking bakje hebt natuurlijk)
 
"Touched by Jesus, not pressing charges..."
  • 1