6332 keer gelezen

Topic: Cod 10: Ghosts

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Gilles

  • Level 3
  • ***
  • Get your game on!
  • psnMentalistus
  • Berichten: 250
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Re: Cod 10: Ghosts

Reactie #15 Gepost op: vr. 07 maart, 2014, 17:44
Voor degene die het nog niet gezien hadden. Het nieuwe DLC mappack is gisteren geïntroduceerd met een terugkeer van DOME voor de liefhebbers ;)

 

Offline qrobinez

Re: Cod 10: Ghosts

Reactie #16 Gepost op: wo. 02 april, 2014, 16:37
Nu battelfield 4 ergens in een kast is gepleurd bij mij omdat die niet speelbaar is en ik dan maar wacht totdat er ooit een patch komt die wel werkt :D, ben ik nu weer actief begonnen met COD Ghost. Wat een verademing is die game na BF4, dat speelt tenminste soepel en voor het gevoel lag vrij. Dus ik was benieuwd wat mensen van de nieuwe mappack vinden, is die de moeite waard om aan te schaffen of niet?
 

Offline Gilles

  • Level 3
  • ***
  • Get your game on!
  • psnMentalistus
  • Berichten: 250
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Re: Cod 10: Ghosts

Reactie #17 Gepost op: wo. 02 april, 2014, 17:33
Citaat van: qrobinez op wo. 02 april, 2014, 16:37

Nu battelfield 4 ergens in een kast is gepleurd bij mij omdat die niet speelbaar is en ik dan maar wacht totdat er ooit een patch komt die wel werkt :D, ben ik nu weer actief begonnen met COD Ghost. Wat een verademing is die game na BF4, dat speelt tenminste soepel en voor het gevoel lag vrij. Dus ik was benieuwd wat mensen van de nieuwe mappack vinden, is die de moeite waard om aan te schaffen of niet?

Nieuwe mappack is zeker niet slecht, maps zijn allemaal relatief klein ten opzichte van de standaardmaps. Alleen is het vervelend dat ge er niet de gametypes kunt spelen die ge wilt, misschien dat da later nog veranderd ...
 

Offline qrobinez

Re: Cod 10: Ghosts

Reactie #18 Gepost op: do. 10 april, 2014, 10:21
Citaat van: Gilles op wo. 02 april, 2014, 17:33

Nieuwe mappack is zeker niet slecht, maps zijn allemaal relatief klein ten opzichte van de standaardmaps. Alleen is het vervelend dat ge er niet de gametypes kunt spelen die ge wilt, misschien dat da later nog veranderd ...

ik heb ze inmiddels gekocht, maar voor zover ik het kon zien kon je er alle modes op spelen (in ieder geval degene die ik speel), zelfs die nieuwe mode dropzone (vette gamemode) kun je op die maps spelen.

De maps zelf vind ik erg goed kwa design en afwisselend. Alleen Fog vindt ik wat minder. Zelfs die alien survival map vind ik leuk. 1 ding vind ik wel verontrustend, op die nieuwe maps zie je toch ook de nodige framerate problemen (net zoals in battlefield 4) zodra je online gaat in bijvoorbeeld dropzone mode. Dat was in de oude cod maps niet zo.

Ik begin me overigens steeds meer te ergeren aan het feit dat je op de ps4 zulke framerate problemen hebt, als het netwerk op de console de game niet aankan, downgrade dan het aantal spelers maar weer want dit is gewoon spelverstorend en daardoor game ik inmiddels steeds minder. Overigens werken de mappen wel foutloos als je in private mode lokaal op je ps4 speelt, het is puur en alleen als je online gaat, dus netwerk issues die lag veroorzaken.
 

Re: Cod 10: Ghosts

Reactie #19 Gepost op: do. 10 april, 2014, 12:34
ja de maps zijn verwerkt tussen de gewone maps met die laatste patch
daarvoor moest je de map pack mode kiezen en kon je kiezen tussen hardcore , deathmatch of objective
maar sinds die patch kun je je favoriete mode kiezen en daarop verder spelen met de nieuwe en  oude maps

en de framerate issues zitten er idd nog in

 

Offline privatejd

  • Level 4
  • ****
  • psnJoren1990
  • Berichten: 538
  • XP: 13
  • Geslacht: Man

Re: Cod 10: Ghosts

Reactie #20 Gepost op: do. 10 april, 2014, 13:18
Citaat van: BrutalLegend1412 op do. 10 april, 2014, 12:34

ja de maps zijn verwerkt tussen de gewone maps met die laatste patch
daarvoor moest je de map pack mode kiezen en kon je kiezen tussen hardcore , deathmatch of objective
maar sinds die patch kun je je favoriete mode kiezen en daarop verder spelen met de nieuwe en  oude maps

en de framerate issues zitten er idd nog in


wnr nieuwe map pack?
 

Re: Cod 10: Ghosts

Reactie #21 Gepost op: do. 10 april, 2014, 14:27
Citaat van: privatejd op do. 10 april, 2014, 13:18

wnr nieuwe map pack?


das begin mei denk k
 

Re: Cod 10: Ghosts

Reactie #22 Gepost op: za. 19 april, 2014, 11:34
Zijn er toevallig nog mensen die dit spel niet na drie weken al beu waren en dus nog steeds spelen  :p?
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Cod 10: Ghosts

Reactie #23 Gepost op: za. 19 april, 2014, 11:51
Lol

Hier kan je zien wie de game allemaal heeft

http://playstationclan.be/index.php?action=games&sa=view&in=96
 

Offline Gilles

  • Level 3
  • ***
  • Get your game on!
  • psnMentalistus
  • Berichten: 250
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Re: Cod 10: Ghosts

Reactie #24 Gepost op: za. 19 april, 2014, 16:08
Citaat van: Guinea PIrate NL op za. 19 april, 2014, 11:34

Zijn er toevallig nog mensen die dit spel niet na drie weken al beu waren en dus nog steeds spelen  :p?

Als ge op de PS4 speelt, voeg mij maar toe ;) We zijn met een 6-tal man wat regelmatig COD spelen dus ;)
 

Offline Paddeh

  • Level 1
  • *
  • psnPaddeh0
  • Berichten: 1
  • XP: 0
  • Geslacht: Man

Re: Cod 10: Ghosts

Reactie #25 Gepost op: do. 24 april, 2014, 20:27
Is er een clan gaande in ghosts, zojah hoe kan ik dze joinen voor ps4. Heb binnekort een headset dus ik zou graag eens wat clanwars spelen.
Heb al de voorgaande cods altijd op pc gespeeld dus heb wel de nodige ervaring
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Cod 10: Ghosts

Reactie #26 Gepost op: vr. 25 april, 2014, 09:18
Ja, we zijn wat bezig met herschikkingen, maar dit zou aanstaande weekend moeten opgelost zijn. Je kan alvast BrutalLegend en Secuencia toevoegen, zij zullen je wss wel op weg helpen.
 

Offline qrobinez

Re: Cod 10: Ghosts

Reactie #27 Gepost op: vr. 09 mei, 2014, 10:51
gisteren de nieuwe devastation mappack gekocht. Ik moet zeggen dat dit vier leuke maps zijn die ook nog eens soepel lopen (nauwelijks framerate problemen)
 

Offline Lombaar

  • Level 1
  • *
  • psnLombaar
  • Berichten: 10
  • XP: 0
  • Geslacht: Man

Re: Cod 10: Ghosts

Reactie #28 Gepost op: ma. 16 juni, 2014, 22:08
Ik heb jullie allemaal toegevoegd op PS4, als jullie zin hebben in een COD'je, laat maar weten!
 

Offline Kdashii

  • Level 3
  • ***
  • psnKdashii-
  • Berichten: 368
  • XP: 10
  • Geslacht: Man

Re: Cod 10: Ghosts

Reactie #29 Gepost op: ma. 16 juni, 2014, 23:42
Citaat van: Lombaar op ma. 16 juni, 2014, 22:08

Ik heb jullie allemaal toegevoegd op PS4, als jullie zin hebben in een COD'je, laat maar weten!


Mij vergeten ;-), k add u wel :)