1808 keer gelezen

Topic: PlayStation 4.5 [Gerucht]

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

PlayStation 4.5 [Gerucht]

Gepost op: wo. 20 april, 2016, 16:53


Dus dit gerucht doet zich al een tijdje voor op het internet. In 2013 lanceerde de PS4 na een 1TB Model zou Sony nu op de proppen komen met een sterkere PS4 momenteel genaamd NEO volgens verschillende bronnen zouden dit de specificaties zijn;

Original PS4   
CPU 8 Jaguar Cores at 1.6 GHz   
GPU AMD GCN, 18 CUs at 800 MHz
Memory 8 GB GDDR5, 176 GB/s   

NEO
CPU 8 Jaguar Cores at 2.1 GHz
GPU Improved AMD GCN, 36 CUs at 911 MHz
Memory 8 GB GDDR5, 218 GB/s
4K/UltraHD

Buiten de hardware upgrade zouden er zogezegd ook exclusieve games kunnen komen voor de nieuwe console iets wat te vergelijken is met de Nintendo 3DS en de New Nintendo 3DS.

Ik persoonlijk hoop dat dit allemaal larie is want met de PlayStation VR in het vooruit zien en dan nog eens een nieuwe console...niet leuk voor mijn portefeuille natuurlijk, zou veel liever een Playstation 5 zien over een paar jaar .

Wat denken jullie over dit gerucht? true or not en moest het waar zijn zou jij er één kopen?
 

Battlenet: Kelthor#2670

Offline trebber

  • Level 2
  • **
  • psntrebber
  • Berichten: 170
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: PlayStation 4.5 [Gerucht]

Reactie #1 Gepost op: wo. 20 april, 2016, 17:34
Ik hoop er ook niet op, een lichte hardware upgrade en dan uitsluiting hebben van bepaalde games (zoals met de Nintendo familie) zie ik ECHT NIET ZITTEN! Ook al zou ik dan beginnen sparen en er waarschijnlijk dan ook wel één kopen, het is smerig om dan weer de volle pot erbovenop te betalen, zonder enige buy-back-your-old-console regeling ofzo.

PS VR staat nog in zijn kinderschoenen, ik wil eerst een triple AAA-titel dat zorgvuldig implementeren. Misschien dat Titanfall 2 met Microsoft op kop wel iets probeert.
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: PlayStation 4.5 [Gerucht]

Reactie #2 Gepost op: wo. 20 april, 2016, 17:58
De hardware upgrade, meh en ok, maar als ze sommige titels exclusief daarvoor maken zou voor mij ook een brug te ver zijn. Dat ze eerst wat doen aan klantentevredenheid met het PSN netwerk, en hun maandelijkse plus games wat aantrekkelijker maken, dan zich te focussen op de euro's in onze portefeuille...

En dat komt van de PS-fanboy :p
 

Offline rebirth1984

Re: PlayStation 4.5 [Gerucht]

Reactie #3 Gepost op: wo. 20 april, 2016, 18:01
Ik denk eerder dat het een soort ps4 "slim" zal zijn zoals bij de vorige versies. Maar dat deze dan 4k video zal ondersteunen.
 

Kelthor

Offline Kelthor

  • Reviewer
  • Level 4
  • *
  • psnKelthor
  • Berichten: 863
  • XP: 11
  • Geslacht: Man

Re: PlayStation 4.5 [Gerucht]

Reactie #4 Gepost op: wo. 20 april, 2016, 18:26
Mja het blijven geruchten e maja uiteindelijk afwachten en zien
 

Battlenet: Kelthor#2670
  • 1