2226 keer gelezen

Topic: Wat is jullie favoriete nieuwe functie van de nieuwe PS4 update?

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ProfoundPixel

  • Level 1
  • *
  • Community Manager PlayStation
  • psnProfoundPixel
  • Berichten: 4
  • XP: 0
  • Geslacht: Vrouw
Hi iedereen,

Ik ben de Community Manager van PlayStation en ik verzamel momenteel wat feedback over onze laatste nieuwe update (3.50).
Ik heb een simpele vraag voor jullie, wat is jullie favoriete nieuwe functie? PC/ Mac Remote Play,  Offline weergegeven worden, eigen events aanmaken,..

Ik heb een poll aangemaakt om de feedback makkelijk te verzamelen dus antwoord even hier.  https://www.surveymonkey.co.uk/r/3TPLZJZ  :)

Als jullie nog suggesties hebben voor toekomstige updates en wat er nog kan verbeteren, hoor ik het ook graag.

Groetjes,
Pixel
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Wat is jullie favoriete nieuwe functie van de nieuwe PS4 update?

Reactie #1 Gepost op: wo. 13 april, 2016, 12:59
gedaan :)

Je kan trouwens ook een poll starten via de site
Laatst bewerkt op: wo. 13 april, 2016, 13:01 door Heer_Vonck 

Offline qrobinez

Re: Wat is jullie favoriete nieuwe functie van de nieuwe PS4 update?

Reactie #2 Gepost op: wo. 13 april, 2016, 13:14
ingevuld, had liever gehad dat er meer keuzes mogelijk waren in plaats van 1.

Maar goed, ik heb gekozen voor de PC remote play, ik heb het getest op windows 10, 720p and 60 fps en was verbaasd over hoe goed en stabiel dit werkte. Zelfs de lag is nauwelijks merkbaar waardoor het zelfs mogelijk was om Track mania turbo te spelen. Het werkt vele malen beter dan remote play op de VITA en de playstation TV die ik ook beide heb, maar de PC remote play is op alle vlakken vele malen beter kwa ervaring. Erg indrukwekkend.

 

Offline Kenneth

  • Reviewer
  • Level 7
  • *
  • psnagathor87
  • Berichten: 2.265
  • XP: 14
  • Geslacht: Man

Re: Wat is jullie favoriete nieuwe functie van de nieuwe PS4 update?

Reactie #3 Gepost op: wo. 13 april, 2016, 17:19
Zijn er nieuwe functies?  :o
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Wat is jullie favoriete nieuwe functie van de nieuwe PS4 update?

Reactie #4 Gepost op: wo. 13 april, 2016, 17:54
Ik heb het inplannen van events gekozen.

De remote play werkt niet voor mij, ik werk hier met een extender, en om remote play te doen zit je best op hetzelfde netwerk. Die extender zit er niet voor niets, dus als hij zoekt naar hetzelfde netwerk als de playstation heb ik uiteraard van alle soorten lag en framedrops. Ze hadden het er mogen instoppen dat dezelfde netwerknaam met '-EXT' achter ook zou gewerkt hebben.
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Wat is jullie favoriete nieuwe functie van de nieuwe PS4 update?

Reactie #5 Gepost op: wo. 13 april, 2016, 17:55
Wanneer wordt PSN eens wat rapper?  Vorige week nogmaals 50 euro betaald voor een jaar maar de service valt behoorlijk tegen
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline rafbora

  • Level 3
  • ***
  • psnrafbora
  • Berichten: 245
  • XP: 3
  • Geslacht: Man

Re: Wat is jullie favoriete nieuwe functie van de nieuwe PS4 update?

Reactie #6 Gepost op: wo. 13 april, 2016, 19:01
Gadaan ;)
 

Offline qrobinez

Re: Wat is jullie favoriete nieuwe functie van de nieuwe PS4 update?

Reactie #7 Gepost op: do. 14 april, 2016, 10:35
Citaat van: Heer_Vonck op wo. 13 april, 2016, 17:54

De remote play werkt niet voor mij, ik werk hier met een extender, en om remote play te doen zit je best op hetzelfde netwerk. Die extender zit er niet voor niets, dus als hij zoekt naar hetzelfde netwerk als de playstation heb ik uiteraard van alle soorten lag en framedrops. Ze hadden het er mogen instoppen dat dezelfde netwerknaam met '-EXT' achter ook zou gewerkt hebben.

dat verbaast met niet echt, een wifi extender is niet echt de beste oplossing in je huis om te gamen en zal ongetwijfeld de nodige latency introduceren.

In jou geval zou je volgens mij beter af zijn door gebruik te gaan maken van powerline adapters, die steek je in het stopcontact en dan kun je een bedraad netwerk aanleggen in je huis over je electriciteit kabels die er al liggen. Dat werkt bijna net zo goed als rechtstreeks bedraad, maar in ieder geval veel beter dan over wifi met extenders.

De remote test heb ik gewoon over internet gedaan, dus op een compleet andere lokatie de windows 10 app gestart en via internet op 60fpx 720p gespeeld op mijn ps4, werkte fantastisch en beter dan lokaal op mijn netwerk met bijvoorbeeld de playstation tv oplossing.
 
 

Offline qrobinez

Re: Wat is jullie favoriete nieuwe functie van de nieuwe PS4 update?

Reactie #8 Gepost op: do. 14 april, 2016, 10:36
Citaat van: diknmuis op wo. 13 april, 2016, 17:55

Wanneer wordt PSN eens wat rapper?  Vorige week nogmaals 50 euro betaald voor een jaar maar de service valt behoorlijk tegen

heb je het ook al getest met de nieuwe firmware?

Sinds de nieuwe firmware heb ik enorm snel psn gekregen namelijk. Bijvoorbeeld die 4 gigabyte the division update kwam met 10 MB per seconde binnen! Dat was voorheen echt niet zo.
 

Offline Kdcookie

  • Level 2
  • **
  • psnKdcookie
  • Berichten: 70
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Wat is jullie favoriete nieuwe functie van de nieuwe PS4 update?

Reactie #9 Gepost op: ma. 18 april, 2016, 00:47
die remote play en de offline aanduiden ( handig als je ziek thuis toch wilt gamen, of in de late uurtjes ;) )

remote play vanop werk getest met collega, en werkt gewoon subliem.
zelfs de trilling van de controller tijdens het gamen komt over

wel leuk om zo even tijdens de pauzes op werk te ontspannen.
het enigste nadeel is dat je best een lange usb kabel aanschaft ;)
 

Offline ProfoundPixel

  • Level 1
  • *
  • Community Manager PlayStation
  • psnProfoundPixel
  • Berichten: 4
  • XP: 0
  • Geslacht: Vrouw

Re: Wat is jullie favoriete nieuwe functie van de nieuwe PS4 update?

Reactie #10 Gepost op: wo. 20 april, 2016, 11:04
Bedankt iedereen! Remote play en offline weergegeven worden zijn duidelijk de winnaars.
 

Offline qrobinez

Re: Wat is jullie favoriete nieuwe functie van de nieuwe PS4 update?

Reactie #11 Gepost op: wo. 20 april, 2016, 11:24
Citaat van: ProfoundPixel op wo. 20 april, 2016, 11:04

Bedankt iedereen! Remote play en offline weergegeven worden zijn duidelijk de winnaars.

zeker!

Maar als ik meer opties had mogen kiezen dan had daar ook nog de nieuwe optie bijgehoord dat je kan zien of je friends online komen, maar vooral dat je nu zelfs aan kan geven dat je alleen van bepaalde friends kan zien dat ze online komen, in plaats van iedereen. Dat is een stuk beter dan de ps3 functionaliteit van het online komen.
 
  • 1