Citaat van: stoph op di. 19 april, 2016, 10:42ze kunnen da nie volgens mij... precies alsof ze gaan checken wie er door ne muur heeft geglitched en al dan niet items gescoord heeft...
soit khebbet ene keer gedaan.
dat is extreem simpel te checken hoor, ze houden al je stats bij namelijk, dus tijd benodigd per missie, aantal kogels wat je afvuurt, de loot die je hebt gehaald binnen welke tijd, aantal kills dat er totaal voor de missie gemaakt zijn om die te halen, etc.
al die gegevens staan in je online profiel (er staat zelfs geen data meer lokaal voor je save games). Laatst hadden ze een probleem dat een serie spelers hun poppetje kwijt waren geraakt, die konden ze ook heel simpel terug zetten voor alleen die spelers (via een backup).
Dus het is echt niet moeilijk om precies aan te wijzen welke spelers glitchen of niet en daar actie op te ondernemen.
Neemt niet weg dat ik het onterecht vind dat ze in gaan grijpen en spelers gaan straffen. Het is naar mijn mening gewoon gebruik maken van de mogelijkheden die de game biedt, en wat nou als je per ongeluk in een groep terecht komt die die glitch gebruiken en jijzelf dit eigenlijk helemaal niet wilde, dan zou je ook gestraft worden buiten je eigen schuld om.
Het enige waar ik me aan erger in de game is dat de balans wel compleet zoek is door dit soort acties voor de spelers die de game zonder glitches spelen. Dat is met name in de dark zone goed te merken, je hebt daar als 'vanilla' speler helemaal niets meer te zoeken, de end game daar is volledig verziekt door de onbalans en het feit dat spelers zich kapot vervelen en met groepen van 4 tot 8 dan maar continu rogue gaan. Ze pakken je loot niet eens op, het gaat puur om de verveling. Dus het wordt tijd dat met name de end game gefocused gaat worden op het single player gedeelte, of dat ze de balans compleet gaan herstellen in de dark zone waar je nu verplicht heen moet door die level caps op blueprints en wapens, die je weer nodig hebt in de SP.