40765 keer gelezen

Topic: Destiny

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Ruyami

  • Level 4
  • ****
  • Benieuwd om nieuwe gamers te leren kennen
  • psnRuyami
  • Berichten: 601
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Destiny

Reactie #525 Gepost op: do. 16 juli, 2015, 11:20
Helaas ik ga vanavond met akim en de groep een raid doen en zoek het niet zo laat te maken. Een andere keer misschien of in het weekend. Succes
 

Offline DI3SL_be

Re: Destiny

Reactie #526 Gepost op: vr. 17 juli, 2015, 00:02
Daarstraks de eerstvolgende instance gedaan, die van lvl 32. Best wel een vette moeilijkheidsgraad en vond het super om er van de eerste keer in te slaan.

Heb de Armor Core en dus de Kell hand armor. Ben benieuwd naar de volgende instances
 
Why is it when one man builds a wall, another desperately needs to know what lies behind

Offline DI3SL_be

Re: Destiny

Reactie #527 Gepost op: do. 23 juli, 2015, 20:59
Iemand zin om zondagavond de Weekly Nightfall Strike te doen? Dat is ook mijn eerste keer dat ik een Nightfall doe ;-)
 
Why is it when one man builds a wall, another desperately needs to know what lies behind

Offline trebber

  • Level 2
  • **
  • psntrebber
  • Berichten: 170
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: Destiny

Reactie #528 Gepost op: do. 23 juli, 2015, 22:54
Citaat van: Bellerion15 op do. 23 juli, 2015, 20:59

Iemand zin om zondagavond de Weekly Nightfall Strike te doen? Dat is ook mijn eerste keer dat ik een Nightfall doe ;-)


Anders maak je gewoon een event aan Bellerion15, dat is zichtbaarder. Laat ons ook wat weten als je ziet als er iemand online is
 

Offline DI3SL_be

Re: Destiny

Reactie #529 Gepost op: vr. 24 juli, 2015, 08:00
Citaat van: trebber op do. 23 juli, 2015, 22:54

Anders maak je gewoon een event aan Bellerion15, dat is zichtbaarder. Laat ons ook wat weten als je ziet als er iemand online is


Done, eventje aangemaakt ;)

http://playstationclan.be/index.php?topic=2254.0
 
Why is it when one man builds a wall, another desperately needs to know what lies behind

Offline Ruyami

  • Level 4
  • ****
  • Benieuwd om nieuwe gamers te leren kennen
  • psnRuyami
  • Berichten: 601
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Destiny

Reactie #530 Gepost op: ma. 10 augustus, 2015, 08:18
Vraagje, in voorbereiding van the taken King ben ik eigenlijk een beetje opzoek naar een vast fireteam om de nightfall strikjes te doen en natuurlijk al de rest ;).
Is er toevallig iemand opzoek naar een derde lid of kan ik nog ergens terecht bij een fireteam?
 

Offline Tochtgenoot

Re: Destiny

Reactie #531 Gepost op: di. 11 augustus, 2015, 21:23
Tijdens de week ben ik regelmatig na 22u online. Je mag altijd invite sturen (lvl 32 hunter). Heb wel nog geen mic, dat moet er volgende week eindelijk eens van gaan komen om ook de raids en zo te gaan doen.
 

Offline trebber

  • Level 2
  • **
  • psntrebber
  • Berichten: 170
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: Destiny

Reactie #532 Gepost op: wo. 12 augustus, 2015, 10:25
Citaat van: Ruyami op ma. 10 augustus, 2015, 08:18

Vraagje, in voorbereiding van the taken King ben ik eigenlijk een beetje opzoek naar een vast fireteam om de nightfall strikjes te doen en natuurlijk al de rest ;).
Is er toevallig iemand opzoek naar een derde lid of kan ik nog ergens terecht bij een fireteam?


Dat is spijtig om te horen Sven, ik kan je begrijpen dat je wat consistentie wil vinden. Zeker voor Destiny, waar er oneindig veel methoden bestaan om vrienden te vinden.
Ik ben goed gevuld met mijn groep op The100.io maar anders wil ik met jou wel op zoek naar een derde man.

Tochtgenoot, voeg me anders ook maar toe, ik speel (nog) enorm veel Destiny. ANders kan ik Jannick (Bellerion) wat aansporen om actiever te zijn binnen onze community
 

Offline Ruyami

  • Level 4
  • ****
  • Benieuwd om nieuwe gamers te leren kennen
  • psnRuyami
  • Berichten: 601
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Destiny

Reactie #533 Gepost op: wo. 12 augustus, 2015, 13:11
@ tochtgenoot , oei na 22u meestal game ik zo tot 23u zodat ik de volgende dag iets of wat presentabel blijf op het werk ;)

@ trebber, bedankt om te helpen wanneer het kan. Inderdaad misschien zal yannick zich ook volledig onderdompelen in het destiny universum. Ik denk wel dat er dan terug wat meer events aangemaakt gaan worden op het forum.
 

Offline Tochtgenoot

Re: Destiny

Reactie #534 Gepost op: wo. 12 augustus, 2015, 15:46
@ruyami: volledig mee eens, maar tegen dat mijn kroost goed slaapt en ik de tv voor mij alleen heb (vrouwlief moet dan ook al slapen zijn), is het vaak al iets later... Mijn presentabiliteit dan ten spijt want ik sta op rond 5u30 ;-)
 

Offline Ruyami

  • Level 4
  • ****
  • Benieuwd om nieuwe gamers te leren kennen
  • psnRuyami
  • Berichten: 601
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Destiny

Reactie #535 Gepost op: wo. 12 augustus, 2015, 18:05
Citaat van: Tochtgenoot op wo. 12 augustus, 2015, 15:46

@ruyami: volledig mee eens, maar tegen dat mijn kroost goed slaapt en ik de tv voor mij alleen heb (vrouwlief moet dan ook al slapen zijn), is het vaak al iets later... Mijn presentabiliteit dan ten spijt want ik sta op rond 5u30 ;-)


Ik begrijp je volledig, maar ik ben al blij met de reactie ;)
Wat wij doen is dat ik game op destiny en het vrouwtje een filmpje bekijkt op de laptop en dat werkt ook wel.
Echt lang gamen probeer ik een beetje te vermijden gezien ik er dan echt zombie Alike kan voorkomen :D maar als de interesse en de curiositeit er is dan game ik wat langer  8)
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Destiny

Reactie #536 Gepost op: wo. 12 augustus, 2015, 22:05
Heb beide expansions, maar nog niet gespeeld, ben van plan om wat events erin te zetten om de missies en dergelijke te doen wel
 

Offline trebber

  • Level 2
  • **
  • psntrebber
  • Berichten: 170
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: Destiny

Reactie #537 Gepost op: do. 13 augustus, 2015, 11:50
Citaat van: Heer_Vonck op wo. 12 augustus, 2015, 22:05

Heb beide expansions, maar nog niet gespeeld, ben van plan om wat events erin te zetten om de missies en dergelijke te doen wel


Wow tof Bram, get that Guardian Spirit back! Ik kijk al uit om onze moderator nog een alien scum but te zien kicken!
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Destiny

Reactie #538 Gepost op: do. 13 augustus, 2015, 11:50
Citaat van: trebber op do. 13 augustus, 2015, 11:50

Wow tof Bram, get that Guardian Spirit back! Ik kijk al uit om onze moderator nog een alien scum but te zien kicken!


administrator :p
 

Offline Bellovux

Re: Destiny

Reactie #539 Gepost op: do. 13 augustus, 2015, 19:10
Aardappel - patat ... een pot nat.  :D :D
 
Oud aan het worden in een verzuurde wereld… gelukkig kunnen we nog gamen 😊