24385 keer gelezen

Topic: Dark Souls 3

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kenneth

  • Reviewer
  • Level 7
  • *
  • psnagathor87
  • Berichten: 2.265
  • XP: 14
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #75 Gepost op: ma. 18 april, 2016, 16:10
Citaat van: Crapweazel op ma. 18 april, 2016, 16:00

Weet wel dat als je jezelf terug onthollowed dat de NPC die de gestorven NPC vervangt het ook afbolt. hierdoor kan je die questline niet vervolledigen en kan je het speciale einde van het spel ook niet unlocken :/


Kan je dan niet beter wachten met die questline tot vlak voor het einde van het spel. Want als je die hele game niet in coop kan doen  :o
Ik vind in coöp spelen namelijk een aangenamere manier om te grinden.
 

Offline FarrolWhite

  • Level 2
  • **
  • Consciousness is the same as breathing.
  • psnFarrolWhite
  • Berichten: 158
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #76 Gepost op: ma. 18 april, 2016, 16:46
Citaat van: Crapweazel op ma. 18 april, 2016, 16:00

Weet wel dat als je jezelf terug onthollowed dat de NPC die de gestorven NPC vervangt het ook afbolt. hierdoor kan je die questline niet vervolledigen en kan je het speciale einde van het spel ook niet unlocken :/ Zelf ben ik voor alle lvls  gegaan voor ik wist dat je geen coop meer kon doen. Tot nu toe alles wel kunnen soloen met mijn sorcerer :) Dus tot nu toe geen last van het ontbreken van coop.

Voor zei die graag in een draak willen veranderen : http://www.gamespot.com/gallery/dark-souls-3-how-to-turn-into-a-dragon/2900-612/

BTW, Wat zouden jullie aanraden als goeie grindspot? Voor casters/ranged raad ik de vierde bonfire (kan even niet op de naam komen) van undead settlement . Dan kan je snel naar rechts voor die gigantische rat ranged te mollen van de bovenverdieping ( 450 souls met kans op large soul of an ...) en iets verder een butcher met 340 souls en kans op titanite shard.


Hebben jullie nog tips voor grindspots?


De beste grindspots komen heel laat in game, en voor die side quest wacht ik tot Ng+  :p
 

Offline Crapweazel

Re: Dark Souls 3

Reactie #77 Gepost op: di. 19 april, 2016, 13:14
Dag Darksoulsfans, ik vroeg me af of er hier nog spelers zijn die een caster spelen. Kunnen we eventueel tips uitwisselen.  Gisteren vooral vastgezeten bij het tweede deel van de cathedral of the deep. Ik vind het wel leuk om te spelen maar vergt een andere aanpak. Zo zijn grote logge monsters vaak geen probleem en kan je wel ergens kiten of veilig staan om van op afstand te blasten. Bijvoorbeeld die grote krabben in die swamp waren easy. De gravewarden met zijn twinblades op dat kerkhof voor de cathedral is dan weer andere koek.  Ook misschien handig om weten welke spells de moeite zijn om te hebben. Zo heb ik er al een paar waarvan ik spijt heb dat ik ze genomen heb.
 
"Touched by Jesus, not pressing charges..."

Offline FarrolWhite

  • Level 2
  • **
  • Consciousness is the same as breathing.
  • psnFarrolWhite
  • Berichten: 158
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #78 Gepost op: di. 19 april, 2016, 19:03
K'heb wel een pyromancer staan, maar tot nu toe nog niet echt met magie bezig geweest. Voor zover zijn de meeste vijanden wel zwak aan vuur en elektrische aanvallen
 

Offline FarrolWhite

  • Level 2
  • **
  • Consciousness is the same as breathing.
  • psnFarrolWhite
  • Berichten: 158
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #79 Gepost op: wo. 20 april, 2016, 15:08
Zonet de 2 optionele gebieden uitgespeeld, met de bazen Nameless King (toch zeker de beste boss die ik in tijden heb gezien) en Champion Gundyr.

Wel als je champion gundyrt verslaat en verder een geheime muur weg doet, krijg je een item voor de Fire Keeper die het einde aanpast, als je die weigert vraagt de firekeeper je iets te doen dat onomkeerbaar is. Wat je kan uitstellen tot voor de laatste baas. Met de story line nu net tot de voorlaatste baas aangekomen ook. Tot nu toe heeft het spel de grootte van DS1 en DS2 gecombineerd. Meer tactiek nodig voor bepaalde bazen om ze af te maken.
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #80 Gepost op: wo. 20 april, 2016, 19:15
kheb daarnet zitten ganken als aldrich in irithyll :p
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline Crapweazel

Re: Dark Souls 3

Reactie #81 Gepost op: do. 21 april, 2016, 11:55
RAAAAH, eindelijk tot baas geraakt van cathedral of the deep met mijn stom casterke. Eigenlijk had ik enkel last met 1 MOB en dat was die idiote twinblade wielding gravedancer achtige wezens. God, i got so rekt... Nu kan ik ze telkens mooi omzeilen tot aan de baas. kgeef mijn sorcerer nog niet op want alle andere MOBS gingen dan weer voor de bijl alsof het niets was. Zeker die twee giants in da slijm. Die bleven gewoon braaf zitten toen ik hun face volspamde met spells :)
 
"Touched by Jesus, not pressing charges..."

Offline FarrolWhite

  • Level 2
  • **
  • Consciousness is the same as breathing.
  • psnFarrolWhite
  • Berichten: 158
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #82 Gepost op: do. 21 april, 2016, 12:20
Zo heb het spel uitgespeeld met de optionele bazen erbij, en 2 endings kunnen zien. :p
 

Offline FarrolWhite

  • Level 2
  • **
  • Consciousness is the same as breathing.
  • psnFarrolWhite
  • Berichten: 158
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #83 Gepost op: vr. 22 april, 2016, 12:02
Ook net die hollowing quest begonnen in New Game +, je kan de hollowing weg krijgen met een Purging stone, niet via Velka of de Firelink shrine maiden, wat de quest stopzet. Ook ondervonden dat NG+ meer gevaren met zich mee brengt, NPC invasions, player invasions, etc. De player invasions zijn zo erg geworden dat ik niet tot cleansing chapel kom :/

Ofwel heeft het een verband met die hollow quest
 

Offline Crapweazel

Re: Dark Souls 3

Reactie #84 Gepost op: vr. 22 april, 2016, 13:18
ha, dus je hebt enkel die purging stone nodig? hoeveel souls is die?
 
"Touched by Jesus, not pressing charges..."

Offline FarrolWhite

  • Level 2
  • **
  • Consciousness is the same as breathing.
  • psnFarrolWhite
  • Berichten: 158
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #85 Gepost op: vr. 22 april, 2016, 13:37
Citaat van: Crapweazel op vr. 22 april, 2016, 13:18

ha, dus je hebt enkel die purging stone nodig? hoeveel souls is die?


4500 souls, en op hollow lvl 15 kan je die pas gebruiken
 

Offline Crapweazel

Re: Dark Souls 3

Reactie #86 Gepost op: vr. 22 april, 2016, 13:58
Moet lukken, ben hollowlvl  99 atm :D
 
"Touched by Jesus, not pressing charges..."

Offline stoph

  • Level 2
  • **
  • psnStoph_m
  • Berichten: 93
  • XP: 0
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #87 Gepost op: zo. 24 april, 2016, 08:02
Ben begonnen als mercenary, eersten boss gedropped achter 6 pogingen.. Efked wennen aan deze Gameplay dus.. Geen idee of merc een goede keuze is als eerste souls game Ever ma tlukt wel ;)/alle.tips zijn welkom!!
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #88 Gepost op: zo. 24 april, 2016, 08:56
Citaat van: stoph op zo. 24 april, 2016, 08:02

Ben begonnen als mercenary, eersten boss gedropped achter 6 pogingen.. Efked wennen aan deze Gameplay dus.. Geen idee of merc een goede keuze is als eerste souls game Ever ma tlukt wel ;)/alle.tips zijn welkom!!

het is waarschijnlijk niet de makkelijkste klasse om mee te beginnen maar zeer zeker leuk om mee te spelen
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline FarrolWhite

  • Level 2
  • **
  • Consciousness is the same as breathing.
  • psnFarrolWhite
  • Berichten: 158
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #89 Gepost op: zo. 24 april, 2016, 13:51
Merc en thief zijn de moeilijkste klasses om mee te spelen in het begin ^^