23727 keer gelezen

Topic: Dark Souls 3

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #60 Gepost op: vr. 15 april, 2016, 10:20
lol
 

Offline FarrolWhite

  • Level 2
  • **
  • Consciousness is the same as breathing.
  • psnFarrolWhite
  • Berichten: 158
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #61 Gepost op: vr. 15 april, 2016, 19:42
Hier een tip wat een NPC betreft die je gratis lvl's geeft. Iedere keer je een gratis lvl van hem aanneemt krijg je een Hollow status. Dit kan je 5x doen en gaat de NPC dood dan, vanaf dan telkend je dood gaat blijft je hollow lvl stijgen tot en met 16. Vanaf Hollow lvl 4 kan je aan geen multiplayer meer deelnemen.

Om je hollow status weg te krijgen, heb je 3 items nodig. De 2 sleutels van de shop in de firelink shrine, die van 1500 souls en 20000 souls. Als je die hebt ga je naar de undead settlement bridge, opweg naar de riolen kun je een deur openen met de eerste sleutel, daar kom je een standbeeld tegen om de hollow tijdelijk te stoppen. Als je dat gedaan hebt, ga je terug naar de firelink shrine met de 2 sleutel terug naar buiten en rechts afslaan waar een npc een katana dropt en open die deur tot boven, daar kom je een speciale soul tegen, die moet je afgeven aan de fireshrine maiden. Vanaf dan kun je je hollow lvl ongedaan maken met een hoge kost aan souls.

Heeft me lang geduurt om dit te vinden, maar het werkt
 

Offline Djerro

  • Level 1
  • *
  • psnDjerro
  • Berichten: 22
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #62 Gepost op: za. 16 april, 2016, 11:19
Aha, ik was al bang dat het te makkelijk ging en dat er iets achter zat. Vandaar ook nog even gewacht ermee, thanx voor de tip!
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #63 Gepost op: za. 16 april, 2016, 12:38
Man da spel is geniaal zeg
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline FarrolWhite

  • Level 2
  • **
  • Consciousness is the same as breathing.
  • psnFarrolWhite
  • Berichten: 158
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #64 Gepost op: za. 16 april, 2016, 13:19
Haha, had er zelf lang achter zoeken. Had zo mijn Co-op mogelijkheid kwijt gespeeld en heb in totaal 120000 souls mogen grinden om die hollow status permanent weg te krijgen
 

Offline Djerro

  • Level 1
  • *
  • psnDjerro
  • Berichten: 22
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #65 Gepost op: za. 16 april, 2016, 18:29
Citaat van: FarrolWhite op za. 16 april, 2016, 13:19

Haha, had er zelf lang achter zoeken. Had zo mijn Co-op mogelijkheid kwijt gespeeld en heb in totaal 120000 souls mogen grinden om die hollow status permanent weg te krijgen


120000  :o ik raak al half in paniek als ik met 15000 loop en er komt een onbekende enemy op me af haha  :p
 

Offline Kenneth

  • Reviewer
  • Level 7
  • *
  • psnagathor87
  • Berichten: 2.265
  • XP: 14
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #66 Gepost op: za. 16 april, 2016, 19:25
Citaat van: FarrolWhite op za. 16 april, 2016, 13:19

Haha, had er zelf lang achter zoeken. Had zo mijn Co-op mogelijkheid kwijt gespeeld en heb in totaal 120000 souls mogen grinden om die hollow status permanent weg te krijgen


F**k, dan zit dat er voor mij ook snel aan te komen.
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #67 Gepost op: zo. 17 april, 2016, 09:00
Citaat van: Kenneth op za. 16 april, 2016, 19:25

F**k, dan zit dat er voor mij ook snel aan te komen.

Prithee, be carefull :p
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline stoph

  • Level 2
  • **
  • psnStoph_m
  • Berichten: 93
  • XP: 0
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #68 Gepost op: zo. 17 april, 2016, 16:26
ktwijfzel of ik deze in huis haal, eerste DS game ever da ik zou spelen.

zouden jullie het aanraden? ziet er wel rete vet uit...
 

Offline FarrolWhite

  • Level 2
  • **
  • Consciousness is the same as breathing.
  • psnFarrolWhite
  • Berichten: 158
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #69 Gepost op: zo. 17 april, 2016, 16:36
Iedereen die DS speelt Is ergens begonnen. Maar Dark Souls 3 begint redelijk gemakkelijk en naarmate je vorderd wordt het moeilijker
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #70 Gepost op: zo. 17 april, 2016, 17:27
Het is idd redelijk instapbaar en makkelijk int begin vergeleken met andere DS games
Er is altijd nog coop ook
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #71 Gepost op: ma. 18 april, 2016, 11:57
Man die aldrich covenant is irritant in het 2de deel van irithryl dinges
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline FarrolWhite

  • Level 2
  • **
  • Consciousness is the same as breathing.
  • psnFarrolWhite
  • Berichten: 158
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #72 Gepost op: ma. 18 april, 2016, 15:18
Je hebt ook nog de moonblades wat verder op, de Aldrich covenant heb ik op een loopje gedaan om te krijgen  :D
 

Offline FarrolWhite

  • Level 2
  • **
  • Consciousness is the same as breathing.
  • psnFarrolWhite
  • Berichten: 158
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #73 Gepost op: ma. 18 april, 2016, 15:50
Ik moet wel zeggen vanaf je voorbij de boss bent in irithyll springt de moeilijkheidsgraad fors omhoog, de volgende boss heeft me meer dan 60 pogingen geduurd met Co-op
 

Offline Crapweazel

Re: Dark Souls 3

Reactie #74 Gepost op: ma. 18 april, 2016, 16:00
Citaat van: FarrolWhite op vr. 15 april, 2016, 19:42

Hier een tip wat een NPC betreft die je gratis lvl's geeft. Iedere keer je een gratis lvl van hem aanneemt krijg je een Hollow status. Dit kan je 5x doen en gaat de NPC dood dan, vanaf dan telkend je dood gaat blijft je hollow lvl stijgen tot en met 16. Vanaf Hollow lvl 4 kan je aan geen multiplayer meer deelnemen.

Om je hollow status weg te krijgen, heb je 3 items nodig. De 2 sleutels van de shop in de firelink shrine, die van 1500 souls en 20000 souls. Als je die hebt ga je naar de undead settlement bridge, opweg naar de riolen kun je een deur openen met de eerste sleutel, daar kom je een standbeeld tegen om de hollow tijdelijk te stoppen. Als je dat gedaan hebt, ga je terug naar de firelink shrine met de 2 sleutel terug naar buiten en rechts afslaan waar een npc een katana dropt en open die deur tot boven, daar kom je een speciale soul tegen, die moet je afgeven aan de fireshrine maiden. Vanaf dan kun je je hollow lvl ongedaan maken met een hoge kost aan souls.

Heeft me lang geduurt om dit te vinden, maar het werkt


Weet wel dat als je jezelf terug onthollowed dat de NPC die de gestorven NPC vervangt het ook afbolt. hierdoor kan je die questline niet vervolledigen en kan je het speciale einde van het spel ook niet unlocken :/ Zelf ben ik voor alle lvls  gegaan voor ik wist dat je geen coop meer kon doen. Tot nu toe alles wel kunnen soloen met mijn sorcerer :) Dus tot nu toe geen last van het ontbreken van coop.

Voor zei die graag in een draak willen veranderen : http://www.gamespot.com/gallery/dark-souls-3-how-to-turn-into-a-dragon/2900-612/

BTW, Wat zouden jullie aanraden als goeie grindspot? Voor casters/ranged raad ik de vierde bonfire (kan even niet op de naam komen) van undead settlement . Dan kan je snel naar rechts voor die gigantische rat ranged te mollen van de bovenverdieping ( 450 souls met kans op large soul of an ...) en iets verder een butcher met 340 souls en kans op titanite shard.


Hebben jullie nog tips voor grindspots?
 
"Touched by Jesus, not pressing charges..."