23620 keer gelezen

Topic: Dark Souls 3

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline FarrolWhite

  • Level 2
  • **
  • Consciousness is the same as breathing.
  • psnFarrolWhite
  • Berichten: 158
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #120 Gepost op: ma. 02 mei, 2016, 15:41
Kan ook van je wapen afhangen, je sign van de bonfire wegleggen haalt niets uit.

Bijvoordbeeld: Ik heb een normaal +10 wapen en een speciaal +5 wapen. De server zal het hoogste +XX wapen kiezen die in je inventory zit, bij de matchmaking van de co-op/invade, waarbij je gelijkgesteld word met iemand die bijvoorbeeld ook een +6 - +10 wapen in bezit heeft.

Als je een speciaal wapen op z'n hoogst hebt (+5) kan je zonder probleem bij iemand co-op doen die bv. lvl 10 is en jij 200 via password. Zonder password is er een verschil van 20-40 levels afhankelijk van je covenant. Alleen als je een wapen op +5 staan hebt en niets hoger.

De enige plaatsen die momenteel een bug hebben zijn, Archdragon Peak - Belfry (summons zijn altijd unavailable). En het gehele Farron gebied waar je maar 1 persoon kan summonen (met de miracle Seek Guidance, kan je er nog iemand bij summonen).

En ook je matchmaking OFF zetten als je met iemand co-op speelt die van de EU is. Matchmaking ON haalt summon signs van US en Asie erbij. Heb dit zelf allemaal uitgetest, en kon zonder probleem bij de muis zijn Pyromacer Co-op doen terwijl ik lvl 120+ was en hij rond de 25. Dit zal wel ooit gepatched worden, zoals ze bij Dark Souls 2 en Bloodborne destijds gedaan hebben.
Laatst bewerkt op: ma. 02 mei, 2016, 15:51 door FarrolWhite 

Offline stoph

  • Level 2
  • **
  • psnStoph_m
  • Berichten: 93
  • XP: 0
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #121 Gepost op: ma. 02 mei, 2016, 16:56
vanavond es proberen als er ene van ulle online zit :)geen idee wanneer ik kan spelen, 't zal op 't goe geluk zijn!
 

Offline FarrolWhite

  • Level 2
  • **
  • Consciousness is the same as breathing.
  • psnFarrolWhite
  • Berichten: 158
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #122 Gepost op: ma. 02 mei, 2016, 18:48
Citaat van: stoph op ma. 02 mei, 2016, 16:56

vanavond es proberen als er ene van ulle online zit :)geen idee wanneer ik kan spelen, 't zal op 't goe geluk zijn!


Mij vind je meestal achter 20h online. Kan wel eens een uitzondering maken en vroeger Online gaan
 

Offline FarrolWhite

  • Level 2
  • **
  • Consciousness is the same as breathing.
  • psnFarrolWhite
  • Berichten: 158
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #123 Gepost op: do. 05 mei, 2016, 16:39
Heb mijn build gevonden achter lang zoeken.



Dex/Str staan bijden op 50, met ringen ze omhoog gedaan. Enige nadeel is de vitality, waarbij je niet veel wapen en armor keuze hebt. Bij voorkeur gebruik ik de Uchigatana +10 met refined gem. Geen schild om te compenseren met mijn vitality.
Laatst bewerkt op: do. 05 mei, 2016, 16:45 door FarrolWhite 

Offline stoph

  • Level 2
  • **
  • psnStoph_m
  • Berichten: 93
  • XP: 0
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #124 Gepost op: ma. 09 mei, 2016, 14:53
nice, ik denk dat ik full STR build ga gaan met mega hoge healthpool (afhankelijk van de cap). faith en intelligence ga ik een duwke omhoog geven  (voor selfheal of dieje weapon fire buff)
 

Offline FarrolWhite

  • Level 2
  • **
  • Consciousness is the same as breathing.
  • psnFarrolWhite
  • Berichten: 158
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #125 Gepost op: ma. 09 mei, 2016, 18:09
Citaat van: stoph op ma. 09 mei, 2016, 14:53

nice, ik denk dat ik full STR build ga gaan met mega hoge healthpool (afhankelijk van de cap). faith en intelligence ga ik een duwke omhoog geven  (voor selfheal of dieje weapon fire buff)


De Pvp meta ligt op lvl 80 en lvl 120. Als je voor pvp bent Is het best rond dat lvl te gaan. Er Is ook een lvl 150 meta maar invaders komen zelden tot nooit.

Nu net een thief klasse gestart. Ik ga er waarschijnlijk een luck/bleed build van maken. Maar heb het wapen er nog niet voor. Zal die waarschijnlijk moeten traden met iemand om het naar mijn thief te kunnen brengen
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #126 Gepost op: ma. 09 mei, 2016, 18:36
de stoph is heeft blijkbaar het souls virus goed te pakken, moet ook dringend eens wa verder doen maar too much games
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline FarrolWhite

  • Level 2
  • **
  • Consciousness is the same as breathing.
  • psnFarrolWhite
  • Berichten: 158
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #127 Gepost op: ma. 09 mei, 2016, 20:51
Bah, nog 1 gesture, 1 pyromancy, 1 miracle, 3 sorceries en 1 ring en heb de platinum. De covenants zijn hatelijk.

Covenants:

Sunlight: 30/30
Rosaria: 30/30
Aldrich: 30/30
Mound-Makers: 24/30 (laatste pyromancy)
Old Wolf Farron: 17/30 (laatste ring)
Darkmoon/Blue Sentinels: 11/30 (laatste Miracle)

En mijn laatste Gesture is een deel van een side-quest die me nog onbekend is. En die sorceries geen idee wat ik mis :/

Ondertussen op NG+7 aangekomen, ondertussen ook wat de lore (verhaal) op doen in DS3, tot nu toe is Yhorm zijn verhaal echt verdrietig als je het bijeen kan brengen.
Laatst bewerkt op: ma. 09 mei, 2016, 20:57 door FarrolWhite 

Offline Kenneth

  • Reviewer
  • Level 7
  • *
  • psnagathor87
  • Berichten: 2.265
  • XP: 14
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #128 Gepost op: ma. 09 mei, 2016, 20:57
Citaat van: FarrolWhite op ma. 09 mei, 2016, 20:51

Bah, nog 1 gesture, 1 pyromancy, 1 miracle, 3 sorceries en 1 ring en heb de platinum. De covenants zijn hatelijk.

Covenants:

Sunlight: 30/30
Rosaria: 30/30
Aldrich: 30/30
Mound-Makers: 24/30 (laatste pyromancy)
Old Wolf Farron: 17/30 (laatste ring)
Darkmoon/Blue Sentinels: 11/30 (laatste Miracle)

En mijn laatste Gesture is een deel van een side-quest die me nog onbekend is. En die sorceries geen idee wat ik mis :/

Ondertussen op NG+7 aangekomen, ondertussen ook wat de lore (verhaal) op doen in DS3, tot nu toe is Yhorm zijn verhaal echt verdrietig als je het bijeen kan brengen.


Uitslover  :p
 

Offline FarrolWhite

  • Level 2
  • **
  • Consciousness is the same as breathing.
  • psnFarrolWhite
  • Berichten: 158
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #129 Gepost op: ma. 09 mei, 2016, 21:01
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #130 Gepost op: ma. 09 mei, 2016, 23:42
Citaat van: FarrolWhite op ma. 09 mei, 2016, 20:51

Bah, nog 1 gesture, 1 pyromancy, 1 miracle, 3 sorceries en 1 ring en heb de platinum. De covenants zijn hatelijk.

Covenants:

Sunlight: 30/30
Rosaria: 30/30
Aldrich: 30/30
Mound-Makers: 24/30 (laatste pyromancy)
Old Wolf Farron: 17/30 (laatste ring)
Darkmoon/Blue Sentinels: 11/30 (laatste Miracle)

En mijn laatste Gesture is een deel van een side-quest die me nog onbekend is. En die sorceries geen idee wat ik mis :/

Ondertussen op NG+7 aangekomen, ondertussen ook wat de lore (verhaal) op doen in DS3, tot nu toe is Yhorm zijn verhaal echt verdrietig als je het bijeen kan brengen.

zot, no-lifer... en nice :p
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline stoph

  • Level 2
  • **
  • psnStoph_m
  • Berichten: 93
  • XP: 0
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #131 Gepost op: di. 10 mei, 2016, 08:27
Citaat van: FarrolWhite op ma. 09 mei, 2016, 18:09

De Pvp meta ligt op lvl 80 en lvl 120. Als je voor pvp bent Is het best rond dat lvl te gaan. Er Is ook een lvl 150 meta maar invaders komen zelden tot nooit.

Nu net een thief klasse gestart. Ik ga er waarschijnlijk een luck/bleed build van maken. Maar heb het wapen er nog niet voor. Zal die waarschijnlijk moeten traden met iemand om het naar mijn thief te kunnen brengen


als ge wilt kan ik wel traden met jou! we wonen momenteel ergens anders vanwege de verbouwingswerken ma ik werk wel nog savonds door de week in ons huis dus dan log ik ook af en toe eens om efkes te chillen :)  tussen 18u en 20u kunde mij vinden in de week (vanavond nie, mijnen T3 is naar de kloten en kmoe nr de garage, weer afgekeurd)
 

Offline stoph

  • Level 2
  • **
  • psnStoph_m
  • Berichten: 93
  • XP: 0
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #132 Gepost op: wo. 11 mei, 2016, 13:56
hmm vraagske ivm die hollow shizzle. ben ng niet hollow gegaan momenteel..

kan je ng steeds coop spelen als je hollowing lvl hebt? of maakt da nie uit? en wa is het voordeel van die hollowing lvls?
 

Offline Crapweazel

Re: Dark Souls 3

Reactie #133 Gepost op: wo. 11 mei, 2016, 14:20
Als je volledig hollow ben kan je niet meer coop spelen. In mijn opinie is het de bedoeling om je een boost van 5 lvl's te geven in het begin van het spel. Maar als je ze kwijt wil moet je eerst een item vinden in de toren aan firelinkshrine. Dit item kost je 20000 souls. Als je dan de curse wil wegdoen kost het je wel wat souls. Namelijk de prijs van je laatste vijf leves. Het kost dus wel wat om terug te onthollowen. basicly een nul-operatie als je de 20000 souls niet meetelt die je moet neertellen om in de tower te geraken.
 
"Touched by Jesus, not pressing charges..."

Offline FarrolWhite

  • Level 2
  • **
  • Consciousness is the same as breathing.
  • psnFarrolWhite
  • Berichten: 158
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Dark Souls 3

Reactie #134 Gepost op: wo. 11 mei, 2016, 14:39
Kan altijd een purging stone kopen voor 4500 Souls van yuria om hollow terug naar 0 te brengen als je die sidequest wil doen.

Op hollow lvl 15 krijg je een luck status boost van 5.

Maar zoals Crapweazel heeft gezegd, om de curse weg te doen, kost het heel veel Souls. 5 curses is 120000 Souls en 9 (het hoogste, als je de hollow quest volledig gedaan hebt) Is het over een miljoen souls