19780 keer gelezen

Topic: Overwatch

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline trebber

  • Level 2
  • **
  • psntrebber
  • Berichten: 170
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Overwatch

Gepost op: za. 16 januari, 2016, 23:00


Overwatch, nieuwe IP van Blizzard Entertainment. Genre FPS, Multiplayer-only. Pay-to-play met betaalde cosmetics en gratis maps en heroes voor de toekomst.
Is nu sinds begin december uit Closed Beta en ze zijn van plan om nog een beta met een grotere spelersbasis. Onbekend of die ook voor PS4 zal opengaan.

Ik kijk ernaar uit samen met de broer, ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Groeten trebber
 

Offline Crapweazel

Re: Overwatch

Reactie #1 Gepost op: ma. 18 januari, 2016, 10:52
Ik voelde het aan mijn tenen dat dit ook voor console zou uitkomen.  Wel eens zien welk er beter is, overwatch of battleborn. Als Blizzard fanboy kies ik wel voor de eerste denkik (al zullen de reviews bepalend zijn).  Het arcade gevoel heerst al zal er wel wat diepgang zitten in de gameplay. Ik hoop op een goede spelersbasis van de clan :)
 
"Touched by Jesus, not pressing charges..."

Offline trebber

  • Level 2
  • **
  • psntrebber
  • Berichten: 170
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: Overwatch

Reactie #2 Gepost op: ma. 18 januari, 2016, 17:57
Citaat van: Crapweazel op ma. 18 januari, 2016, 10:52

Ik voelde het aan mijn tenen dat dit ook voor console zou uitkomen.  Wel eens zien welk er beter is, overwatch of battleborn. Als Blizzard fanboy kies ik wel voor de eerste denkik (al zullen de reviews bepalend zijn).  Het arcade gevoel heerst al zal er wel wat diepgang zitten in de gameplay. Ik hoop op een goede spelersbasis van de clan :)


Gezien deze topic redelijk laat is opgestart hoop ik er ook voor Crapweazel. Ik heb uren streams zitten kijken en dit zal zeker weten beter zijn dan wat Ubisoft ooit kan brengen met Battleborn.
Nu hopen dat de 2e ronde van de Closed beta ook op consoles te spelen valt!
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Overwatch

Reactie #3 Gepost op: ma. 18 januari, 2016, 19:19
Even samenvattend...

Het is nog niet geweten of deze game naar console komt. En Battleborn is van 2K :p

Ik zal es contact opnemen met Blizzard wat de plannen zijn.
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Overwatch

Reactie #4 Gepost op: ma. 18 januari, 2016, 19:50
komt normaal naar de console

kben tot nu toe niet echt enthousiast over dit 'nieuwe' genre

een MOBA/FPS hybrid die eigenlijk F2P zou moeten zijn maar toch B2P is en met een heuse cashshop, als dit de nieuwe vorm van gaming is mag het voor mij blijven zoals het DLC débacle is
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline MrP

  • Level 1
  • *
  • psnplesters
  • Berichten: 49
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Overwatch

Reactie #5 Gepost op: di. 19 januari, 2016, 08:52
Ik heb een tijdje wat streams zitten volgen een goede maand geleden en vond het een heel hoog Team-Fortress gehalte hebben. Ik had echt wel meer verwacht van Blizzard. Ik zal het zelf zeker eens testen want ik wil geen conclusies trekken alvorens het zelf even te spelen. Ik ben dan bijvoorbeeld eerder benieuwd naar Paragon van Epic games (al is er daar ook nog te weinig over geweten).
Laatst bewerkt op: di. 19 januari, 2016, 09:38 door MrP 

Offline Crapweazel

Re: Overwatch

Reactie #6 Gepost op: do. 28 januari, 2016, 11:50
 
"Touched by Jesus, not pressing charges..."

Offline trebber

  • Level 2
  • **
  • psntrebber
  • Berichten: 170
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: Overwatch

Reactie #7 Gepost op: do. 25 februari, 2016, 18:18
Eventjes wat nieuwe feiten na het lezen van de comments:

OBVIOUSLY komt hij naar current-gen consoles;
Closed beta, geen open beta, enkel voor pc
Releasedatum voor 21 juni (kwartaal 3 begint dan) en ze willen het buiten hebben voor de zomervakantie.

Belangrijkste feit: ik kan niet wachten en heb me al een pre-order staan.
Iemand die ook al kan bevestigen of ze deze game in huis halen?
 

Offline Crapweazel

Re: Overwatch

Reactie #8 Gepost op: za. 27 februari, 2016, 09:30
Ik ga het alvast doen!
 
"Touched by Jesus, not pressing charges..."

Offline trebber

  • Level 2
  • **
  • psntrebber
  • Berichten: 170
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: Overwatch

Reactie #9 Gepost op: zo. 28 februari, 2016, 18:16
Citaat van: Crapweazel op za. 27 februari, 2016, 09:30

Ik ga het alvast doen!


Tof Crapweazel, samen voor wat synergie te creëren!
 

Offline trebber

  • Level 2
  • **
  • psntrebber
  • Berichten: 170
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: Overwatch

Reactie #10 Gepost op: zo. 13 maart, 2016, 09:40
UPDATE:

Onderwerp: Blizzard Entertainment doet een Open Beta van 5 tem 9 mei.

Onder het voorwendsel 'Stresstest' lanceert Blizzard een open beta voor Overwatch! 5 dagen volledige access om Overwatch uit te proberen.
Omdat ik al een pre-order heb staan voor de Collector's Edition is er zelfs een extraatje: 2 dagen Early Access Open Beta, startend vanaf dinsdag 3 mei, een kleine 3 weken voor release.
En voor iedereen die dit tot het einde leest, heb ik een 'first come first go' verrassing. Per pre-order, per platform is één pre-order genoeg om een extra key door te geven om een vriend uit te nodigen. Als er mensen zijn die die bepaalde week iets willen uittesten met yours truly Trebber, geef maar een seintje.

Dit wordt zo gaaf, na honderd uren streams te bekijken ben ik nog meer gehyped door dit nieuws, aangezien er geen Closed Beta was voor consoles en Blizzard niet vaak doet aan Open Beta's.

Groeten Trebber
 

Offline Crapweazel

Re: Overwatch

Reactie #11 Gepost op: wo. 13 april, 2016, 15:09
Volgende maand is het zover. Ik lees voornamelijk zeer positieve reacties op het spel. Ik ga het alleszins binnehalen.
 
"Touched by Jesus, not pressing charges..."

Offline Crapweazel

Re: Overwatch

Reactie #12 Gepost op: wo. 04 mei, 2016, 12:12
Gisteren mijn erste stappen gezet in de wereld van Overwatch. Ik moet zeggen dat ik positief verrast ben door het spel. Ik had echt niet verwacht dat het zo vlot zou spelen en zo een hoog fun gehalte zou hebben. De graphics zijn met hun cartoony sfeer zeer goed uitgewerkt. De verschillende personages voelen allemaal echt uniek aan. Voor ieders speelstijl is er wel een complementair character. Nog wel niet met een groep kunnen samenspelen en echt tactisch kunnen spelen maar hoop daar morgen verandering in te brengen als  de BETA voor iedereen wordt opengesteld. Voor mij is dit echt een aanrader. Blizzard does it again ;)
 
"Touched by Jesus, not pressing charges..."

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Overwatch

Reactie #13 Gepost op: za. 07 mei, 2016, 16:22


tis best fun als je met een groep speelt
positieve dat je meerdere dezelfde personages kunt nemen maar dat kan ook zeer negatief uitdraaien
sommige personages in bepaalde situaties voelen wat OP aan, al kan dit mss door gebrek personage kennis toch te counteren zijn
de comebacks die je op het laatste moment nog kunt maken geven wel enorm veel voldoening

toch aangenaam verrast, maar €65 voor een kopie van een succesvol F2P game is toch wat veel
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Overwatch

Reactie #14 Gepost op: zo. 08 mei, 2016, 17:39
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308