11490 keer gelezen

Topic: Cod 10: Ghosts

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Cod 10: Ghosts

Gepost op: wo. 16 oktober, 2013, 14:21
Het tiende deel van deze franchise. Samen gezellig online... Of niet ?  8)

Laatst bewerkt op: wo. 30 oktober, 2013, 22:46 door xXiNiXx 

Offline ara

Re: Cod 10: Ghosts

Reactie #1 Gepost op: do. 14 november, 2013, 06:37
Deze vind ik de beste CoD ever.
(ben ook wel een fangirl)  :D

Maar die hele opzet is geweldig! in MP spelen om squad points te verdienen en wapens en attachments te kunnen kopen...
Verschillende characters maken en die levelen zodat je een super sterk team hebt bij het Squads gedeelte... (check)
Terwijl ik lig te slapen wordt mijn team uitgedaagd en wanneer ze winnen krijg ik wat extra xp'tjes.  Helaas hebben ze nog maar 1x gewonnen.. maar wel van qrobinez, dus das een hele overwinning.  :D

 

Offline qrobinez

Re: Cod 10: Ghosts

Reactie #2 Gepost op: do. 14 november, 2013, 10:01
Citaat van: ara op do. 14 november, 2013, 06:37

Verschillende characters maken en die levelen zodat je een super sterk team hebt bij het Squads gedeelte... (check)
Terwijl ik lig te slapen wordt mijn team uitgedaagd en wanneer ze winnen krijg ik wat extra xp'tjes.  Helaas hebben ze nog maar 1x gewonnen.. maar wel van qrobinez, dus das een hele overwinning.  :D

hmmm,
je hebt 1 keer gewonnen in het begin, maar je vergeet volgens mij wel iets te vertellen over het verdere verloop :D :D :D hahaha.

Maar inderdaad, cod ghosts vind ik ook een top game, beste cod versie tot nu toe door de squad opzet. Enige wat nog echt mist is dat je live squad tegen friends squads kan spelen. Nu kan het alleen tegen 'vreemde' squads waarbij iemand live meespeelt. Offline kan het wel.

Ook top dat in private mode er vele game modes beschikbaar zijn die je tegen elkaar kunt spelen waarbij je allebei je eigen squad bij je hebt. Vooral domination en Grind mode (waarbij je kill confirmed style tags moet banken bij een vlag) zijn vette game modes om tegen elkaar te spelen!
 

xXiNiXx

Offline xXiNiXx

  • Administrator
  • Level 6
  • *
  • psnxXiNiXx
  • Berichten: 1.515
  • XP: 27
  • Geslacht: Man

Re: Cod 10: Ghosts

Reactie #3 Gepost op: do. 14 november, 2013, 10:09
Hoe bevalt de connectie in Ghosts op PS3? Wordt er daar ook met dedicated servers gewerkt of is dat iets voor de PS4 versie?

Dit is mijn eerste jaar zonder een nieuwe Call of Duty  :'( Ik heb mijn vorige Dudies allemaal verkocht, ik was de connectie problemen een beetje beu.
 
Welkom bij de leukste Playstation familie.


Offline qrobinez

Re: Cod 10: Ghosts

Reactie #4 Gepost op: do. 14 november, 2013, 10:22
Citaat van: xXiNiXx op do. 14 november, 2013, 10:09

Hoe bevalt de connectie in Ghosts op PS3? Wordt er daar ook met dedicated servers gewerkt of is dat iets voor de PS4 versie?

de connectie kwaliteit hangt voor een groot gedeelte af van je NAT type heb ik ervaren.. Ik heb mijn ps3 in een DMZ, maar toch had ik nat type strict in COD Ghost (terwijl ik nat type open in BO2 had). Dit kon ik ook wel merken overigens in de gameplay, ik raakte een stuk minder dan in bo2. Daarna heb ik een aantal porten geforward zodat ik uiteindelijk NAT type open had in COD Ghost (portforwarding in een DMZ zou eigenlijk niet nodig moeten zijn), daarna kwam ik nauwelijks nog lag tegen en voelde het super soepel aan.

Voor zover ik dat kan zien spelen we niet op dedicated servers op een ps3, maar veel van de verbinding informatie is afgeschermd in cod, dus het zou zo maar kunnen dat het wel zo is. In ieder geval heb ik nog nooit een host left de game melding gehad wat op zich weer lijkt op dedicated servers.

 

Offline MrP

  • Level 1
  • *
  • psnplesters
  • Berichten: 49
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Cod 10: Ghosts

Reactie #5 Gepost op: do. 14 november, 2013, 11:40
Goeie basic cod-game. zat ik al een tijdje op te wachten. Iedereen die wil kan me toevoegen voor een potje cod psn: plesters
 

Offline Kenneth

  • Reviewer
  • Level 7
  • *
  • psnagathor87
  • Berichten: 2.265
  • XP: 14
  • Geslacht: Man

Re: Cod 10: Ghosts

Reactie #6 Gepost op: do. 14 november, 2013, 18:46
Het wordt eens hoog tijd dat een andere game (mss Destiny) dat copy-paste gedoe van COD in elkaar hakt en op een hoopje veegt.  :D
 

Offline ara

Re: Cod 10: Ghosts

Reactie #7 Gepost op: do. 14 november, 2013, 19:25
Citaat van: qrobinez op do. 14 november, 2013, 10:01

hmmm,
je hebt 1 keer gewonnen in het begin, maar je vergeet volgens mij wel iets te vertellen over het verdere verloop :D :D :D hahaha.


Hihi, sech, we zijn op een gloednieuwe site. Ik wil een goede reputatie opbouwen hier zenne.  :p
Ok ok, ik geef toe, het is het enig spelleke wat ik (tot nu toe) gewonnen heb, maar we zijn aan elkaar gewaagd.
Straks maar eens wat revenge gaan nemen.  8)
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Cod 10: Ghosts

Reactie #8 Gepost op: do. 14 november, 2013, 19:29
Op zich zou ik er mij aan wagen, maar vind het lastig met ee komst van de ps4 ... Tegen dat ik die heb gaat het bijna de moeite niet meer zijn, dus ik denk eerder volgend jaar BOIII
 

Offline Schadow-Knight

Re: Cod 10: Ghosts

Reactie #9 Gepost op: za. 16 november, 2013, 21:44
Wel leuk om dit met vrienden te doen, anders is het niet zo heel veel aan.
 

Offline qrobinez

Re: Cod 10: Ghosts

Reactie #10 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 19:06
vandaag de single player uitgespeeld, ik moet zeggen, echt een spektakel van jewelste en het speelt weer heerlijk weg. Ik kijk er naar uit om hem opnieuw te spelen op de ps4 straks in 1080p (er komt een single player patch uit op de release dag die er voor zorgt dat ook de single player op 1080p gaat draaien :)
 

Offline Schadow-Knight

Re: Cod 10: Ghosts

Reactie #11 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 19:09
Citaat van: qrobinez op zo. 17 november, 2013, 19:06

vandaag de single player uitgespeeld, ik moet zeggen, echt een spektakel van jewelste en het speelt weer heerlijk weg. Ik kijk er naar uit om hem opnieuw te spelen op de ps4 straks in 1080p (er komt een single player patch uit op de release dag die er voor zorgt dat ook de single player op 1080p gaat draaien :)


Toch moet ik je nageven dat de SP van CoD's altijd wel heel goed zijn.
 

Rocking_Shotsz

  • Gast

Rocking_Shotsz

  • Gast

Re: Cod 10: Ghosts

Reactie #12 Gepost op: ma. 18 november, 2013, 17:43
voeg me allemaal maar toe, heb hem aangeschaft   8)
 

Offline Schadow-Knight

Re: Cod 10: Ghosts

Reactie #13 Gepost op: ma. 18 november, 2013, 18:09
Citaat van: Rocking_Shotsz op ma. 18 november, 2013, 17:43

voeg me allemaal maar toe, heb hem aangeschaft   8)


Veel plezier ermee.  ;)
 

Offline qrobinez

Re: Cod 10: Ghosts

Reactie #14 Gepost op: di. 19 november, 2013, 16:59
Wat de meesten niet weten is dat je met een simpele systeem instelling het beeld van de playstation 3 behoorlijk wat beter kan maken kwa contrast en kleuren (mits je tv het aankan). Standaard staat de HDMI range van de ps3 namelijk op gelimiteerd dus dat betekent fletsere kleuren, minder diepte en contrast. Dit kun je als volgt aanpassen:

- ga naar het instellingen menu van je playstation 3
- kies beeldscherminstellingen
- kies dan RGB Full Range (HDMI) en zet deze op: Volledig
- druk op accept: ja
- start nu cod op en verbaas je over het enorme verschil!

Dit werkt overigens voor alle games daarna, ze zien er allemaal veel beter uit als je deze instelling nog niet had ingesteld.