Citaat van: crasHH op di. 22 april, 2014, 21:57Leeft dit eigenlijk nog? Ik lees hier niet veel van sessies die geweest zijn. :/
de game was door lag problemen een tijd compleet onspeelbaar geworden, sinds een week kun je in ieder geval de oude maps weer spelen zolang je maar onder de 32 man blijft (dus geen conquest large mode). Dit soort dingen zijn cruciaal voor de regelmaat van sessies. Veel BF4 spelers zijn inmiddels afgehaakt doordat de kwaliteit te slecht was. Het is het wachten op het moment dat het weer goed gaat werken.
Gisteren liep een kamer van 20 man in ieder geval foutloos en was het weer een fijne game.
Overigens is het met COD Ghost inmiddels niet veel beter, van de week strikezone nog eens gespeeld, dat werkte altijd foutloos maar nu zie je gewoon framerate drops naar zo'n 8 frames per seconde wat volstrekt onaanvaardbaar is. Dat was nooit zo, dat is puur netwerk gerelateerd. Ik krijg sterk de indruk dat die 7 miljoen gamers op het sony netwerk de boel zwaar overbelasten, het wordt echt met de week minder :(
Single player werkt het foutloos overigens bij al die games, ook de Ghost mp maps in single player spelen (dus tegen bots) werkt gewoon goed. De problemen beginnen pas als je online gaat.
Bij Battlefield liggen de problemen op een ander vlak, daar staat de tickrate van de servers te hoog en wordt er te weinig geinvesteerd in goede servers. Daarnaast helpt het niet dat je connect naar mensen buiten je regio (vooral 's avonds te merken als Amerikanen mee gaan doen.) De lag schiet dan omhoog en de framerate naar beneden en de hit registratie is een lachterjte op dat moment.
Al met al, maakt het de PS4 next gen experience nogal belabberd. In de begindagen van de ps4 werkte het stukken beter dan nu om eerlijk te zijn. Maar goed, we blijven hopen en totdat er een oplossing komt (en die komt er vast wel) blijven we gewoon SP games spelen.