10916 keer gelezen

Topic: Twitch Playstation Clan

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline BlackHole

Re: Twitch Playstation Clan

Reactie #15 Gepost op: do. 05 december, 2013, 14:16
Citaat van: Heer_Vonck op do. 05 december, 2013, 14:07

Ik vind het ook een leuk idee ... Ben benieuwd ... Kan je enkel met ps4 streamen?


Jup. Tenzij je een set van 200 euro koopt.
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Offline BlackHole

Re: Twitch Playstation Clan

Reactie #16 Gepost op: do. 05 december, 2013, 14:17
Dus vanavond rond 8 uur en wellicht al eerder ga ik livestreamen.
Heb alleen een probleem. Heb net proberen te streamen maar de stream kwam alleen op mijn channel te staan en niet op die van PlaystationClan.
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Offline BlackHole

Re: Twitch Playstation Clan

Reactie #17 Gepost op: do. 05 december, 2013, 14:55
Citaat van: BlackHole op do. 05 december, 2013, 14:17

Dus vanavond rond 8 uur en wellicht al eerder ga ik livestreamen.
Heb alleen een probleem. Heb net proberen te streamen maar de stream kwam alleen op mijn channel te staan en niet op die van PlaystationClan.


Alles is opgelost. Vanavond rond 8 uur (of eerder) ga ik livestreamen. Hou de twitch van PlaystationClan in de gaten (ik laat het ook hier weten wanneer ik live ga.) Iemand nog suggesties? (Welke game je wilt zien?) Keuze uit: Killzone: Shadowfall, CoD: Ghosts, AC: Black Flag, DC Universe, RESOGUN, FIFA 14. 
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Twitch Playstation Clan

Reactie #18 Gepost op: do. 05 december, 2013, 15:00
Werkt dat ook met ipad?
 

Offline BlackHole

Re: Twitch Playstation Clan

Reactie #19 Gepost op: do. 05 december, 2013, 15:01
Citaat van: Heer_Vonck op do. 05 december, 2013, 15:00

Werkt dat ook met ipad?


Zeker. Gewoon de Twitch app downloaden. Werkt perfect.
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Twitch Playstation Clan

Reactie #20 Gepost op: do. 05 december, 2013, 15:40
En hoe vind ik de stream dan? Vind hem nogal pover, die app...
 

Offline Gilles

  • Level 3
  • ***
  • Get your game on!
  • psnMentalistus
  • Berichten: 250
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Re: Twitch Playstation Clan

Reactie #21 Gepost op: do. 05 december, 2013, 15:45
Citaat van: Heer_Vonck op do. 05 december, 2013, 15:40

En hoe vind ik de stream dan? Vind hem nogal pover, die app...

In de zoekbalk gewoon Playstation Clan zoeken en dan komt ge normaal op het Twitch-account van Playstation Clan uit ...
 

Offline Gilles

  • Level 3
  • ***
  • Get your game on!
  • psnMentalistus
  • Berichten: 250
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Re: Twitch Playstation Clan

Reactie #22 Gepost op: do. 05 december, 2013, 15:47
Citaat van: BlackHole op do. 05 december, 2013, 14:55

Alles is opgelost. Vanavond rond 8 uur (of eerder) ga ik livestreamen. Hou de twitch van PlaystationClan in de gaten (ik laat het ook hier weten wanneer ik live ga.) Iemand nog suggesties? (Welke game je wilt zien?) Keuze uit: Killzone: Shadowfall, CoD: Ghosts, AC: Black Flag, DC Universe, RESOGUN, FIFA 14.

Ik zou vooral gaan voor de games die op multiplayer interessant zijn. Ge kunt tijdens het streamen nog altijd wisselen van game (eventueel op verzoek van de viewers :D).
Ikzelf zal helaas pas kunnen kijken vanaf een uur of 23.00 (voetbal training) als ge dan nog online zijt.
 

Offline BlackHole

Re: Twitch Playstation Clan

Reactie #23 Gepost op: do. 05 december, 2013, 16:07
Citaat van: Gilles op do. 05 december, 2013, 15:47

Ik zou vooral gaan voor de games die op multiplayer interessant zijn. Ge kunt tijdens het streamen nog altijd wisselen van game (eventueel op verzoek van de viewers :D).
Ikzelf zal helaas pas kunnen kijken vanaf een uur of 23.00 (voetbal training) als ge dan nog online zijt.


Ik denk dat ik stream van (iets eerder dan) 8 uur tot 9 á 10 uur. Gewoon om te kijken hoe het gaat. In het weekend komen er sowieso streams van 2 á 3 uur.
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Twitch Playstation Clan

Reactie #24 Gepost op: do. 05 december, 2013, 16:25
Zal misschien vanavond dan wel es een kijkj nemen op twitch ;).
 

Offline Gilles

  • Level 3
  • ***
  • Get your game on!
  • psnMentalistus
  • Berichten: 250
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Re: Twitch Playstation Clan

Reactie #25 Gepost op: do. 05 december, 2013, 16:26
Citaat van: BlackHole op do. 05 december, 2013, 16:07

Ik denk dat ik stream van (iets eerder dan) 8 uur tot 9 á 10 uur. Gewoon om te kijken hoe het gaat. In het weekend komen er sowieso streams van 2 á 3 uur.

Ca va  8)
Ik ga het nu ook even uittesten ...
 

Offline qrobinez

Re: Twitch Playstation Clan

Reactie #26 Gepost op: do. 05 december, 2013, 16:32
Wij gebruiken het al heel veel, gisteren nog met een groepje naar de gameplay van knack gekeken. Dat werkt echt mooi, partychat openen, degene die speelt streamed de game en wij kijken mee of het een game voor ons is of niet. Je kunt ook naar je social PS4 wall posten (automatisch) dat je bent begonnen met streamen, dan zien je friends op de ps4 automatisch bij de what's new sectie dat je aan het streamen bent. Daar kun je dan ook via de ps4 naar kijken als ik het me goed herinner.
 

Offline BlackHole

Re: Twitch Playstation Clan

Reactie #27 Gepost op: do. 05 december, 2013, 16:36
Citaat van: qrobinez op do. 05 december, 2013, 16:32

Wij gebruiken het al heel veel, gisteren nog met een groepje naar de gameplay van knack gekeken. Dat werkt echt mooi, partychat openen, degene die speelt streamed de game en wij kijken mee of het een game voor ons is of niet. Je kunt ook naar je social PS4 wall posten (automatisch) dat je bent begonnen met streamen, dan zien je friends op de ps4 automatisch bij de what's new sectie dat je aan het streamen bent. Daar kun je dan ook via de ps4 naar kijken als ik het me goed herinner.


Idd.
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Offline Gilles

  • Level 3
  • ***
  • Get your game on!
  • psnMentalistus
  • Berichten: 250
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Re: Twitch Playstation Clan

Reactie #28 Gepost op: do. 05 december, 2013, 16:59
Heb het zonet effe uitgetest. Het is wel makkelijk om op te zetten, maar de kwaliteit is wel slecht. Ik heb twee roomkes Online COD gespeeld en het bleef constant hangen plus het beeld was allesbehalve scherp. Voor de rest werkt het wel prima, tijdens het spelen ondervind ge er geen lag ofzo van dus top.
 

Offline qrobinez

Re: Twitch Playstation Clan

Reactie #29 Gepost op: do. 05 december, 2013, 17:03
Citaat van: Gilles op do. 05 december, 2013, 16:59

Heb het zonet effe uitgetest. Het is wel makkelijk om op te zetten, maar de kwaliteit is wel slecht. Ik heb twee roomkes Online COD gespeeld en het bleef constant hangen plus het beeld was allesbehalve scherp. Voor de rest werkt het wel prima, tijdens het spelen ondervind ge er geen lag ofzo van dus top.

je kunt de uitzend kwaliteit instellen op de ps4, standaard staat die op good, maar je kunt hem ook op best zetten. Moet je wel een snel upload abonnement hebben natuurlijk.