10920 keer gelezen

Topic: Twitch Playstation Clan

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Gilles

  • Level 3
  • ***
  • Get your game on!
  • psnMentalistus
  • Berichten: 250
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Twitch Playstation Clan

Gepost op: ma. 25 november, 2013, 21:27
Beste Gamers,

Misschien is het wel leuk om een Twitch/YouTube/...-account aan te maken voor Playstation Clan. Zo kan iemand die aan een event mee doet dan live streamen voor degene die het spel niet hebben of niet de tijd hebben om op de playstation te komen ofzo ...
Met de komst van de PS4 wordt dit namelijk toch zeer makkelijk.
Gewoon een voorstel, laat maar weten wat jullie ervan vinden.

Groeten,
Gilles
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Twitch Playstation Clan

Reactie #1 Gepost op: ma. 25 november, 2013, 21:30
Goed idee, ik denk dat nico al stappen in die richting had gezet! Hij zal hier straks of morgen wel iets posten daarover, hem kennende...
 

Offline BlackHole

Re: Twitch Playstation Clan

Reactie #2 Gepost op: ma. 25 november, 2013, 21:36
Citaat van: Heer_Vonck op ma. 25 november, 2013, 21:30

Goed idee, ik denk dat nico al stappen in die richting had gezet! Hij zal hier straks of morgen wel iets posten daarover, hem kennende...


Ik vind het ook een tof idee. Zal hier met alle medewerking aan meewerken! ;)
Aangezien ik de Playstation 4 op de release heb, wil ik wel beginnen met livestreamen. (Aangezien ik ook een goede headset erbij heb etc.)
Wellicht een tof idee dat ik de CoD Ghosts launch party stream waarbij we samen spelen met een andere clan en de community.
Laatst bewerkt op: ma. 25 november, 2013, 21:45 door BlackHole 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Offline Gilles

  • Level 3
  • ***
  • Get your game on!
  • psnMentalistus
  • Berichten: 250
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Re: Twitch Playstation Clan

Reactie #3 Gepost op: ma. 25 november, 2013, 22:02
Citaat van: Heer_Vonck op ma. 25 november, 2013, 21:30

Goed idee, ik denk dat nico al stappen in die richting had gezet! Hij zal hier straks of morgen wel iets posten daarover, hem kennende...

Ja sorry, weet dat er nog veel in opbouw is, maar dacht zal het toch even naar voren brengen mocht er niet meteen aan gedacht zijn ;)

Citaat van: BlackHole op ma. 25 november, 2013, 21:36

Ik vind het ook een tof idee. Zal hier met alle medewerking aan meewerken! ;)
Aangezien ik de Playstation 4 op de release heb, wil ik wel beginnen met livestreamen. (Aangezien ik ook een goede headset erbij heb etc.)
Wellicht een tof idee dat ik de CoD Ghosts launch party stream waarbij we samen spelen met een andere clan en de community.

Inderdaad, is ook leuk voor mensen die nog niet zeker weten of ze een game willen kopen etc ... Aangezien het zo makkelijk gaat is het dan ook niet erg mochten er op sommige momenten geen kijkers zijn aangezien het toch geen extra moeite kost ;)
 

Offline Schadow-Knight

Re: Twitch Playstation Clan

Reactie #4 Gepost op: di. 26 november, 2013, 08:33
Vet hoor Dit idee, alleen 1 tip: Niet schelden Anders Hebt Je een ban te pakken. (Ergens gelezen)
 

xXiNiXx

Offline xXiNiXx

  • Administrator
  • Level 6
  • *
  • psnxXiNiXx
  • Berichten: 1.515
  • XP: 27
  • Geslacht: Man

Re: Twitch Playstation Clan

Reactie #5 Gepost op: di. 26 november, 2013, 11:53
Twitch en Youtube pagina's zijn aangemaakt. Als er iemand wil live streamen op onze twitch pagina, stuur dan je twitch gegevens (je email adres) door, ik zal je toevoegen als broadcaster. Of als er iemand een filmpje wil delen op onze youtube pagina, laat ook iets weten.

PlaystationClan Twitch

PlaystationClan Youtube
Laatst bewerkt op: di. 26 november, 2013, 12:08 door xXiNiXx 
Welkom bij de leukste Playstation familie.


Offline BlackHole

Re: Twitch Playstation Clan

Reactie #6 Gepost op: di. 26 november, 2013, 11:55
Ik wil wel nog wat extra's doen wanneer ik livestream. Met de CoD:Ghosts Launch Party wil ik best wat commentary geven en eventueel vragen van jullie kant beantwoorden ;).
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Offline Gilles

  • Level 3
  • ***
  • Get your game on!
  • psnMentalistus
  • Berichten: 250
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Re: Twitch Playstation Clan

Reactie #7 Gepost op: di. 26 november, 2013, 18:53
Citaat van: xXiNiXx op di. 26 november, 2013, 11:53

Twitch en Youtube pagina's zijn aangemaakt. Als er iemand wil live streamen op onze twitch pagina, stuur dan je twitch gegevens (je email adres) door, ik zal je toevoegen als broadcaster. Of als er iemand een filmpje wil delen op onze youtube pagina, laat ook iets weten.

PlaystationClan Twitch

PlaystationClan Youtube

Mooi werk! Ben benieuwd naar de toekomstige video's en streams ;)
 

Offline BlackHole

Re: Twitch Playstation Clan

Reactie #8 Gepost op: di. 26 november, 2013, 18:57
Citaat van: Gilles op di. 26 november, 2013, 18:53

Mooi werk! Ben benieuwd naar de toekomstige video's en streams ;)


Vrijdag om 8 uur beginnen we met het livestreamen! Dit wordt dus het CoD: Ghosts event.
Dus de mensen die geen Playstation 4 bij launch hebben kunnen alvast bekijken hoe vet CoD is op de Next-Gen.
Als hierna nog tijd voor over is, zal ik kijken of ik Killzone: SF of AC: Black Flag er nog in kan gooien ;).
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Offline Gilles

  • Level 3
  • ***
  • Get your game on!
  • psnMentalistus
  • Berichten: 250
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Re: Twitch Playstation Clan

Reactie #9 Gepost op: di. 26 november, 2013, 19:50
Citaat van: BlackHole op di. 26 november, 2013, 18:57

Vrijdag om 8 uur beginnen we met het livestreamen! Dit wordt dus het CoD: Ghosts event.
Dus de mensen die geen Playstation 4 bij launch hebben kunnen alvast bekijken hoe vet CoD is op de Next-Gen.
Als hierna nog tijd voor over is, zal ik kijken of ik Killzone: SF of AC: Black Flag er nog in kan gooien ;).

Ik kom normaal meedoen vanaf 23.00 dus ;)
 

Offline BlackHole

Re: Twitch Playstation Clan

Reactie #10 Gepost op: do. 05 december, 2013, 13:14
Jongens vanavond ga ik livestreamen! Rond 8 uur gaat dit gebeuren. Ik ga streamen via onze officiële Twitch kanaal. Alleen nog aan het denken welke game. Wat willen jullie zien? AC 4 Black Flag, RESOGUN, CoD: Ghosts, Killzone: Shadow Fall, FIFA 14 of DC Universe Online. Laat me 't weten.
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Offline qrobinez

Re: Twitch Playstation Clan

Reactie #11 Gepost op: do. 05 december, 2013, 13:18
als de beheerder van het twitch kanaal van playstationclan de archive functie in de settings heeft aangezet dan worden de livestreams bewaard, dan kun je die op een later moment terugkijken :)
 

xXiNiXx

Offline xXiNiXx

  • Administrator
  • Level 6
  • *
  • psnxXiNiXx
  • Berichten: 1.515
  • XP: 27
  • Geslacht: Man

Re: Twitch Playstation Clan

Reactie #12 Gepost op: do. 05 december, 2013, 13:29
Citaat van: qrobinez op do. 05 december, 2013, 13:18

als de beheerder van het twitch kanaal van playstationclan de archive functie in de settings heeft aangezet dan worden de livestreams bewaard, dan kun je die op een later moment terugkijken :)


Ik heb het aangezet :)

Als er nog mensen willen live streamen, op ons kanaal, stuur mij dan een PM met je email adres. Zo kan ik je een invite sturen op twitch.
 
Welkom bij de leukste Playstation familie.


Offline Soundwave

  • Level 2
  • **
  • セルベリア・ブレス <3
  • psnStereoSushiNL
  • Berichten: 88
  • XP: 4
  • Geslacht: Man

Re: Twitch Playstation Clan

Reactie #13 Gepost op: do. 05 december, 2013, 13:54
Vet idee gasten! Hier moeten we zeker veel gebruik van gaan maken  :D
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Twitch Playstation Clan

Reactie #14 Gepost op: do. 05 december, 2013, 14:07
Ik vind het ook een leuk idee ... Ben benieuwd ... Kan je enkel met ps4 streamen?