75469 keer gelezen

Topic: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline BartolomeusD

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #180 Gepost op: wo. 02 oktober, 2019, 10:52
Borderlands 3 uitgespeeld, de main quests dan. Dit was mijn eerste Borderlands. Ik kende de serie al wel natuurlijk maar ik heb deze nooit gespeeld omdat de grafische stijl mij totaal niet aansprak. Maar na dit deel 3 gespeeld te hebben... oh boyo :)  Één van de mooiste games die ik ooit gezien heb!

Hoewel er nog een hele hoop content te doen is in Borderlands zit ik alweer te overwegen om Destiny 2 Shadowkeep op te pikken straks 8)
 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Offline BartolomeusD

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #181 Gepost op: vr. 22 november, 2019, 10:42
Recent heb ik Yakuza 0 en Yakuza Kiwami uitgespeeld. Die laatste was 'n tijdje terug ps plus game en toen ik 'm (eindelijk) probeerde vond ik het toch de moeite waard om bij het begin te beginnen en heb ik Yakuza 0 aangeschaft. Het verhaal en de character building vind ik echt heel goed. Gebeurd niet vaak dat ik 'n traantje weg moet pinken tijdens 't gamen, maar deze weten je toch te 'pakken' in het verhaal. Ik ga nog wel verder met de serie... Kiwami 2, dan 3, 4, 5, en 6 dus dat zijn er nogal enkele :) maar eerst vond ik het tijd voor iets anders 'tussendoor'...

Death Stranding... net mee begonnen. Ziet er prachtig uit en intrigerend!! Ik weet nog niet zo goed wat ik er verder van moet vinden, maar hij kruipt wel onder m'n huid ben ik bang :D. Dat dit geen 'standaard' game is is wel duidelijk iig.
 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Offline DutchElite

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #182 Gepost op: vr. 22 november, 2019, 13:29
CoD MW onbeperkt...
 

Offline Sprockles

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #183 Gepost op: za. 23 november, 2019, 16:42
Citaat van: BartolomeusD op vr. 22 november, 2019, 10:42

Recent heb ik Yakuza 0 en Yakuza Kiwami uitgespeeld. Die laatste was 'n tijdje terug ps plus game en toen ik 'm (eindelijk) probeerde vond ik het toch de moeite waard om bij het begin te beginnen en heb ik Yakuza 0 aangeschaft. Het verhaal en de character building vind ik echt heel goed. Gebeurd niet vaak dat ik 'n traantje weg moet pinken tijdens 't gamen, maar deze weten je toch te 'pakken' in het verhaal. Ik ga nog wel verder met de serie... Kiwami 2, dan 3, 4, 5, en 6 dus dat zijn er nogal enkele :) maar eerst vond ik het tijd voor iets anders 'tussendoor'...

Death Stranding... net mee begonnen. Ziet er prachtig uit en intrigerend!! Ik weet nog niet zo goed wat ik er verder van moet vinden, maar hij kruipt wel onder m'n huid ben ik bang :D. Dat dit geen 'standaard' game is is wel duidelijk iig.


Ik heb hiervan ook deel 3 4 en 5 gespeeld als ik het goed zeg.  Vijf eigenlijk nog een keer op het moeilijkste level starten voor een paar trophy's te halen.  Supergoede game met af en toe een traan, dan weer een lach en dan weer vette aktie. Vooral ook die minigames en opdrachten, van apart, tot absurd. :)

Ze zijn ook met een nieuwe serie gestart, "Judgment"   Als ik die voor een goede prijs zie ergens haal ik hem meteen.   Goed verhaal de eerdere games van die studio   Zelf nu ook aan Days gone begonnen.  Vind ik op zich ook wel een goede game.  Zit al een week in de PS.

 
 

Offline BartolomeusD

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #184 Gepost op: ma. 30 december, 2019, 21:03
Trails of Cold Steel (deel 1) en wauw! Waarom heb ik da nie eerder gedaan?! :)
 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Offline ahappyn00b

  • Level 5
  • *****
  • Game met plezier anders game je niet
  • psnahappyn00b
  • Berichten: 1.368
  • XP: 8
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #185 Gepost op: di. 31 december, 2019, 08:34
Stellaris maar wel op de PC
 

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #186 Gepost op: di. 31 december, 2019, 09:33
Dirt Rally 2.0
Man man man, wat is dat een pittige game zeg😅
 

Offline Sprockles

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #187 Gepost op: za. 28 maart, 2020, 23:35
Judgment eindelijk begonnen gisteren.

Alleen na een dag spelen besluit er hier iemand op de bank na het verliezen van het gevecht de game op Easy te zetten "per ongeluk"toen ik een bak koffie halen was. Het zal ook wel in de snelheid van doordrukken op de knoppen gebeurt is.

Maar het spel voelde ineens al zo makkelijk aan, ik dacht dat ik echt goed was in de game ineens.    :@  Toen ik hier achterkwam toch maar eventjes opnieuw gestart.

Een beetje jammer van de uren (dagje) die erin zaten.  Ben dan geen diehard trophy hunter maar toch baalde ik er een beetje  van dat je dan na 100 uur gamen net die ene of twee gouden trofeeen niet zou krijgen  :D

Geeft ergens diep toch wel een beetje joygasm. 

Laatst bewerkt op: zo. 29 maart, 2020, 10:05 door Sprockles 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #188 Gepost op: zo. 29 maart, 2020, 17:36
Doom Eternal, bijna het einde denk ik, daarna de verhalende DLC van Borderlands 3 ...
 

Offline Sprockles

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #189 Gepost op: zo. 05 april, 2020, 10:09
Doom eternal. En wow, ben dan sowieso een "fan" van de serie. 


Keep moving, that the only way not to die.........so often   :)
 

Offline Luizje

  • Level 2
  • **
  • psnLuizje050
  • Berichten: 136
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #190 Gepost op: wo. 08 april, 2020, 10:56
Monter Hunter World Iceborn, heerlijk om deze game weer op te pakken. Dit keer ben ik geswitched naar een andere wapen type (Heavy Bow Gun).
Je houdt van Monster Hunter of je houdt er niet van, deze uitbreiding is wel een beetje meer van het zelfde .
 

Offline BartolomeusD

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #191 Gepost op: do. 09 april, 2020, 10:20
Nog steeds de open beta van PSO2 (Xbox) en inmiddels de 100 uur ruim gepasseerd. I love this game! :)
 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #192 Gepost op: vr. 10 april, 2020, 10:54
Final Fantasy 7 remake :-)
 

Offline VaSaMiAn

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #193 Gepost op: zo. 17 mei, 2020, 20:24
Citaat van: BartolomeusD op ma. 30 december, 2019, 21:03

Trails of Cold Steel (deel 1) en wauw! Waarom heb ik da nie eerder gedaan?! :)


Deze reeks moet ik ook nog eens opstarten.
 

Offline kleine_vernimme

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #194 Gepost op: do. 09 juli, 2020, 10:24
Heb net The Last of Us 2 uitgespeeld en ik heb eerlijk gezegd geen idee wat nu te spelen
Speel sowieso nog steeds Nioh 2 en op mijn tempo raak ik daar ooit wel doorheen
Maar af en toe wil je net iets meer casual spelen
Iemand nog een tip?