75386 keer gelezen

Topic: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #165 Gepost op: za. 03 november, 2018, 15:00
Call of Cthulhu uitgespeeld, 1 vd 4 eindes gezien. Ook nog bezig met Odyssey om alle hoofdactiviteiten te doen... Al 40 uur erop zitten, nog een dertig te gaan schat ik.

Volgende: Soul Calibur VI
 

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #166 Gepost op: za. 10 november, 2018, 08:41
Op dit moment bezig met Red Dead Redemption 2. Toffe game. Waar ik me wel aan “erger” is het “nutteloos” rondrijden naar en tijdens missies (soms kan een wereld net iets te groot zijn). Voorbeeld van “nutteloos” is de missie met betrekking tot de bizons begin Chapter 3.
 

Offline BartolomeusD

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #167 Gepost op: di. 13 november, 2018, 13:49
Ik heb RDR 2 even in de wacht gezet voor Divinity Original Sin 2.

Ik merkte dat de drang om hiermee te beginnen groter werd dan verder gaan met RDR :)
 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Offline qrobinez

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #168 Gepost op: wo. 21 november, 2018, 13:57
Het zijn waanzinnige maanden voor de gamers, dus ik heb flink ingekocht en speel op dit moment de volgende titels:

- Red Dead Redemption 2
- Astrobot VR
- Beat Saber VR
- Black Ops 4
- Battlefield V

De nieuwste is Battlefield V, ik vond battlefield 1 niet veel aan, maar deze nieuwe versie voelt weer aan alsof je battlefield 4 aan het spelen bent, echt geweldige game is het. Het speelt ongelooflijk soepel met top graphics en framerate en het voelt LAG vrij aan. (Dat is met BO4 wel anders, dat is 1 groot lag paradijs op dit moment).

Maar met Battlefield V is de rest van het jaar en begin volgend jaar compleet volgeboekt, wat een game ervaring  :)
 

Offline ara

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #169 Gepost op: za. 24 november, 2018, 09:57
Spyro
Red Dead Redemption
Battlefield 5
astro bots

Wat een mooie hobby is dit toch  :)
Laatst bewerkt op: za. 24 november, 2018, 10:52 door ara 

Offline privatejd

  • Level 4
  • ****
  • psnJoren1990
  • Berichten: 538
  • XP: 13
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #170 Gepost op: wo. 05 december, 2018, 15:45
Citaat van: ara op za. 24 november, 2018, 09:57

Spyro
Red Dead Redemption
Battlefield 5
astro bots

Wat een mooie hobby is dit toch  :)


same here: spyro, rdr, cod
 

Offline BartolomeusD

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #171 Gepost op: do. 03 januari, 2019, 11:00
Main story van Red Dead 2 uitgespeeld en nu bezig met Tales of Berseria.
Deze was in de aanbieding dus dacht ik what the heck. Tales of Zesteria heb ik ook gespeeld maar die vond ik toch wel iets minder.  Deze (Berseria) vind ik dermate goed dat ik Tales of Vesperia (die volgende week uitkomt) ook maar op m'n januari lijstje heb bijgeschreven. (ja ben jrpg fan)

Maar wordt druk januari, want Kingdom Hearts 3 en Resident Evil 2 Remake had ik ook al als must-play genoteerd..

En volgende maand komt Anthem al waar ik hoogst waarschijnlijk veel tijd in ga steken... en God Eater 3 wil ik ook checken, en en whaaaa te veeeeel!! (luxe probleem)

Maarja, iig nog de beste wensen allemaal! :)
 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Offline BartolomeusD

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #172 Gepost op: di. 25 juni, 2019, 11:39
Oude liefde roest niet zeggen ze wel eens, ben dan ook weer terug bij Final Fantasy XIV Online voor 't moment.
Ik heb Shadowbringers pre-ordered dus komend weekend kunnen we aan de slag in de early access.
Ik ben deze game al aan het spelen vanaf versie 1.0, zelfs destijds de collectors edition daarvan aangeschaft, maar deze flopte toen volledig zoals jullie waarschijnlijk wel weten.
A Realm Reborn daarna en alle uitbreidingen gespeeld. Nooit echt super hardcore endgame enzo, maar deze game blijft me met tussenpozen altijd weer trekken.
Ben dan ook benieuwd wat deze nieuwe uitbreiding weer gaat brengen. Het is natuurlijk een MMO, dus dat zijn weer honderden uren content als je alles bij elkaar wilt grinden.
Maar met een 40-50 uur levelen in de nieuwe main story en dungeons ben ik al dik tevreden, en dan zien we wel hoe lang we dit keer weer subscribed blijven :)
 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Offline qrobinez

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #173 Gepost op: di. 30 juli, 2019, 21:12
Nu we met die belachelijk goedkope EA gamepass op de ps4 een jaar lang al die sport games, shooters en racegames van ea kunnen spelen was het bij uitstek het moment om alle sport games eens te proberen. En ik moet zeggen:

NBA Live 19 vind ik echt FANTASTISCH!

Ik heb nba 2k19 ook, maar die vond ik niet veel aan, veel te moeilijk voor beginners. NBA live 19 is veel meer arcade, super simpel op te pakken, een geweldige tutorial en vooral een fantastische career mode genaamd the one waarbij je in allerlei disciplines aan de gang kunt gaan. Het is heel afwisselend met echte regels maar ook met fantasy regels wat een arcade speler zoals ik natuurlijk erg blij maakt.

Wat ik ook enorm weet te waarderen is dat in nba live 19 micro transacties niet nodig zijn, je verdient erg snel je xp, outfits en coins (ook in myteam) en dat maakt het investeren via microtransacties overbodig. Dat is een hele andere ervaring in nba 2k19, waar dit in het belachelijke is doorgetrokken zo traag als je daar virtual currency verdient.

Ik ben in nba live 19 nu level 25 (het gaat tot 100) en al flink geleveled en heb een mooi eigen team samengesteld. Als je van arcade sport games houdt en je hebt de EA gamepass dan niet twijfelen en deze zeker uitproberen, het is echt leuk en grafisch ziet het er erg mooi uit.
 

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #174 Gepost op: wo. 31 juli, 2019, 08:18
Citaat van: qrobinez op di. 30 juli, 2019, 21:12

Nu we met die belachelijk goedkope EA gamepass op de ps4 een jaar lang al die sport games, shooters en racegames van ea kunnen spelen was het bij uitstek het moment om alle sport games eens te proberen. En ik moet zeggen:

NBA Live 19 vind ik echt FANTASTISCH!

Ik heb nba 2k19 ook, maar die vond ik niet veel aan, veel te moeilijk voor beginners. NBA live 19 is veel meer arcade, super simpel op te pakken, een geweldige tutorial en vooral een fantastische career mode genaamd the one waarbij je in allerlei disciplines aan de gang kunt gaan. Het is heel afwisselend met echte regels maar ook met fantasy regels wat een arcade speler zoals ik natuurlijk erg blij maakt.

Wat ik ook enorm weet te waarderen is dat in nba live 19 micro transacties niet nodig zijn, je verdient erg snel je xp, outfits en coins (ook in myteam) en dat maakt het investeren via microtransacties overbodig. Dat is een hele andere ervaring in nba 2k19, waar dit in het belachelijke is doorgetrokken zo traag als je daar virtual currency verdient.

Ik ben in nba live 19 nu level 25 (het gaat tot 100) en al flink geleveled en heb een mooi eigen team samengesteld. Als je van arcade sport games houdt en je hebt de EA gamepass dan niet twijfelen en deze zeker uitproberen, het is echt leuk en grafisch ziet het er erg mooi uit.


Klopt helemaal wat je zegt. Live is altijd meer arcade dan 2K.

Over de microtransacties. In de 2K community is steeds meer kritiek op de microtransacties en op de packs die je koopt voor MyTeam (het gaat hier dan om de kans dat je een goeie speler krijgt).

Wat nagenoeg nu al zeker is, is dat we in de Benelux weer geen spelers in MyTeam kunnen verhandelen. Dit baseer ik op het feit dat er voor de Benelux andere pre order voordelen (de hoogte van de digital currency) zijn dan Amerika.
 

Offline kleine_vernimme

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #175 Gepost op: wo. 31 juli, 2019, 12:11
Ik ben helemaal in de FromSoftware games gedoken. Deze had ik al een tijdje liggen maar steeds vond ik wel een reden om ze niet te spelen omdat de moeilijkheid me toch wat tegen hield. Maar aangezien de zomer steeds wat rustig is qua nieuwe releases ben ik er eindelijk aan begonnen. Ik heb nu Dark Souls 3 (behalve The Nameless King, die kan ik maar niet verslaan) en Bloodborne volledig doorgespeeld. En ik kan echt niet wachten om nu aan Dark Souls Remastered te beginnen. Zijn echt topgames met een heerlijke uitdaging die echt ongelofelijk veel voldoening geven.
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #176 Gepost op: wo. 31 juli, 2019, 22:25
Ben bezig met de DLC van AC Odyssey en ik denk morgen beginnen (streamen) van Youngblood.
 

Offline Luizje

  • Level 2
  • **
  • psnLuizje050
  • Berichten: 136
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #177 Gepost op: ma. 05 augustus, 2019, 13:02
Nadat ik Overcooked 1 heb uitgespeeld met m'n vriendin, zijn wij nu begonnen aan deel 2. Ook weer erg leuk. Dit spel is overigens wel een echte relatie test, want je frustratie level loopt soms hoog op  :D
 

Offline BartolomeusD

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #178 Gepost op: do. 22 augustus, 2019, 10:15
Ik zat eigenlijk uit te kijken naar Lord of the Rings - Adventure Card game. Die zou volgens de trailer op 8 augustus uitkomen. Leek me wel leuk omdat ik ook soort van verslaafd ben aan Hearthstone :)
Maar hij is er nog niet, dus heb ik in de tussentijd Gwent - de Witcher card game maar gedownload. Bevalt echt super!
Behoorlijk groot verschil met Hearthstone (qua game mechanics) maar het reward system is imo veel en veel beter. En de kaarten zelf ziet er echt vet uit. vooral de geanimeerde upgrades.
Heel wat anders dan wat ik (en de meesten hier) normaal op de ps4 speel, maar vermaak me er prima mee!

Tip.. hij is gratis :)
 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Secuencia

Offline Secuencia

  • Event Manager
  • Level 6
  • *
  • Never Back Down
  • psnSecuencia
  • Berichten: 1.921
  • XP: 27
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #179 Gepost op: do. 22 augustus, 2019, 20:01
Speel nog altijd Call of Duty: Black Ops 4 Blackout  :p en nu ook de Far Cry 3 Classic edition