75380 keer gelezen

Topic: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #150 Gepost op: zo. 03 juni, 2018, 09:11
Agony. Soort zoek/puzzelspel dat zich afspeelt in de hel.
 

Offline BartolomeusD

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #151 Gepost op: vr. 08 juni, 2018, 10:24
Final Fantasy XII - The Zodiac Age.

Ik heb de originele voor de PS2  maar heb deze toen nooit echt ver gespeeld. Weet niet meer precies waarom ik toen afgehaakt ben, want nu ben ik helemaal hooked. :)
Zit weer helemaal in m'n element met de turn-based gevechten. Hoewel met dat gambits systeem in deze FF kun je de gevechten vrijwel automatisch laten verlopen.
Ik hou d'r van!
Ben alweer aan het uitkijken voor meer turn-based rpg's. Lost Sphear wil ik nog proberen en natuurlijk Dragon Quest XI waar ik heel hoge verwachtingen van heb.
 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #152 Gepost op: vr. 08 juni, 2018, 11:52
@BartolomeusD
Ik kan je zeker Battlechasers Nightwar aanbevelen. Prachtige art en muziek, goeie turn-based combat, leuke crafting en lootsysteem, zwaar ondergewaardeerd game

 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline BartolomeusD

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #153 Gepost op: vr. 08 juni, 2018, 13:06
Ziet er inderdaad goed uit. Thx!
 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Offline BartolomeusD

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #154 Gepost op: ma. 20 augustus, 2018, 11:46
Ik was voor de 2e keer begonnen (aan m'n eerste playthrough) met Farcry 5.

Maar ik weet niet wat het is. Ik kan er maar geen plezier aan beleven. Niet dat ik het een slechte game vind ofzo, maar hij ligt me gewoon niet.
Ach ja, heb je soms wel eens i guess. Inruilen maar die handel

Speel nu met Lara, Rise of the Tomb Raider. Das plezanter zeggen ze in België toch?  :p
 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #155 Gepost op: ma. 20 augustus, 2018, 13:02
Moet die beiden ook nog beginnen/eindigen

Ben nu bezig met Dragon Quest XI, wat tot nu toe niet tegenvalt
 

Offline BartolomeusD

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #156 Gepost op: ma. 20 augustus, 2018, 15:54
Citaat van: Heer_Vonck op ma. 20 augustus, 2018, 13:02

Ben nu bezig met Dragon Quest XI, wat tot nu toe niet tegenvalt

Ja dat zag ik. Goed om te horen. Dat wil waarschijnlijk zeggen dat voor een (J)RPG fan als ik hij goed te pruimen is  :D
 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #157 Gepost op: ma. 20 augustus, 2018, 20:39
Dat denk ik wel, zit nu een 15 uurtjes in de game.
 

Offline qrobinez

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #158 Gepost op: ma. 10 september, 2018, 21:03
op dit moment:

- firewall zero hour VR
- Spiderman

Beide games zijn erg goed, spiderman is zelfs onvoorstelbaar goed, maar goed, daar is online genoeg over te vinden hoe lyrisch de meesten over die game zijn.
 

Offline MrP

  • Level 1
  • *
  • psnplesters
  • Berichten: 49
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #159 Gepost op: vr. 14 september, 2018, 13:13
Hey guys, even geleden!
Ik kom nog weinig aan gamen toe tot m'n grote spijt maar ben nu wel de COD BO4 beta aan het downloaden. Ik ben wel fan van de battle royale games en zal die dan ook uitvoerig testen in BO4.
Anders had ik graag de nieuwe Divine Dinity gespeeld, schaf ik me waarschijnlijk wel nog aan.
 

Offline qrobinez

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #160 Gepost op: zo. 16 september, 2018, 12:24
- spiderman (bijna uit)
- cod blackops 4 beta
- battlefield 5 beta

Spiderman is top, 1 en al kwaliteit en lange speelduur.

Cod Blackups 4 beta, ik vind die battle royale mode helemaal niets in de beta. Dat ligt overigens aan mij, want ik weet dat hele volksstammen sinds fortnite lyrisch zijn over battle royale en in de beta is het inderdaad battle royale met de zo bekende cirkel die kleiner wordt en het vanuit een vliegtuig springen en wapens verzamelen en dan zien te overleven. Ik vind het niet bij COD passen. Daarbij valt dit jaar toch wel extra op op hoe verschrikkelijk gedateerd die engine is, die graphics zijn echt bizar slecht voor de huidige tijd, zeker als je dit vergelijkt met games als battlefield, god of war of spiderman. Het is dat voor de normale cod modes zoals domination de gameplay nog lekker snel is, maar dit jaar wordt het toch wel een erg magere release, zeker als je nagaat dat er geen single player campaign meer is, en dat je verplicht wordt om een season pass te kopen als je de dlc mappacks wil aangezien die niet meer los uitgebracht gaan worden. Al met al allemaal niet bepaald pluspunten voor deze game.

Battlefield 5, Enorm goede demo, het speelt fantastisch, de nieuwe opties zoals dat je niet meer kan spotten is een hele verbetering (je wordt nu niet meer de hele tijd door snipers neergeschoten). Ook de nieuwe opzet van ammo kisten, het oppakken van ammo bij het neerschieten van iemand, de health crates. Allemaal top toevoegingen die ervoor gaan zorgen dat men meer in beweging is op de map. Grafisch is die bizar goed, wel heeft de rotterdam map last van framedrops op sommige plekken maar dit zal wel opgelost gaan worden. Een hele vette toevoeging is dat je nu als Squad punten kunt verdienen die de squad leader in kan zetten als Perks.
Wat mij betreft de absolute winnaar dit jaar van de shooters die uitkomen (hoewel ik cod bo4 ook zeker wel zal kopen, maar kwa kwaliteit zijn deze beide games mijlen ver uit elkaar gegroeid inmiddels).
 

Offline ara

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #161 Gepost op: ma. 17 september, 2018, 07:03
Spiderman (bijna planinum)

Ik heb heel erg genoten van Spidy.  Toen ik de game voor het eerst speelde vond ik het SUPER moeilijk.  Ik had zelfs de gameplay op easy gezet om toch maar erdoor te komen. Maar naargelang je veel spidy gadgets erbij krijgt en je suits kunt kiezen die ook ieder hun eigen perks hebben, ging het beter en beter en nu heb ik spijt dat de game uit is. Super mooi verhaal ook.
ik zeg... Spiderman 2? bring it on!   :D
 

Offline BartolomeusD

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #162 Gepost op: di. 25 september, 2018, 14:00
Spider-man uitgespeeld. Althans het verhaal en voor de rest staat ie op 85% ofzo. Echt een topper!

Nu heel wat anders..
Een begin gemaakt met Dragon Quest XI. Eerste indruk... nou ja indruk... zeg maar gewoon liefde op het eerste gezicht! Ik ben benieuwd waar dit heen gaat   :D :D
 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #163 Gepost op: di. 25 september, 2018, 16:42
Moet ik ook verder spelen wnr ik de tijd ervoor heb
 

Offline BartolomeusD

Re: Welke game(s) speel jij nu en wat vind je er van?

Reactie #164 Gepost op: za. 03 november, 2018, 11:44
Net Dragon Quest Xi uitgespeeld. Bijna 90 uur op de klok. Game is huge dus. Maar absoluut een aanrader voor degenen die van het genre houden. Éėn van de beste jrpg's verkrijgbaar.

Nu ga ik beginnen met Red Dead Redemption II. Heel wat anders, maar heb er zin in! 😃
 


Twitter: Bartolomeus_D
Youtube: BartolomeusD