1981 keer gelezen

Topic: [X] R6 Siege Beta

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.201
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: R6 Siege Beta

Reactie #15 Gepost op: di. 29 september, 2015, 19:24
Tien minuutjes later
 

Offline qrobinez

Re: R6 Siege Beta

Reactie #16 Gepost op: di. 29 september, 2015, 21:16
was een leuk event jongens, thanks!

even een uur de beta gespeeld en veel geleerd over hoe de game gespeeld moet worden. Ik moet zeggen, dat als je met een clan als echt team die terroristen aanvalt dat je dan wel goed ziet waartoe de game instaat is kwa gameplay, dat is echt wel spannend en vet. Je moet het wel voorzichtig aanpakken als team en echt wel samenwerken anders red je het niet. Dat is niet echt mijn speelstijl als rusher, maar het werkte wel goed om rustig aan te doen.

De game instapdrempel vind ik vrij hoog, het is wel makkelijk op te pakken als er wat dingen uitgelegd worden.

Alleen heb ik het ook geprobeerd te spelen, dat vond ik een stuk minder leuk. Dit is echt meer een clan game wat voor mij wel een probleem is gezien de tijd die ik heb met daaraan gekoppeld de hoeveelheid verschillende games die ik speel. Dus deze sla ik over. Maar als coop game voor een clan lijkt me dit wel een behoorlijk goede game. Wel vraag ik me af of 10 maps niet veel te weinig is voor een full price game zonder single player, maar dat is afwachten tot de finale hoeveelheid features bekend gemaakt is.
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: R6 Siege Beta

Reactie #17 Gepost op: wo. 30 september, 2015, 08:58
is idd zeer leuk met een vaste groep, kalm blijven, niet rushen en overleggen, ikzelf ben een noob in snelle shooters maar hierin ben ik nie slecht  :D
Nico en ik hebben op hard tot aan 4 terroristjes geraakt maar dan was de tijd op
de mode was vroeger al leuk maar met de inbreng van die verschillende operators is de gameplay nog beter

heel veel tijd moet je er niet insteken, je kan makkelijk maar enkele uurtjes per week spelen
10 maps lijkt idd niet veel, maar als je ze allemaal op de drie moeilijkheidsgraden wil uitspelen zal je een tijdje bezig zijn
Nico en ik ondervonden gisteren ook dat de beste optie meestal niet de ramen is, zo'n bommer springt er gewoon door als hij je hoort, de variatie en aanpak van hoe je ergens binnenkomt is ook telkens anders
ik had vannacht al bijna nachtmerries van die bommers, als je hun zuurstof apparaat hoort krijg je het al benauwd  :D
Laatst bewerkt op: wo. 30 september, 2015, 09:00 door diknmuis 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline qrobinez

Re: R6 Siege Beta

Reactie #18 Gepost op: wo. 30 september, 2015, 10:22
Citaat van: diknmuis op wo. 30 september, 2015, 08:58

is idd zeer leuk met een vaste groep, kalm blijven, niet rushen en overleggen, ikzelf ben een noob in snelle shooters maar hierin ben ik nie slecht  :D
Nico en ik hebben op hard tot aan 4 terroristjes geraakt maar dan was de tijd op
de mode was vroeger al leuk maar met de inbreng van die verschillende operators is de gameplay nog beter

ja die verschillende operators maakt de replay waarde zeker een heel stuk hoger en is een goede insteek om de game te blijven spelen.