11133 keer gelezen

Topic: Star Wars Battlefront

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline qrobinez

Re: Star Wars Battlefront (release date 20/11/2015)

Reactie #45 Gepost op: ma. 04 januari, 2016, 16:21
leuk dat er meer mensen battlefront spelen hier. Als iedereen elkaar toegevoegd heeft aan de lijsten kunnen we wel eens een paar events in plannen lijkt me :)

Welk level zijn jullie nu en welke game mode spelen jullie het liefst?

ik ben zelf level 42, game mode maakt mij niet uit , ik vind ze allemaal wel leuk om te spelen.
 

Offline Rastaflex

Re: Star Wars Battlefront (release date 20/11/2015)

Reactie #46 Gepost op: ma. 04 januari, 2016, 16:34
Net level 45...ik werk in een vaste nacht maar ben in het weekend vrij.
Meestal speel ik dan ook s'nachts in het weekend maar soms ook in de namiddag.
Zal waarschijnlijk moeilijk passen om mee te doen met een event.
 

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: Star Wars Battlefront (release date 20/11/2015)

Reactie #47 Gepost op: di. 05 januari, 2016, 12:05
Ben nu 1 week met de game bezig en ben bijna level 14. Heb nog niet alle modus gedaan maar die 2 grote, Walker Assult en Supremacy, zijn tot nu toe bij mij favoriet  :)
 

Offline qrobinez

Re: Star Wars Battlefront (release date 20/11/2015)

Reactie #48 Gepost op: di. 05 januari, 2016, 14:57
Citaat van: Vinsanity op di. 05 januari, 2016, 12:05

Ben nu 1 week met de game bezig en ben bijna level 14. Heb nog niet alle modus gedaan maar die 2 grote, Walker Assult en Supremacy, zijn tot nu toe bij mij favoriet  :)

top, vanaf level 14 heb je de jump pack vrij, dan wordt het een stuk leuker om te spelen. Snel gedaan, 14 levels in 1 week :)
 

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: Star Wars Battlefront (release date 20/11/2015)

Reactie #49 Gepost op: di. 05 januari, 2016, 17:03
Citaat van: qrobinez op di. 05 januari, 2016, 14:57

top, vanaf level 14 heb je de jump pack vrij, dan wordt het een stuk leuker om te spelen. Snel gedaan, 14 levels in 1 week :)


Als je vakantie hebt, dan heb je meer tijd om te gamen :D
 

Offline vdbeld

  • Level 2
  • **
  • psnvdbeld
  • Berichten: 134
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: Star Wars Battlefront

Reactie #50 Gepost op: wo. 06 januari, 2016, 13:23
Net level 6.  Gister voor het eerst walker assault gedaan. Stond wel ff te kijken van wat gebeurd hier allemaal :D.  Het ziet er geweldig uit.
 

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: Star Wars Battlefront

Reactie #51 Gepost op: wo. 06 januari, 2016, 15:25
Inderdaad een geweldige mode. 20 vs 20, geweldig
 

Offline qrobinez

Re: Star Wars Battlefront

Reactie #52 Gepost op: do. 07 januari, 2016, 11:54
Citaat van: vdbeld op wo. 06 januari, 2016, 13:23

Net level 6.  Gister voor het eerst walker assault gedaan. Stond wel ff te kijken van wat gebeurd hier allemaal :D.  Het ziet er geweldig uit.

ja inderdaad, supremacy en walker assault en turning point (de 40 player levels) zijn inderdaad geweldig, het mooie is dat elk level zijn eigen speciale dingen hebt, zoals in dat bos kun je op motoren vliegen door de bossen heen, terwijl op hoth (de ijsplaneet) je weer mooi gebruik kunt maken van vliegtuigen, robots en andere dingen.

Het is enorm chaotisch als je het voor het eerst speelt, zeker die homing shot die een keer of 1000 per potje op je afgevuurd wordt door tegenstanders is in het begin behoorlijk lastig te ontwijken en je zult vaak doodgaan. Maar de sfeer is ongekend met al die explosies, turrets, walkers, x en y wings en ga zo maar door.

maar met de goede trait cards en star cards setup kun je heel ver komen. Met level 6 heb je nog niet zoveel vrijgespeeld dus dat wordt nog even doorbikkelen tot level 14, maar het is de moeite waard :)

Als tip:
probeer zo snel mogelijk de homing shot en jump pack vrij te spelen, vanaf dat moment heb je een setup die 90 procent van de andere spelers ook gebruikt, dus dan is er geen niveau verschil meer.
Als trait cards zou ik gaan voor bounty  hunter of scout. Bounty hunter geeft je X procent kans op een special powerup per kill die je maakt, scout maakt je onzichtbaar op de radar.
Voor de special card is de Scan Card een goede om snel te kopen, deze geeft je een voordeel in met name objective modes omdat iedereen oplicht zodat je weet waar ze zitten te campen of lopen.

Als wapen is het een beetje afhankelijk van je speelstijl, maar met de E11 heb je een keus gemaakt waar de meeste mensen mee spelen.


je kunt overigens vrij snel levelen in als je dat wilt in de mode: fighter squadron (het vlieggedeelte), de truuk is daar om zoveel mogelijk tegenstanders neer te schieten (de ai tegenstanders zijn enorm makkelijk), en dat is heel eenvoudig als je je linker analoge stick achteruit doet en zo langzamer gaat wat een enorme bonus op je accuracy oplevert, dus het is dan achter elkaar vliegtuigen neerknallen. (zeker in de a-wing, die oppermachtig is), bij x-wings is het veel lastiger, dus daar zul je lager scoren (dat is uit balans), maar goed, het volgende potje heb je weer een a-wing dus dan kun je weer los en is het met gemak 3000+ score per potje die niet al te lang duurt.
 

Offline Luizje

  • Level 2
  • **
  • psnLuizje050
  • Berichten: 136
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Star Wars Battlefront

Reactie #53 Gepost op: do. 07 januari, 2016, 12:14
 :D
Alle multiplayer trophies gehaald, nu maar eens de missies halen en tot lvl 50 lvlen..
 

Offline vdbeld

  • Level 2
  • **
  • psnvdbeld
  • Berichten: 134
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: Star Wars Battlefront

Reactie #54 Gepost op: do. 07 januari, 2016, 15:57
Bedankt voor de tips qrobinez.   Mijn vakantie is weer voorbij dus veel te weinig tijd om lekker te gamen.  Zal is ff kijken of er wat te halen valt bij fighter squadron.   
Gister  ff 1 potje walker  gespeeld maar idd steeds afgeknald door homing shots.  Op zich vind ik het niet erg  om vaak het loodje te leggen maar je haalt zo weinig xp op die manier.   Ondanks dat is het wel genieten van het spektakel.  En dat geluid van die thermal imploder is ook geweldig.
 

Offline qrobinez

Re: Star Wars Battlefront

Reactie #55 Gepost op: do. 07 januari, 2016, 16:28
Citaat van: vdbeld op do. 07 januari, 2016, 15:57

Bedankt voor de tips qrobinez.   Mijn vakantie is weer voorbij dus veel te weinig tijd om lekker te gamen.  Zal is ff kijken of er wat te halen valt bij fighter squadron.   
Gister  ff 1 potje walker  gespeeld maar idd steeds afgeknald door homing shots.  Op zich vind ik het niet erg  om vaak het loodje te leggen maar je haalt zo weinig xp op die manier.   Ondanks dat is het wel genieten van het spektakel.  En dat geluid van die thermal imploder is ook geweldig.

ja die thermal imploder is fantastisch, is mijn favoriete powerup.

Om die homing shots wat tegen te gaan kun je het beste in het begin meer schuilend achter berg randen of brokstukken, als je dan een homingshot op je af hoort komen dan zie je in het scherm een half rondje in het rood waar de homing shot vandaan komt en dan zorg je er voor dat er iets tussen jou en die homing shot zit (dus iets achter een rots verschuilen of even achter een wrakstuk gaan staan, etc.

In ieder geval moet je niet onder de level 14 als een echte runner midden in open vlaktes gaan lopen, dan ga je 100 procent zeker dood. Na level 14 veranderd dat, dan kun je de jump pack kopen, die ken je toe, als je dan een homing shot op je afgevuurd ziet worden dan kijk je in de richting van de homing shot, dan zie je duidelijk die raket aankomen doordat er een vuurbal op je afkomt. Pas als die redelijk dichtbij is vuur je je jumppack af in een zijwaartste richting. De homing shot is je dan kwijt en zal je niet raken. Als je te vroeg je jump pack afvuurt ga je alsnog dood omdat de homing shot dan zelf automatisch bijstuurt.

let overigens ook op de challenges, die zie je links onderin en probeer die te halen,  die leveren ook behoorlijk wat XP op (tussen de 1500 en 5000 xp) waardoor je ook veel sneller levelt. Als je een challenge ziet die je niets lijkt, zolas bijvoorbeeld win 3 keer de cargo mode, of haal 15 explosive shots, dan kun je deze inwisselen voor 500 xp voor een andere challenge. Dat is de moeite waard omdat die nieuwe sowieso 1500 xp oplevert en maximaal 5000 xp.

Wat overigens ook nog een hele goede tip is, is om een partner te vormen met een hoger level iemand, je kunt namelijk de kaarten gebruiken van je partner ook als je dat level nog niet hebt. Dus stel je vormt een partner allience met mij in de game, dan zou je mijn kaartenset kunnen selecteren en heb je direct toegang tijdens de potjes tot geupgrade homing shot en jump pack. Dat is ook een stuk fijner gamen als je die nog niet vrijgespeeld hebt. Dat doe je door in het scherm op cards te klikken tijdens de game als je dood bent, daar kun je kiezen uit 1 van je 2 (of meer via de app) card setups en de setup van je partner.

En zo zijn er tientallen tips en tricks in de game die je flink vooruit kunnen helpen :)
 

Offline qrobinez

Re: Star Wars Battlefront

Reactie #56 Gepost op: vr. 08 januari, 2016, 12:05
als je de gameplay een beetje leuk monteert dan krijg je toch best wel een indrukwekkend filmpje!

 

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: Star Wars Battlefront

Reactie #57 Gepost op: vr. 08 januari, 2016, 12:13
Inderdaad
Zelf gemaakt?
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Star Wars Battlefront

Reactie #58 Gepost op: vr. 08 januari, 2016, 12:31
Ziet er cool uit, mogen wij dit verspreiden via twitter en facebook?
 

Offline qrobinez

Re: Star Wars Battlefront

Reactie #59 Gepost op: vr. 08 januari, 2016, 12:57
Citaat van: Vinsanity op vr. 08 januari, 2016, 12:13

Inderdaad
Zelf gemaakt?

nee, niet zelf gemaakt, dit soort filmpjes worden elke week op de EA star wars site gepost.

Hier komt die vandaan, er staan er nog veel meer (behoorlijk vette filmpjes overigens, zelfs 1 die de trailer van the force awakens heeft nagemaakt in de game)
http://starwars.ea.com/starwars/battlefront/news/star-wars-battlefront-movies-of-the-week