2792 keer gelezen

Topic: Magic Duels: Origins

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline qrobinez

Re: Magic Duels: Origins

Reactie #15 Gepost op: wo. 15 juli, 2015, 20:35
Citaat van: VaSaMiAn op wo. 15 juli, 2015, 17:06

Waar is de tijd waar we Magic kaarten uitwisselde om zo je eigengestelde deck nog beter te maken. Ik zou het liever terug in realiteit spelen dan virtueel. Want zo kan je op je gemak alle kaarten goed doornemen en doorlezen voor je samenstelling van je deck.

Als de prijs goed meevalt zal ik eventueel eens overwegen om die aan te kopen.

De game is gratis. De kaarten ook, want via het spelen verdien je in game gold om zo de booster packs te kopen.

Dat op je gemak alle kaarten doornemen en zo decks bouwen is perfect ingebouwd. Je kunt alle kaarten bekijken (ook degene die je nog niet hebt) en uit degene die je wel hebt kun je keuzes maken om je deck samen te stellen. Als je ervaren bent kun je dit in alle vrijheid doen zonder begeleiding. Als je de kaart wilt lezen dan kun je er op dubbelklikken en dan zoomed hij beeldvullend in en rechts op het scherm krijg je uitleg over de eventuele abilities. Vervolgens kun je een hoesje en foto maken plus een naam aan je nieuwe deck geven. Je kunt meerdere decks maken door op create new te klikken.





Citaat van: Goofke op wo. 15 juli, 2015, 18:48

waar kan je hem eigenlijk downloaden?
ging toch vandaag uitkomen voor pc?

klopt vandaag was de officiele release, ik heb net even gekeken op hun site en vandaag hebben ze een bericht uit laten gaan dat de pc en xbox one versie uitgesteld zijn naar eind van deze maand. Geen idee waarom, mensen zijn ook niet blij op hun facebook dat ze dat op  het laatste moment pas gezegd hebben. Dus om onbekende redenen uitgesteld.
 

Offline Crapweazel

Re: Magic Duels: Origins

Reactie #16 Gepost op: wo. 15 juli, 2015, 23:15
Citaat van: qrobinez op wo. 15 juli, 2015, 15:38

engels is geen probleem, dat spreek en schrijf ik vloeiend. Die site is een geweldige aanrader zag ik. Die ga ik zeker goed doornemen, bedankt!



zelf vind ik tot nu toe een combinatie van White en Blue erg fijn spelen. De flying creatures van white met de 'irriteer je tegenstander' magic defense cards van blue werken verassend vaak erg goed tegen anderen :D

1 tegenstander is voor mij tot nu toe nog onverslaanbaar, daar heb ik geen goede taktiek tegen nog. Die heeft continu kaarten die mij deck kaarten kosten, dus dan legt hij een kaart neer die mij elke beurt 3 deck kaarten kost bijvoorbeeld, of een instant kaart die mij 5 kaarten kost. Voor je het weet is je eigen deck leeg (0 kaarten left) en heb je verloren :( , daar ben ik nog druk mee bezig om daar een goede deckbuild tegen samen te stellen. Maar ik verwacht wel wat tips op die site van jou te kunnen vinden.



De taktiek die die tegenstander gebruikt heet "milling" (afkomstig van een oude kaart millstone, een artifact dat je kon tappen om 2 kaarten van het top van het deck in de graveyard te gooien) Een valide optie is om monoblack te pelen en kaarten te gebruiken die je toelaten om kaarten uit je graveyard te spelen. In dat geval speelt je tegenstander zijn taktiek in jou voordeel want je wilt juist je beste kaarten in de graveyard. Een andere optie is om voor Control te kiezen (blauw/wit is een aanrader) Met wat geluk kan je zijn vervelende kaarten counteren. Heb je nog niet de juiste kaarten voor het bovenstaande (ik ken immers je collectie niet ;) ) zou ik opteren voor een rushdeck (mono-rood, of rood/groen), Kleine goedkope minions en snel rushen .
 
"Touched by Jesus, not pressing charges..."

Offline qrobinez

Re: Magic Duels: Origins

Reactie #17 Gepost op: do. 16 juli, 2015, 09:21
Citaat van: Crapweazel op wo. 15 juli, 2015, 23:15

De taktiek die die tegenstander gebruikt heet "milling" (afkomstig van een oude kaart millstone, een artifact dat je kon tappen om 2 kaarten van het top van het deck in de graveyard te gooien) Een valide optie is om monoblack te pelen en kaarten te gebruiken die je toelaten om kaarten uit je graveyard te spelen. In dat geval speelt je tegenstander zijn taktiek in jou voordeel want je wilt juist je beste kaarten in de graveyard. Een andere optie is om voor Control te kiezen (blauw/wit is een aanrader) Met wat geluk kan je zijn vervelende kaarten counteren. Heb je nog niet de juiste kaarten voor het bovenstaande (ik ken immers je collectie niet ;) ) zou ik opteren voor een rushdeck (mono-rood, of rood/groen), Kleine goedkope minions en snel rushen .

thanks, ga ik zeker proberen!

maar 1 van de praktijkproblemen waar ik vaak tegenaanloop is dat ik alleen maar aan het counteren ben dan en zelf niet kan aanvallen. En vaak heeft de tegenstander dan wel 1 of 2 aanvallers over die alsnog damage veroorzaken.

Maar goed, dat maakt het ook oneindig leuk natuurlijk, het spel heeft zoveel verschillende kanten en strategie mogelijkheden dat je eigenlijk altijd wel weer met iets nieuws geconfronteerd wordt  :)
 

Offline Goofke

  • Level 2
  • **
  • psnGoofke
  • Berichten: 188
  • XP: 4
  • Geslacht: Man

Re: Magic Duels: Origins

Reactie #18 Gepost op: do. 23 juli, 2015, 18:35
Is er al ondertussen een release date vast gesteld voor de ps4 versie of de PC versie.
Want kan dit precies nergens terugvinden.
 

Offline Crapweazel

Re: Magic Duels: Origins

Reactie #19 Gepost op: do. 06 augustus, 2015, 13:48
Ondertussen is de game uit op alle platformen behalve ps4...  Heeft iemand ergens al opgevangen wanneer hij op onze favoriete console uitkomt?
 
"Touched by Jesus, not pressing charges..."

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.201
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Magic Duels: Origins

Reactie #20 Gepost op: za. 08 augustus, 2015, 12:18
Nee, heb er idd ook al naar gezocht...