5311 keer gelezen

Topic: Headset

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Grumpi

  • Level 2
  • **
  • It's all about attitude
  • psnGrumpi
  • Berichten: 100
  • XP: 4
  • Geslacht: Man

Re: Headset

Reactie #30 Gepost op: wo. 30 september, 2015, 17:37
Heb me ook een (witte) officiële aangeschaft. (Puur omdat ik ook een witte PS4 heb)

Top product en ook fijn dat ge verschillende settings er kunt uploaden via de companion app.
Past goed, ben dril drager en alles zit goed.
 

Offline kleine_vernimme

Re: Headset

Reactie #31 Gepost op: wo. 30 september, 2015, 21:03
Bedankt voor de vele reacties allemaal
Het zal waarschijnlijk de officiële van playstation worden
Maar hou jullie wel op de hoogte
Voeg me maar toe op PSN en dan zien we elkaar on line
Groeten
 

Offline Teun de Dreun

Re: Headset

Reactie #32 Gepost op: do. 01 oktober, 2015, 10:11
Ik geloof niet dat de sony headset beter is dan  de gemiddelde game headset en als je toch echt iets goeds wilt neem je een senheiser of audio technica. 
 

Offline Bellovux

Re: Headset

Reactie #33 Gepost op: do. 01 oktober, 2015, 16:22
De offieciële headset is inderdaad zeer goed prijs/kwaliteit.
Enige nadeel in die categorie: als je wat intensief gamed (en de headset veel rond de hals doet, of open en dicht klapt bij het opbergen, is dat de scharnierpunten snel tekenen van 'vermoeidheid' vertonen en zwak worden (lees vatbaar voor breken op dat punt).


De Turtle Beach 500 reeks (en lager) hebben ook dit probleem bij de kunststof stelstukken.
Wel moet ik zeggen dat deze van geluidkwaliteit beter zijn dan Sony, maar ze zitten enorm strak, bijna geen padding op het hoofd en zeer nauw aansluitende earpads.
Bij wat langer gamen is de officiële Sony op deze punten beter.
(Enige beter model tussen de twee is de 800 reeks van Turtle Beach, maar dan zit je al in een hogere categorie.)


De Senheiser is zeker aan te raden in de wat hogere klasse als een kabel je niet stoort.
Zeer goed geluid, zachte padding en ruimte rond de oren, en zeer goed in geluid van buitenaf filteren.
Degelijk ding.


(Op een jaar en een half al wat versleten ;) en nu ga ik, na de A50, toch even voor de TB 800)
 
Oud aan het worden in een verzuurde wereld… gelukkig kunnen we nog gamen 😊

Offline kleine_vernimme

Re: Headset

Reactie #34 Gepost op: ma. 05 oktober, 2015, 09:29
Hey,

bedankt nogmaals iedereen voor de info.
Heb ondertussen de officiële headset gekocht en er gisteren redelijk wat uurtjes mee op mijn hoofd gezeten
En voorlopig geen opmerkingen
Goed geluid en zit comfortabel
De micro heb ik nog niet getest maar dat zal deze week zeker gebeuren
Groeten