14242 keer gelezen

Topic: Trading - Crafting

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Goofke

  • Level 2
  • **
  • psnGoofke
  • Berichten: 188
  • XP: 4
  • Geslacht: Man

Re: Trading - Crafting

Reactie #75 Gepost op: di. 08 september, 2015, 18:43
Weet niet of dees week veel online kan komen, want moet een paar keer gaan voetballen maar vanaf vrijdag terug online zal ik alles eens bekijken Enzo. Of hipthug kan mss al wat doen ;)
 

Offline HipThuglife

  • Level 2
  • **
  • Love my PS4
  • psnHipThuglife
  • Berichten: 87
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Trading - Crafting

Reactie #76 Gepost op: di. 08 september, 2015, 19:49
Ik zal proberen van voor vrijdag nog online te komen. Mss is het wel handig om een mededeling te zetten.

Greetz HipThug  :)
 

Offline Goofke

  • Level 2
  • **
  • psnGoofke
  • Berichten: 188
  • XP: 4
  • Geslacht: Man

Re: Trading - Crafting

Reactie #77 Gepost op: wo. 09 september, 2015, 12:31
Heb een guild gevonden die constant de prijzen vergelijken en zelf een prijslijst hebben gemaakt, mss kunnen we deze prijzen mee gebruiken eens we een guild trader hebben? Zien er toch allemaal correct uit.http://tradelodge.blogspot.be/p/pricelist.html?m=1
 

Offline PinoZino

  • Level 1
  • *
  • psnPinoZino
  • Berichten: 17
  • XP: 0
  • Geslacht: Man

Re: Trading - Crafting

Reactie #78 Gepost op: do. 10 september, 2015, 08:53
Citaat van: Goofke op wo. 09 september, 2015, 12:31

Heb een guild gevonden die constant de prijzen vergelijken en zelf een prijslijst hebben gemaakt, mss kunnen we deze prijzen mee gebruiken eens we een guild trader hebben? Zien er toch allemaal correct uit.http://tradelodge.blogspot.be/p/pricelist.html?m=1


Hey Goofke,

Bedankt voor het linkje (niet mobile linkje is trouwens http://tradelodge.blogspot.be/p/pricelist.html). Tradelodge is mijn gilde en heb ik een paar dagen geleden opgestart.

Van mij mag je absoluut die prijzen gebruiken in je eigen gilde.

Misschien dat we nog op andere manieren kunnen samenwerken?

Groetjes
 

Offline Goofke

  • Level 2
  • **
  • psnGoofke
  • Berichten: 188
  • XP: 4
  • Geslacht: Man

Re: Trading - Crafting

Reactie #79 Gepost op: do. 10 september, 2015, 11:23
Moeten we is zien dan hè ;)
Je mag mij in ieder geval al een invite sturen.
Ik vind dit gewoon goed omdat er vaste prijzen worden afgesproken en het traden en verkopen veel makkelijker is eens je een vaste prijs hebt.
 

Offline PinoZino

  • Level 1
  • *
  • psnPinoZino
  • Berichten: 17
  • XP: 0
  • Geslacht: Man

Re: Trading - Crafting

Reactie #80 Gepost op: do. 10 september, 2015, 12:23
Citaat van: Goofke op do. 10 september, 2015, 11:23

Moeten we is zien dan hè ;)
Je mag mij in ieder geval al een invite sturen.
Ik vind dit gewoon goed omdat er vaste prijzen worden afgesproken en het traden en verkopen veel makkelijker is eens je een vaste prijs hebt.


Je PSN is Goofke, veronderstel ik?

Server ligt nu plat, maar ik stuur je een invite straks.

Is zeker een goed idee om te joinen, dan kan je even zien hoe het straks allemaal in de praktijk gaat uitpakken.

Gilde is net opgestart en ik heb nu al meer dan 30 leden, ik verwacht er een 200 tegen volgende week.

Ja, die 'vaste' prijzen (ze zijn niet vast, de leden bepalen ze) is zeker een goed idee. Belachelijke hoge prijzen, zorgen er voor dat de items met een goedkope of normale prijs ook duurder lijken dan ze zijn. Die 'rommel' pakt ook de plaats in van de serieuze zaken. Terwijl goedkope en normale prijzen de mensen tot kopen aanzet. Is alleen maar goed voor de business dus.  :D

Plus dat het voor ons individuele traders enorm veel tijd kost om shop na shop af te werken om te zien wat nu een normale prijs is voor een item dat je zelf wil verkopen. Met een paar honderd leden is dat bijhouden veel makkelijker. 100 ogen zien meer, dan 2 ogen.

Als mijn gilde wat leden begint te tellen, dan sta ik zeker open voor samenwerkingen met andere gildes. We kunnen dan bv. afspreken dat jullie hetzelfde 'verkoopsysteem' hanteren en dezelfde prijzen gebruiken. Op de website van Tradelodge wil ik dan gerust jullie naam en forum vermelden, alsook de plaats waar jullie eventuele Guild Trader zit. Jullie leden kunnen uiteraard ook toegang krijgen tot mijn forum (op de website) om ook mee over de prijzen te praten.

Maar goed, laten we even wachten tot mijn gilde een beetje van de grond is gekomen en wat stabiel is.

Btw, stuur jij ook maar een invite naar mij hoor. PSN is PinoZino.
 

Offline Goofke

  • Level 2
  • **
  • psnGoofke
  • Berichten: 188
  • XP: 4
  • Geslacht: Man

Re: Trading - Crafting

Reactie #81 Gepost op: do. 10 september, 2015, 12:29
PSN is idd Goofke.
Idd kunnen we is zien hoe dit in zen werk gaat, Jan mss al andere mensen van de guild doorsturen naar jullie.
En het is zoals je zelf zegt en draait om de verkoop dus goede prijzen bepalen alles ;)
In de week ben ik wel heel weinig online, ben meestal in het weekend te vinden ;)
 

Offline PinoZino

  • Level 1
  • *
  • psnPinoZino
  • Berichten: 17
  • XP: 0
  • Geslacht: Man

Re: Trading - Crafting

Reactie #82 Gepost op: do. 10 september, 2015, 13:26
Citaat van: Goofke op do. 10 september, 2015, 12:29

PSN is idd Goofke.
Idd kunnen we is zien hoe dit in zen werk gaat, Jan mss al andere mensen van de guild doorsturen naar jullie.
En het is zoals je zelf zegt en draait om de verkoop dus goede prijzen bepalen alles ;)
In de week ben ik wel heel weinig online, ben meestal in het weekend te vinden ;)


Ah hier omgekeerd :) Ben in de week quasi elke dag online 's morgens. 's Avonds en in het weekend komt het er niet van.

Meer mensen mogen zeker komen. Als het systeem van Tradelodge goed werkt (ik verwacht dat ik hier en daar het wel wat ga moeten bijschaven), dan is dat gemakkelijk over te zetten op een ander gilde, zonder dat die gilde zijn eigenheid verliest.

Ik verwacht dat het systeem, wanneer er voldoende leden zijn, zichzelf wel zal onderhouden. Als iemand bv. vindt dat een blue motif te duur is, dan zullen er anderen op reageren, na een tijdje is er een consensus en kan er een nieuwe prijs opgeplakt worden.

Het is bijna niet te doen omdat op je eentje te doen voor alle items. Maar met een paar honderd leden gaat dat wel lukken. Iedereen heeft immers zijn voorkeuren met wat ie verkoopt en kent van die items de gangbare marktprijs meestal wel goed. Gevolg is dat wij allemaal van elkaars 'kennis' gaan profiteren en veel tijd gaan besparen.

Ik ga, als ik straks een Guild Store heb, nog niet direct een Guild Trader inhuren. Mensen kunnen dan al wel aan elkaar verkopen en dan kunnen de mensen even wennen aan het systeem. Het is vanzelfsprekend dat er players foutjes gaan maken of het systeem niet goed begrijpen. En misschien gaan er dingen gebeuren, waar ik geen rekening mee hield.

Na een weekje fijn afstellen, moet die Guild Trader er wel zijn.
 

Offline Rinzwind

  • Level 2
  • **
  • psnRinzewind
  • Berichten: 78
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Trading - Crafting

Reactie #83 Gepost op: do. 10 september, 2015, 14:41
Citaat van: Goofke op do. 10 september, 2015, 12:29

In de week ben ik wel heel weinig online, ben meestal in het weekend te vinden ;)

Dus ik heb je gisteravond NIET gesproken?
Citaat van: PinoZino op do. 10 september, 2015, 12:23

Btw, stuur jij ook maar een invite naar mij hoor. PSN is PinoZino.

Ik heb  al 5 guilds maar wil graag ook een invite.
Staat "inviten" open in de guild voor iedereen? Want ik heb anders nog wel wat personen.

En ik ben doordeweeks meestal minimaal 3 avonden en in het weekend veel (in meerdere blokken tot 8 uur per blok) online :+
 

Offline PinoZino

  • Level 1
  • *
  • psnPinoZino
  • Berichten: 17
  • XP: 0
  • Geslacht: Man

Re: Trading - Crafting

Reactie #84 Gepost op: do. 10 september, 2015, 15:22
Citaat van: Rinzwind op do. 10 september, 2015, 14:41

Dus ik heb je gisteravond NIET gesproken?Ik heb  al 5 guilds maar wil graag ook een invite.
Staat "inviten" open in de guild voor iedereen? Want ik heb anders nog wel wat personen.

En ik ben doordeweeks meestal minimaal 3 avonden en in het weekend veel (in meerdere blokken tot 8 uur per blok) online :+


Ja, iedereen mag een invite doen. Zodra de Guild Store er is kan je ook gelijk beginnen verkopen. Er is geen ontluizingsweek dus :)

Wat is je PSN? Want onder Rinzwind vindt ESO geen account.
Laatst bewerkt op: do. 10 september, 2015, 15:26 door PinoZino 

Offline Rinzwind

  • Level 2
  • **
  • psnRinzewind
  • Berichten: 78
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Trading - Crafting

Reactie #85 Gepost op: do. 10 september, 2015, 15:52
Citaat van: PinoZino op do. 10 september, 2015, 15:22

Ja, iedereen mag een invite doen. Zodra de Guild Store er is kan je ook gelijk beginnen verkopen. Er is geen ontluizingsweek dus :)

Wat is je PSN? Want onder Rinzwind vindt ESO geen account.

Rinzewind (zie de PSN icon links ;-) )
Laatst bewerkt op: do. 10 september, 2015, 15:55 door Rinzwind 

Offline PinoZino

  • Level 1
  • *
  • psnPinoZino
  • Berichten: 17
  • XP: 0
  • Geslacht: Man

Re: Trading - Crafting

Reactie #86 Gepost op: do. 10 september, 2015, 16:32
Citaat van: Rinzwind op do. 10 september, 2015, 15:52

Rinzewind (zie de PSN icon links ;-) )


Lol, niet gezien. Ik zal je straks, ten laatste morgenvroeg uitnodigen. Guild Store is al actief en de leden zijn de rekken aan 't vullen. :)
 

Offline Goofke

  • Level 2
  • **
  • psnGoofke
  • Berichten: 188
  • XP: 4
  • Geslacht: Man

Re: Trading - Crafting

Reactie #87 Gepost op: do. 10 september, 2015, 19:02
Citaat van: Rinzwind op do. 10 september, 2015, 14:41

Dus ik heb je gisteravond NIET gesproken?

Tuurlijk wel heb toch niet gezegd dat ik in de week niet online ben  ;) :p

 

Offline Rinzwind

  • Level 2
  • **
  • psnRinzewind
  • Berichten: 78
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Trading - Crafting

Reactie #88 Gepost op: za. 12 september, 2015, 11:37
Ik kan wel weer wat health + stamina (+ optioneel magicka) voedsel gebruiken.
Liefst 4k+. 
 

diknmuis

Offline diknmuis

  • Moderator
  • Level 8
  • *
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Trading - Crafting

Reactie #89 Gepost op: zo. 13 september, 2015, 10:24
niemand een cyrodiil cornbread recipe op overschot?
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308