15863 keer gelezen

Topic: het praat maar raak topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline qrobinez

Re: het praat maar raak topic

Reactie #30 Gepost op: wo. 27 november, 2013, 09:41
Citaat van: PSC-Knight op wo. 27 november, 2013, 07:26

Yeah! 2 dagen, hoop maar Niet dat ik/wij een blöd krijgen.   :'(

nee, dat zou wel vervelend zijn, gaat een aantal mensen natuurlijk wel overkomen, maar de kans is klein dat het jezelf overkomt. Laten we inderdaad hopen dat wij allemaal hier geen last van hebben. Het schijnt overigens zes weken te duren volgens de berichten voordat je nieuwe vervangende ps4 door sony opgestuurd wordt door de beperkte voorraad als je een DOA (dead on arrival) ontvangt.
 

Offline Wiebeamalur

Re: het praat maar raak topic

Reactie #31 Gepost op: wo. 27 november, 2013, 20:41
Dit is 1 van de redenen dat ik de PS4 niet meteen haal. Hoop dat er snel naar de launch een nieuw modelletje komt met meer geheugen en waar alle kinderziektes uit zijn.
 

Offline BlackHole

Re: het praat maar raak topic

Reactie #32 Gepost op: wo. 27 november, 2013, 20:51
Citaat van: Wiebeamalur op wo. 27 november, 2013, 20:41

Dit is 1 van de redenen dat ik de PS4 niet meteen haal. Hoop dat er snel naar de launch een nieuw modelletje komt met meer geheugen en waar alle kinderziektes uit zijn.


Een nieuw model duurt meestal toch wel 2 á 3 jaar. Wellicht een HDD update, maar die kan je zelf ook uitvoeren.
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: het praat maar raak topic

Reactie #33 Gepost op: do. 28 november, 2013, 12:28
Citaat van: BlackHole op wo. 27 november, 2013, 20:51

Een nieuw model duurt meestal toch wel 2 á 3 jaar. Wellicht een HDD update, maar die kan je zelf ook uitvoeren.


Idd maar sommige kinderziektes zoals da hdmi probleem zijn tegen dan waarschijnlijk al aangepast ^^.
 

Offline BlackHole

Re: het praat maar raak topic

Reactie #34 Gepost op: do. 28 november, 2013, 17:19
BAAAM! Nog een nachtje slapen en de PS4 staat onder mijn TV! Eerste game die ik erin ga knallen is Killzone: Shadowfall. God wat heb ik zin in morgen.
Maar eerst nog mijn Economie proefwerk maken ;).
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Offline Schadow-Knight

Re: het praat maar raak topic

Reactie #35 Gepost op: do. 28 november, 2013, 17:39
Citaat van: BlackHole op do. 28 november, 2013, 17:19

BAAAM! Nog een nachtje slapen en de PS4 staat onder mijn TV! Eerste game die ik erin ga knallen is Killzone: Shadowfall. God wat heb ik zin in morgen.
Maar eerst nog mijn Economie proefwerk maken ;).


Haha, eensgelijk nog een Engels PW En een SO... Duits.   :'( :@
 

Offline Wiebeamalur

Re: het praat maar raak topic

Reactie #36 Gepost op: vr. 29 november, 2013, 20:51
Ik heb het volgende week wel redelijk druk voor school, moet dit weekend al gaan zoeken op internet voor mijn presentatie over een HBO opleiding :@ Totaal geen zin in.
En ik moet ook nog leren voor een paar toetsen en ik moet morgen ook nog boodschappen gaan doen voor die #%&$#@% kerstinzameling...ik denk echt dat er niemand onze zelfgemaakte chocoladerepen gaat kopen...
 

Offline BlackHole

Re: het praat maar raak topic

Reactie #37 Gepost op: vr. 29 november, 2013, 22:10
Wat is de PS4 wreed zeg! De graphics zijn echt geweldig en de 60 FPS voelen echt fantastisch. Ben blij dat ik hem heb. Alles werkt toppie!
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Offline privatejd

  • Level 4
  • ****
  • psnJoren1990
  • Berichten: 538
  • XP: 13
  • Geslacht: Man

Re: het praat maar raak topic

Reactie #38 Gepost op: ma. 16 december, 2013, 16:43
Citaat van: Wiebeamalur op wo. 27 november, 2013, 20:41

Dit is 1 van de redenen dat ik de PS4 niet meteen haal. Hoop dat er snel naar de launch een nieuw modelletje komt met meer geheugen en waar alle kinderziektes uit zijn.


ik heb altijd de eerste versie van de ps: ps1-2-3-4 gehad en nooit iets aangeweest...

dus dat ze kinderziektjes hebben kan wel zijn maar kwaliteit is top.

en over het geheugen heb je wel gelijk :)
 

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: het praat maar raak topic

Reactie #39 Gepost op: ma. 16 december, 2013, 17:10
Met die kinderziektes moet je inderdaad niet echt mee inzitten maar zit nog met een vrij grote paketj games van deze gen die ik eerst wil uitspelen en voorlopig is er nog niet echt een must have op de next gen consoles waardoor ik nog wel ff zoet ben met de ps3. ;)

Persona 5 komt zelf nog uit op de ps3 eind volgend jaar (alhoewel ik hem liever op de ps4 gezien had).
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: het praat maar raak topic

Reactie #40 Gepost op: ma. 16 december, 2013, 17:29
Ja je hebt er inderdaad nog enkele besteld
 

Secuencia

Offline Secuencia

  • Event Manager
  • Level 6
  • *
  • Never Back Down
  • psnSecuencia
  • Berichten: 1.921
  • XP: 27
  • Geslacht: Man

Re: het praat maar raak topic

Reactie #41 Gepost op: ma. 16 december, 2013, 19:13
Heb ook nog veel games op de PS3 dat ik liever eens wil uitspelen ...
En ga misschien Saint Row 4 ook nog kopen denk ik ...
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.199
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: het praat maar raak topic

Reactie #42 Gepost op: ma. 16 december, 2013, 19:23
Je kan de review al eens lezen he ;)
 

Offline Soundwave

  • Level 2
  • **
  • セルベリア・ブレス <3
  • psnStereoSushiNL
  • Berichten: 88
  • XP: 4
  • Geslacht: Man

Re: het praat maar raak topic

Reactie #43 Gepost op: di. 17 december, 2013, 01:32
Ik heb ook nog genoeg te spelen op de PS3, en zelfs de nieuwere games (Destiny, Metal Gear Solid V: Ground Zeroes, Watch_Dog etc.) koop ik ook nog gewoon voor de current gen. Ik koop ze later wel opnieuw voor de PS4, tegen die tijd zijn die games alweer een stuk goedkoper..
 

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: het praat maar raak topic

Reactie #44 Gepost op: di. 17 december, 2013, 03:34
De games die je op next gen en current gen kan krijgen ga ik gewoon kopen als ik m'n ps4 koop (ergens eind volgend jaar) tegen dan staan de meeste van die spellen inderdaad veel goedkoper. Maar twee keer kopen, daar doe ik toch niet aan mee :p.