3995 keer gelezen

Topic: [X] Call of Duty: Ghosts (Launch)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Schadow-Knight

Re: Call of Duty: Ghosts (Launch)

Reactie #15 Gepost op: do. 21 november, 2013, 15:11
Citaat van: qrobinez op do. 21 november, 2013, 09:32

klopt, vanuit onze clan beginnen we met de mensen die een ps4 en Ghost op de launch avond hebben om 20.00 uur. Ik zal jullie beiden dan inviten in de room zodat jullie mee kunnen doen als jullie dat willen. Ik heb blackhole inmiddels aan mijn friendlist toegevoegd, psc-knight heb ik geprobeerd maar je hebt nog geen psn account met die ID, dus dat is niet gelukt.

@psc-knight, moet jij misschien je account nog aanmaken op de ps4, want op de ps3 bestaat die niet namelijk?


Ja dat klopt, is een heel nieuw account.   :p
 

Offline Gilles

  • Level 3
  • ***
  • Get your game on!
  • psnMentalistus
  • Berichten: 250
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Re: Call of Duty: Ghosts (Launch)

Reactie #16 Gepost op: do. 21 november, 2013, 15:41
Ik zou wel mee willen doen, maar het probleem is dat ik niet weet of ik dan online ga zijn ...
Ik speel meestal 's avonds vanaf 20.00 (kan ook pas 23.00 zijn) tot wanneer ik goesting heb. Als ik vrijdag naar mijn vriendin ga ben ik sowieso niet beschikbaar van 16.00-23.30  :)
 

Offline qrobinez

Re: Call of Duty: Ghosts (Launch)

Reactie #17 Gepost op: do. 21 november, 2013, 15:58
Citaat van: Gilles op do. 21 november, 2013, 15:41

Ik zou wel mee willen doen, maar het probleem is dat ik niet weet of ik dan online ga zijn ...
Ik speel meestal 's avonds vanaf 20.00 (kan ook pas 23.00 zijn) tot wanneer ik goesting heb. Als ik vrijdag naar mijn vriendin ga ben ik sowieso niet beschikbaar van 16.00-23.30  :)

is geen probleem, nog niet zo heel veel mensen hebben een ps4 op de release dag dus er is nu nog wel ruimte, er komen sowieso wat mensen later. Ik zal je toevoegen als friend, als je dan wilt meedoen kun je gewoon een berichtje op de ps4 sturen dan krijg je direct een invite, dan kun je zelf kijken of je tijd hebt.

Er is plek voor 9 man in een kamer volgens mij in cod ghost op de ps4, wij zijn nu in totaal met 7 inclusief de mensen hier, dus er kunnen nog 2 bij en volgens mij zijn er niet meer bij ons met een ps4 dus die ruimte is er dan nog wel :)
 

Offline Gilles

  • Level 3
  • ***
  • Get your game on!
  • psnMentalistus
  • Berichten: 250
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Re: Call of Duty: Ghosts (Launch)

Reactie #18 Gepost op: do. 21 november, 2013, 16:02
Citaat van: qrobinez op do. 21 november, 2013, 15:58

is geen probleem, nog niet zo heel veel mensen hebben een ps4 op de release dag dus er is nu nog wel ruimte, er komen sowieso wat mensen later. Ik zal je toevoegen als friend, als je dan wilt meedoen kun je gewoon een berichtje op de ps4 sturen dan krijg je direct een invite, dan kun je zelf kijken of je tijd hebt.

Er is plek voor 9 man in een kamer volgens mij in cod ghost op de ps4, wij zijn nu in totaal met 7 inclusief de mensen hier, dus er kunnen nog 2 bij en volgens mij zijn er niet meer bij ons met een ps4 dus die ruimte is er dan nog wel :)


Ok, zal iets laten weten dan ;)

Wat voor gametypes worden er gespeeld? Gewoon random of specifiek iets?
 

Offline qrobinez

Re: Call of Duty: Ghosts (Launch)

Reactie #19 Gepost op: do. 21 november, 2013, 16:08
Citaat van: Gilles op do. 21 november, 2013, 16:02

Ok, zal iets laten weten dan ;)

Wat voor gametypes worden er gespeeld? Gewoon random of specifiek iets?

dat overleggen we even in de kamer, we hebben een mix van mensen die al flink geleveld zijn (waaronder ik) en er zijn een aantal die gewacht hebben op de ps4 versie dus vers beginnen. Dus het is even overleggen of we direct cranked en domination gaan spelen of eerst iets rustigers zoals squad mode. Maar ik vermoed dat we direct vol de actie in gaan als ik iedereen een beetje kan inschatten :D

Hou overigens rekening met het feit dat cod zo'n 15 minuten nodig heeft om alle textures te installeren op de ps4 (zelfs meer dan 30 minuten als je ondertussen speelt), dus slim is het om cod vooraf al te installeren zodat je de full hd texture experience hebt.
 

Offline Gilles

  • Level 3
  • ***
  • Get your game on!
  • psnMentalistus
  • Berichten: 250
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Re: Call of Duty: Ghosts (Launch)

Reactie #20 Gepost op: do. 21 november, 2013, 16:16
Citaat van: qrobinez op do. 21 november, 2013, 16:08

dat overleggen we even in de kamer, we hebben een mix van mensen die al flink geleveld zijn (waaronder ik) en er zijn een aantal die gewacht hebben op de ps4 versie dus vers beginnen. Dus het is even overleggen of we direct cranked en domination gaan spelen of eerst iets rustigers zoals squad mode. Maar ik vermoed dat we direct vol de actie in gaan als ik iedereen een beetje kan inschatten :D

Hou overigens rekening met het feit dat cod zo'n 15 minuten nodig heeft om alle textures te installeren op de ps4 (zelfs meer dan 30 minuten als je ondertussen speelt), dus slim is het om cod vooraf al te installeren zodat je de full hd texture experience hebt.

Ok, daar ben ik voor te vinden ...
Heb nog niet zo erg geleveld (35), maar ik snap wel de principes van Cranked en Domination ... De mensen waar gij mee speelt zijn sterk neem ik aan, misschien een soort van K/D referentie zodat ik weet waar ik mij aan kan verwachten?
 

Offline qrobinez

Re: Call of Duty: Ghosts (Launch)

Reactie #21 Gepost op: do. 21 november, 2013, 16:30
Citaat van: Gilles op do. 21 november, 2013, 16:16

Ok, daar ben ik voor te vinden ...
Heb nog niet zo erg geleveld (35), maar ik snap wel de principes van Cranked en Domination ... De mensen waar gij mee speelt zijn sterk neem ik aan, misschien een soort van K/D referentie zodat ik weet waar ik mij aan kan verwachten?

nee dat valt reuze mee hoor die KD ratio, die ligt gemiddeld rond de 0.75, maar dat komt omdat we veel objectives spelen en objectives moeten eigenlijk afgerekend worden op je score per minute die een veel beter inzicht geeft in je kwaliteit als speler voor objectives mode aangezien je vaak doodgaat bij het aanvallen van een objective in teams waar je niet veel backup hebt tijdens de aanval.
Overigens kun je KD ratios prima boosten als je dat belangrijk vindt, dan speel je gewoon Free for all waar bijna iedereen camped en als je dan de maps kent dan kun je ze met gemak flanken en hoge KD ratios halen. Gisteren haalde ik ook regelmatig meer dan 30 kills en hooguit 2 deaths of zo. Puur door een rondje door de maps te lopen en steeds de campers op de bekende plekken even te flanken. Dus zoveel zegt een kd ratio niet in mijn ogen. Ik vind zelf KD ratio dus niet belangrijk, score per minute wel :)

Ik zelf zit op rank 40+ voor 1 soldier en 10+ voor de andere 5 soldiers in mijn squad (heb het een beetje verdeeld).

Maar het gaat meer om de fun dan om het resultaat, het moet vooral gezellig zijn dat is het hoofddoel, dus ook als je niet goed bent dan gewoon meedoen, zolang je er maar plezier in hebt.

Laatst bewerkt op: do. 21 november, 2013, 16:33 door qrobinez 

Offline Gilles

  • Level 3
  • ***
  • Get your game on!
  • psnMentalistus
  • Berichten: 250
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Re: Call of Duty: Ghosts (Launch)

Reactie #22 Gepost op: do. 21 november, 2013, 16:40
Citaat van: qrobinez op do. 21 november, 2013, 16:30

nee dat valt reuze mee hoor die KD ratio, die ligt gemiddeld rond de 0.75, maar dat komt omdat we veel objectives spelen en objectives moeten eigenlijk afgerekend worden op je score per minute die een veel beter inzicht geeft in je kwaliteit als speler voor objectives mode aangezien je vaak doodgaat bij het aanvallen van een objective in teams waar je niet veel backup hebt tijdens de aanval.
Overigens kun je KD ratios prima boosten als je dat belangrijk vindt, dan speel je gewoon Free for all waar bijna iedereen camped en als je dan de maps kent dan kun je ze met gemak flanken en hoge KD ratios halen. Gisteren haalde ik ook regelmatig meer dan 30 kills en hooguit 2 deaths of zo. Puur door een rondje door de maps te lopen en steeds de campers op de bekende plekken even te flanken. Dus zoveel zegt een kd ratio niet in mijn ogen. Ik vind zelf KD ratio dus niet belangrijk, score per minute wel :)

Ik zelf zit op rank 40+ voor 1 soldier en 10+ voor de andere 5 soldiers in mijn squad (heb het een beetje verdeeld).

Maar het gaat meer om de fun dan om het resultaat, het moet vooral gezellig zijn dat is het hoofddoel, dus ook als je niet goed bent dan gewoon meedoen, zolang je er maar plezier in hebt.

Kan ik je in volgen ;) uiteindelijk moet het inderdaad plezant blijven dus ik zal mijn best doen om mee te doen!
 

Offline BlackHole

Re: Call of Duty: Ghosts (Launch)

Reactie #23 Gepost op: do. 21 november, 2013, 17:09
Gewoon als een team spelen in Domination. Dan komt het meestal goed. (Vandaar dat headset handig is)
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Call of Duty: Ghosts (Launch)

Reactie #24 Gepost op: do. 21 november, 2013, 19:25
Zet ik dit event dan weer om 20h?
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Call of Duty: Ghosts (Launch)

Reactie #25 Gepost op: vr. 22 november, 2013, 06:52
Heb het weer verzet naar 20h, moet de tijd van het kz event verzet worden?
 

Offline Schadow-Knight

Re: Call of Duty: Ghosts (Launch)

Reactie #26 Gepost op: vr. 22 november, 2013, 22:26
Heb er enorm veel zin in heren, we gaan los op 29 november ik ben dan tot ongeveer 3/4 uur online.   ;)

Ps: Hebben jullie ook een website met die clan, en een specifieke naam want dan verander ik die nu het nog kan.  :)
 

Offline ara

Re: Call of Duty: Ghosts (Launch)

Reactie #27 Gepost op: ma. 25 november, 2013, 16:28
Hey guys,
Top dat we samen kunnen gamen op een gloednieuwe console. Ik kijk er geweldig naar uit! Mijn level in cod is 42 met 1 character. De andere 4 hebben lvl 10.  :D
Mag ik jullie ook toevoegen?
Grtjs, ara (psn: aragornking)  8)
 

Offline Gilles

  • Level 3
  • ***
  • Get your game on!
  • psnMentalistus
  • Berichten: 250
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Re: Call of Duty: Ghosts (Launch)

Reactie #28 Gepost op: ma. 25 november, 2013, 16:30
Citaat van: PSC-Knight op vr. 22 november, 2013, 22:26

Heb er enorm veel zin in heren, we gaan los op 29 november ik ben dan tot ongeveer 3/4 uur online.   ;)

3/4 uur 's nachts of 's namiddags?
 

Offline BlackHole

Re: Call of Duty: Ghosts (Launch)

Reactie #29 Gepost op: ma. 25 november, 2013, 16:40
Citaat van: ara op ma. 25 november, 2013, 16:28

Hey guys,
Top dat we samen kunnen gamen op een gloednieuwe console. Ik kijk er geweldig naar uit! Mijn level in cod is 42 met 1 character. De andere 4 hebben lvl 10.  :D
Mag ik jullie ook toevoegen?
Grtjs, ara (psn: aragornking)  8)


Zeker. Toevoegen mag altijd!

 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''