8204 keer gelezen

Topic: Het anime topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Itachi_iNk

  • Level 3
  • ***
  • TillWeOverdose
  • psnItachi_ink
  • Berichten: 262
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Re: Het anime topic

Reactie #15 Gepost op: vr. 03 januari, 2014, 01:26
Citaat van: ilufyou op vr. 03 januari, 2014, 01:23

Zalig, zolang was die nochtans nie! ^^ éne 40tal episodes dachtk?
Ik kijk naruto ook meestal in periodes, wacht meestal tot ik een aflevering of 10 achter zit om terug te gaan kijken en speel soms de games op ps3 (die trouwens verrassend goed zijn) om terug wat mee te zijn in het verhaal ^^.
Hoop wel dat one piece de moeite is want er kruipt zo beestig veel tijd in die lange animes.


Ja veel episodes zijn het niet, ik zal onbewust het einde gewoon niet willen zien xd

En oh, nja die kijk ik meestal elke donderdag nog ^^ En ja de games zijn wel goed, al had ik wat meer verwacht van de laatste :p
En nou, veel saaie afleveringen en fillers die je zal moeten doorstaan maar is wel nog goed ^^

 

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Het anime topic

Reactie #16 Gepost op: vr. 03 januari, 2014, 01:33
Citaat van: Itachi_iNk op vr. 03 januari, 2014, 01:26

Ja veel episodes zijn het niet, ik zal onbewust het einde gewoon niet willen zien xd

En oh, nja die kijk ik meestal elke donderdag nog ^^ En ja de games zijn wel goed, al had ik wat meer verwacht van de laatste :p
En nou, veel saaie afleveringen en fillers die je zal moeten doorstaan maar is wel nog goed ^^


Heb de laatste van de naruto games nog niet gespeeld omdat die games meestal voorlopen op de anime en  dus vol met spoilers zitten.
Er stond op psx al een trailer van de volgende naruto game en door gewoon nog maar de foto van de trailer te zien hebk al terug een spoiler opgelopen O.o... .

En ik bekijk de fillers van geen enkele anime, ik sla die gewoon over omdat die meestal toch niet de moeite waard zijn :p.
 

Offline Itachi_iNk

  • Level 3
  • ***
  • TillWeOverdose
  • psnItachi_ink
  • Berichten: 262
  • XP: 7
  • Geslacht: Man

Re: Het anime topic

Reactie #17 Gepost op: vr. 03 januari, 2014, 16:19
Citaat van: ilufyou op vr. 03 januari, 2014, 01:33

Heb de laatste van de naruto games nog niet gespeeld omdat die games meestal voorlopen op de anime en  dus vol met spoilers zitten.
Er stond op psx al een trailer van de volgende naruto game en door gewoon nog maar de foto van de trailer te zien hebk al terug een spoiler opgelopen O.o... .

En ik bekijk de fillers van geen enkele anime, ik sla die gewoon over omdat die meestal toch niet de moeite waard zijn :p.


Ja dat is wel en het is ook wat anders dan hoe het in de Anime loopt, toch een beetje :p
En oh ik wel die van Naruto en Fairy tale...One Piece die slaag ik ook over ^^
 

Offline Ruyami

  • Level 4
  • ****
  • Benieuwd om nieuwe gamers te leren kennen
  • psnRuyami
  • Berichten: 601
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Het anime topic

Reactie #18 Gepost op: do. 27 maart, 2014, 19:54
Citaat van: Soundwave op zo. 17 november, 2013, 23:38

Wat is jou favoriete anime serie?
Ben benieuwd of we echte "Otakus" in de clan hebben! :D


Favoriet dan zou ik zeggen bleach
Top 5

1 naruto shippuden
2 bleach
3 sword art online
4 full metal alchemist
5 highschool of the dead
 

Offline Ruyami

  • Level 4
  • ****
  • Benieuwd om nieuwe gamers te leren kennen
  • psnRuyami
  • Berichten: 601
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Het anime topic

Reactie #19 Gepost op: do. 27 maart, 2014, 19:59
Citaat van: ilufyou op vr. 03 januari, 2014, 01:33

Heb de laatste van de naruto games nog niet gespeeld omdat die games meestal voorlopen op de anime en  dus vol met spoilers zitten.
Er stond op psx al een trailer van de volgende naruto game en door gewoon nog maar de foto van de trailer te zien hebk al terug een spoiler opgelopen O.o... .

En ik bekijk de fillers van geen enkele anime, ik sla die gewoon over omdat die meestal toch niet de moeite waard zijn :p.


Ben wel een fan van anime games, behalve de game van bleach. Grote verwachtingen maar helaas een teleurstelling.
De naruto games daar in tegen die zijn kei goed Laar je hebt gelijk, als je nog niet mee bent met de serie en speelt eerst de game dan is de drang om de serie te zien enorm. Heb zo bij het spelen van storm 2 zo snel mogelijk de shippuden serie doorgeraast, enig probleem is dat ik nu moet wachten tot er een aantal afleveringen uit zijn
 

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Het anime topic

Reactie #20 Gepost op: do. 27 maart, 2014, 23:12
Citaat van: Ruyami op do. 27 maart, 2014, 19:59

Ben wel een fan van anime games, behalve de game van bleach. Grote verwachtingen maar helaas een teleurstelling.
De naruto games daar in tegen die zijn kei goed Laar je hebt gelijk, als je nog niet mee bent met de serie en speelt eerst de game dan is de drang om de serie te zien enorm. Heb zo bij het spelen van storm 2 zo snel mogelijk de shippuden serie doorgeraast, enig probleem is dat ik nu moet wachten tot er een aantal afleveringen uit zijn


Als favoriet bleach hebben en toch naruto op 1 zetten ? O.o
En ik denk dat eerst de games spelen en dan pas de anime bekijken juist het omgekeerde effect op mij zou hebben omdat je dan al weet wat er allemaal gaat gebeuren en de drang daardoor minder is om verder te kijken. :p
Ik gebruik de games dan eerder als herhaling om terug wat mee te zijn met het verhaal wanneer het al ffkes geleden is dat ik naar naruto gekeken heb (zoals bij die klote filler periodes).
 

Offline Ruyami

  • Level 4
  • ****
  • Benieuwd om nieuwe gamers te leren kennen
  • psnRuyami
  • Berichten: 601
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Het anime topic

Reactie #21 Gepost op: vr. 28 maart, 2014, 20:10
Citaat van: ilufyou op do. 27 maart, 2014, 23:12

Als favoriet bleach hebben en toch naruto op 1 zetten ? O.o
En ik denk dat eerst de games spelen en dan pas de anime bekijken juist het omgekeerde effect op mij zou hebben omdat je dan al weet wat er allemaal gaat gebeuren en de drang daardoor minder is om verder te kijken. :p
Ik gebruik de games dan eerder als herhaling om terug wat mee te zijn met het verhaal wanneer het al ffkes geleden is dat ik naar naruto gekeken heb (zoals bij die klote filler periodes).


Oei foutje  :)

Wel de drang om de serie te bekijken was enorm want ik wou en moest gewoon mee zijn, dus de game na een verontrustende openbaring even op hold gezet en meteen wat afleveringen ingehaald  :D

Ja van die fillers baal ik ook wel, gelukkig stond ik enorm achter met naruto shippuden dus heb ik er wel een paar overgeslagen.
Natuurlijk ben ik nu wel niet in staat om mezelf een echte fan te noemen, een echte fan gaat door alles  :p
 

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Het anime topic

Reactie #22 Gepost op: vr. 28 maart, 2014, 21:08
Citaat van: Ruyami op vr. 28 maart, 2014, 20:10

Oei foutje  :)

Wel de drang om de serie te bekijken was enorm want ik wou en moest gewoon mee zijn, dus de game na een verontrustende openbaring even op hold gezet en meteen wat afleveringen ingehaald  :D

Ja van die fillers baal ik ook wel, gelukkig stond ik enorm achter met naruto shippuden dus heb ik er wel een paar overgeslagen.
Natuurlijk ben ik nu wel niet in staat om mezelf een echte fan te noemen, een echte fan gaat door alles  :p


Dan behoor ik ook al nie meer tot de officele naruto fanclub  :'(.
Denk dat bijna niemand in staat is om zich door al die fillers te worstelen O.o. Bij de origenele naruto is iets van aflevering 120 tot 200 puur filler.
Kben daar ergens tot 140 geraakt en daar ergens mentaal gebroken geweest en sindsdien zoek ik gewoon voor elke uberlange anime op welke afleveringen filler zijn en dan gewoon skippen die handel :D!
 

Offline Ruyami

  • Level 4
  • ****
  • Benieuwd om nieuwe gamers te leren kennen
  • psnRuyami
  • Berichten: 601
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Het anime topic

Reactie #23 Gepost op: zo. 30 maart, 2014, 15:41
Troost u er zullen er nog meer volgen, ons clubke zal rap groot zijn :D

Nee vanaf dat die afwijken van het hoofdverhaal zakt mijn interesse al en meestal ben je met die fillers niet echt iets.
Bedankt voor de tip, alhoewel dat ik er niet echt een gewoonte van wil maken :$ , ik ga niet zeggen dat er weinig anime series zijn maar goede zijn volgens mij wel schaars.

Heb jij anders nog voorstellen van goede series die ongeveer het zelfde zijn als SAO, bleach en Naruto?
 

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Het anime topic

Reactie #24 Gepost op: zo. 30 maart, 2014, 16:59
Citaat van: Ruyami op zo. 30 maart, 2014, 15:41

Troost u er zullen er nog meer volgen, ons clubke zal rap groot zijn :D

Nee vanaf dat die afwijken van het hoofdverhaal zakt mijn interesse al en meestal ben je met die fillers niet echt iets.
Bedankt voor de tip, alhoewel dat ik er niet echt een gewoonte van wil maken :$ , ik ga niet zeggen dat er weinig anime series zijn maar goede zijn volgens mij wel schaars.

Heb jij anders nog voorstellen van goede series die ongeveer het zelfde zijn als SAO, bleach en Naruto?


fullmetal alchemist: brotherhood (rond de 60 episodes)
Als je deze nog niet bekeken hebt, zowiezo doen...

One piece (640 episodes en nog steeds bezig, best de fillers skippen)
Is zo'n hele lange als bleach en naruto en duurt wel ffkes (net zoals bij naruto) om op gang te komen.
Zit zelf rond de 250.

Attack on titan: moetk zelf nog aan beginnen en hebk al gemixte meningen over gehoord.

Je hebt ook nog altijd avatar: the last airbender en avatar: the legend of korra maar da zijn dan wel animatie series en geen animes.
Da zijn volgens mij wel beetje de grote da je nog nie gezien ebt in da genre ;).




 

Offline ilufyou

  • Level 3
  • ***
  • psnilufyou
  • Berichten: 308
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Het anime topic

Reactie #25 Gepost op: zo. 30 maart, 2014, 17:08
Vernieuwde top 5 van animes.

5-Steins gate
4-Fullmetal alchemist: brotherhood
3-One Piece
2-Clannad en vooral clannad afterstory
1-Naruto Shippuden

 

Offline Ruyami

  • Level 4
  • ****
  • Benieuwd om nieuwe gamers te leren kennen
  • psnRuyami
  • Berichten: 601
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Het anime topic

Reactie #26 Gepost op: ma. 31 maart, 2014, 19:57
Fullmetal alchemist heb ik al gezien en die waren inderdaad heel goed, de films iets minder maar kom toch de moeite om eens te zien.

Dat heb ik inderdaad ook van mijn broer gehoord dat de serie traag op gang komt.
Zodra we wat spatie hebben in de agenda zal ik eens een poging ondernemen.

De titans zien er een beetje vreemd uit maar na een aflevering of drie houd het je echt vast in je zetel en is een allnighter niet uitgesloten  :D

Proberen kan nooit kwaad natuurlijk, via de site van Archonia probeer ik zo altijd eens te kijken welke serie er in de kijker staan en dan probeer ik die eens uit
 

Offline mlotitan

  • Level 1
  • *
  • psnmlotitan
  • Berichten: 17
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Het anime topic

Reactie #27 Gepost op: za. 05 april, 2014, 17:36
Mijn top 5 is

1. Steins gate
2. Code geass
3. Gundam wing
4. SAO(Sword art online)
5. Mirai Nikki en Attack on Titan
 

Offline Ruyami

  • Level 4
  • ****
  • Benieuwd om nieuwe gamers te leren kennen
  • psnRuyami
  • Berichten: 601
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Het anime topic

Reactie #28 Gepost op: zo. 06 april, 2014, 13:26
Steins gate, daar heb ik nog niet van gehoord.
ga het sebietjes eens opzoeken via youtube :)
ja gundam daar moet ik ook eens aan beginnen maar dat zijn er een hele reeks afleveringen.

linebarrels of iron is ook wel een goede serie, ga er even naar kijken want het is al een hele tijd geleden dat ik nog gekeken heb en ondertussen ben ik het verhaal al kwijt.
 

Offline Ruyami

  • Level 4
  • ****
  • Benieuwd om nieuwe gamers te leren kennen
  • psnRuyami
  • Berichten: 601
  • XP: 6
  • Geslacht: Man

Re: Het anime topic

Reactie #29 Gepost op: ma. 26 mei, 2014, 17:00
hey Teaser voor sword art online
Laatst bewerkt op: do. 29 mei, 2014, 18:30 door Ruyami