7133 keer gelezen

Topic: The Division

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ara

Re: The Division

Reactie #30 Gepost op: do. 25 februari, 2016, 15:48
Voor mij ook een mega twijfel geval.
Ga ik de volle pot betalen voor een shooter die ik heel waarschijnlijk nooit in de MP (darkzone) ga spelen.  Die darkzone is de meest irritante MP die ik ooit gespeeld heb.
En gaat de SP niet te repetitief worden na een tijdje? Het is gelukkig wel leuk met een vriend erbij, maar hmm...   :|
En ik heb geen zin om om de haverklap wat dlc's bij te kopen.
 

Offline Flipkaan

  • Level 2
  • **
  • psnFlipkaan
  • Berichten: 59
  • XP: 0
  • Geslacht: Man

Re: The Division

Reactie #31 Gepost op: zo. 06 maart, 2016, 22:23
Heeft er iemand de game op Bol.com besteld? (Gold Edition) Heb net een email gekregen van Bol.com dat de Gold Edition die ik heb besteld geannuleerd is. En dit twee dagen voor de release van de game :@
 

Offline ahappyn00b

  • Level 5
  • *****
  • Game met plezier anders game je niet
  • psnahappyn00b
  • Berichten: 1.367
  • XP: 8
  • Geslacht: Man

Re: The Division

Reactie #32 Gepost op: ma. 07 maart, 2016, 08:58
Citaat van: Flipkaan op zo. 06 maart, 2016, 22:23

Heeft er iemand de game op Bol.com besteld? (Gold Edition) Heb net een email gekregen van Bol.com dat de Gold Edition die ik heb besteld geannuleerd is. En dit twee dagen voor de release van de game :@


Join the club
 

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: The Division

Reactie #33 Gepost op: ma. 07 maart, 2016, 09:13
Citaat van: ahappyn00b op ma. 07 maart, 2016, 08:58

Join the club


Hebben ze geen reden op gegeven?
 

Offline qrobinez

Re: The Division

Reactie #34 Gepost op: ma. 07 maart, 2016, 09:15
ja dat is wel suf van bol, dat ze die gold editie niet uit kunnen leveren.

Ik heb zelf de Division Gold versie maar online in de psn store gekocht. Daar is die uiteraard wel te krijgen.
 

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: The Division

Reactie #35 Gepost op: ma. 07 maart, 2016, 11:47
 

Offline qrobinez

Re: The Division

Reactie #36 Gepost op: ma. 07 maart, 2016, 11:58
Citaat van: Vinsanity op ma. 07 maart, 2016, 11:47

Voor de geïnteresseerde, de trophies  :)

http://www.playstationtrophies.org/game/the-division/trophies/


nice , zitten leuke tussen !

hier meer informatie over de end game:
https://www.reddit.com/r/thedivision/comments/49bo4u/more_end_game_details_revealed/

zit veel gameplay in na level 30, je kunt challenges doen, er komen supply drops, dialy en weekly challenges, en je gear kan doorlevelen met een score die je weer toegang geeft tot high value missies.

Als je het allemaal zo leest dan klinkt het als de perfecte MOM oplossing voor een shooter met veel invloeden vanuit diablo kwa game opzet (loot, paragon en de challenges)


Overigens: op andere forums lees ik dat de BOL.COM Division Gold editie per ongeluk geannuleerd is, je schijnt daar een mailtje van ontvangen te heben inmiddels waarin ze deze fout toelichten en dat je hem mogelijk opnieuw moet bestellen? Geen idee of dat waar is, maar check toch je email maar even :D
Laatst bewerkt op: ma. 07 maart, 2016, 13:34 door qrobinez 

Offline stoph

  • Level 2
  • **
  • psnStoph_m
  • Berichten: 93
  • XP: 0
  • Geslacht: Man

Re: The Division

Reactie #37 Gepost op: ma. 07 maart, 2016, 11:59
kheb de mijne besteld vorige week via bart smit, hopelijk krijg ik hem morgen binnen met de post!

Gr.
C.
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: The Division

Reactie #38 Gepost op: ma. 07 maart, 2016, 12:26
ik koop de gewone disc versie, zeker geen seasonpass of zo tot ik daadwerkelijk de game lang genoeg gespeeld heb

als de endgame een RNG grindfest wordt zal ik vlug passen en ganken in de DZ is imo geen endgame

soit we zien wel, hopelijk wordt het zeer goed maar ik twijfel toch sterk
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline Flipkaan

  • Level 2
  • **
  • psnFlipkaan
  • Berichten: 59
  • XP: 0
  • Geslacht: Man

Re: The Division

Reactie #39 Gepost op: ma. 07 maart, 2016, 18:34
Goed nieuws!

De Gold Edition is terug leverbaar. Wegens een technische fout van hun leverancier was het artikel niet meer leverbaar. Maar nu terug weer wel! Jammer genoeg heb ik nu wel al de Sleeper Edition besteld. €150 :@ Zou deze de moeite waard zijn? Anders annuleer ik hem en bestel ik toch nog de Gold Edition.

In de Game Mania was hij sinds vandaag al beschikbaar. Ik kijk er echt naar uit om te spelen  :p
 

Offline Crapweazel

Re: The Division

Reactie #40 Gepost op: di. 08 maart, 2016, 13:20
Ik heb het spel toch aangeschaft maar nog niet kunnen spelen. Mag ik vragen wat de eerste indrukken zijn? Gaan we hier lang plezier van hebben?
 
"Touched by Jesus, not pressing charges..."

Offline qrobinez

Re: The Division

Reactie #41 Gepost op: di. 08 maart, 2016, 23:04
Citaat van: Crapweazel op di. 08 maart, 2016, 13:20

Ik heb het spel toch aangeschaft maar nog niet kunnen spelen. Mag ik vragen wat de eerste indrukken zijn? Gaan we hier lang plezier van hebben?

ok eerste indruk na 4 uurtjes spelen. Ik ben inmiddels level 7, en de hele game foutloos in coop gespeeld. Naar aanleiding van de beta was ik bang dat er niet genoeg te doen zou zijn. Nou dat is niet zo :D, mijn hele scherm staat inmiddels vol met missies, varierend van side missies tot random missies en main missies. Ik kan niet anders dan concluderen dat ubisoft met the division een behoorlijke goede game heeft afgeleverd. Technisch werkt het foutloos, de gameplay is geweldig en het loopt super soepel. Grafisch is hij zelfs nog iets verbeterd ten opzichte van de beta (zeker als je de sharpness in de game omhoog zet) en de vervelende graphische streaming bug zit er niet meer in.

De missies zijn tot nu toe erg leuk. Op Normal zijn zijn ze prima te doen, dus straks na level 30 met de challenges tegen level 32 elites op hard zal het best een uitdaging gaan worden. De game begint relaxed en het is nog niet zo druk maar dat veranderd redelijk snel rond level 6. Dan wordt het toch wel drukker en de moeilijkheidsgraad gaat dan wel omhoog in de missies.

Ik vraag me wel af nog steeds of deze game zo leuk is in je eentje, ik vind het coop spelen wel erg veel toevoegen aan deze game, zeker als je de bosses flanked kun je deze behoorlijk strategisch uitschakelen.

Het loot en zeer uitgebreide perk systeem die het toestaat om wanneer je dat wilt je build te wijzigen is heel vet gedaan. Helemaal het zelf bouwen van je wapens en mods en kleding waarbij je de grondstoffen via het destructen van je eigen items krijgt is gaaf. Zeker gezien het feit dat side missies je de nodige blauwdrukken opleveren is dat een reden des te meer om die ook te doen. Andere redenen kunnen zijn dat je speciale setitems verdient als je alle side missies gecleared hebt in een zone.

Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat, maar de eerste indruk is dat eigenlijk alles waarvan ik mijn bedenkingen had erg goed opgelost is in de game.

eerste indruk: Top game!!!
 

Offline ara

Re: The Division

Reactie #42 Gepost op: di. 08 maart, 2016, 23:10
Helemaal mee eens. Dit is een erg toffe coop game.  Heel grappig om een kirrende qrobinez bezig te horen. Ik denkt niet dat ik hem zo vrolijk heb horen gamen  8)
 

Offline Crapweazel

Re: The Division

Reactie #43 Gepost op: wo. 09 maart, 2016, 09:40
Gisteren ook mijn eerste stappen gezet tot lvl 4. Was zeer aangenaam , toch ook wel co-op gespeeld , hierdoor komt het spel echt tot zijn recht. Ook zeer leuk om te zien dat veel mensen van de PSclan dist spelen. Groepen vormen gaat waarschijnlijk vlot gaan. Binnekort samen de darkzone onveilig maken muahahah
 
"Touched by Jesus, not pressing charges..."

Offline qrobinez

Re: The Division

Reactie #44 Gepost op: do. 10 maart, 2016, 09:41
zo nu twee volle avonden achter de rug in the division, zo'n 8 uur verder, en inmiddels level 10. Dit is heel lang geleden dat ik zo enthousiast ben geworden van een playstation game. Wat is deze game goed uitgevoerd. De levels (met name de main missies) zijn zo mooi ontwikkeld kwa maplayout dat het echt een feest is om die lokaties te doorzoeken en door te spelen. Ook mooi dat je bij een aantal main missies bijna een uur bezig bent om zo'n main missie af te ronden, zo groot zijn deze. De tegenstand en de AI is erg goed, gisteren was mijn coop partner al level 10 en ik level 8 maar ik had echt grote moeite om mee te komen omdat de level 10 tegenstanders gewoon veel te sterk waren. Precies zoals je het verwacht. Ook de AI is erg goed, het komt regelmatig voor dat je geflanked wordt van de zijkant of achterkant zonder dat je het door hebt.

Ik moet alleen nog een goede oplossing vinden voor mijn fire resistance, vooral in de latere levels vliegen de brandbommen en vlammenwerpers je om de oren. Ik heb helaas dat brandweer pakje niet, want die heeft een rugzak die een behoorlijke fire resistance status heeft. Maar goed, des te meer reden om goed door te looten of te hopen een blueprint waarmee ik zo'n rugzak kan constructen.

We zijn nu op een punt aanbeland dat we eerst de nodige side missies moeten doen voordat we verder kunnen met de main missies aangezien die een te hoog level zijn. Dat is geen straf want er zit tot nu toe best veel variatie in de sidemissies en de loot beloning is in de meeste gevallen enorm de moeite waard.

Sowieso is het hele loot systeem enorm goed uitgewerkt, ik help echt iedere 'scanned' persoon op straat omdat bijna elke keer je daarvoor nieuwe kleding items krijgt, zo heb ik al een 'zeldzame' 4 seizoenen broek met bijpassende beanie (petje) weten te bemachtigen. Het zal niet zo heel lang duren voordat iedereen er anders bij zal lopen want de hoeveelheid kleding die je kunt vinden op die manier is enorm.

Nog een tip, vergeet niet naar de instellingen te kijken, daar kun je namelijk allerlei grafische instellingen veranderen zodat de game er nog beter uitziet op jouw tv. Voor mijn specifieke setup was het verhogen van de post processing sharpness van de default naar 100 procent een enorm verschil. Het spat nu van mijn scherm af. Echt gaaf.

Dit wordt een top game voor de komende maanden, straks de dark zone (brrrr, bibber) maar eens verkennen.

Wat vinden jullie van de game, daar ben ik wel erg benieuwd naar?