1123 keer gelezen

Topic: Qgem's intro

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Qgem

  • Level 1
  • *
  • psnQgem1992
  • Berichten: 29
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Qgem's intro

Gepost op: za. 16 november, 2013, 23:24
Hallo beste Belgen en Nederlanders.

Ik ben Ivo, alias Qgem.

21 jaar oud, en woon in Nederland, Oosterwolde (FR) om precies te zijn.

Ben Bakker van beroep, voornamelijk in het banket, maar ook wel brood op z'n tijd.
Gamen is 1 van mijn hobbys, naast voetbal, tekenen, schilderen en gewoon lekker rondhangen op internet.

Na jarenlang ''verslaafd'' geweest te zijn aan RuneScape, ben ik daar omstreeks 2010 wel ''definitief'' mee gestopt, sinds 2005 had ik een account, maar na de welbekende updates, ging mij de charme wel verloren.
Sindsdien enkel nog sporadisch, en hooguit in de zomervakanties, zodra alle oud clan-genoten weer tijd hadden, dat we weer met z'n alle 1-2maandjes speelden.

A fijn, de Playstation 3 staat hier ook sinds 2008 in huis ongeveer, waarvoor de Wii, GameCube, N64 en diverse varianten GameBoy's de revue waren gepasseerd, je kan dus stellen, ik heb wel een Nintendo afkomst, wat ook heel vermakelijk is, maar na de Wii begon ik toch andere interesses te hebben.

Vandaar dat de Wii plaats moest maken voor een PS3, in combinatie met Resistance 2, MGS4 en Rainbow Six Vegas. Een heuze wereldschok in vergelijking tot wat ik speelde op de Wii, maar beviel fantastisch.

Vooral MGS4 blijft me altijd bij, de eerste game die ik ''uitspeelde'' voor de PS3, en een zeer bijzondere voor mij, uitspelen van een game bestaat bij mij uit het verhaal doorlopen, niet alle trophys behalen, maar daar zijn de meningen over verdeeld vandaar de aanhalingstekens.

Uiteindelijk ook m'n vingers vuil gemaakt aan de CoD's van deze wereld, en alle andere pareltjes die er te krijgen zijn inmiddels, waaronder favoriete toppers als: MGS4, MGR:Revengeance, Uncharted 1-2-3, The Last of Us, GTA5, Killzone 2-3, meerdere CoD's, FIFA's, Super Stardus, en vele andere die ik nu vast zal vergeten. oja! Dragon Age Origins, ook zeer toffe game uiteraard!

A fijn, zo kan ik nog een tijd doorgaan, en schieten me ook meerdere games zo weer te binnen :p .

De mate van gamen voor mij is nogal verschillend, ik heb een tijd gehad dat ik bijna dag en nacht zat te gamen, elke maand ongeveer 3-4games kocht en uitspeelde.. waarna een tijdje wat minder kwam, en zelfs een periode dat ik er he-le-maal klaar mee was.. ik ben toch meer van de verhalende games, en als er dan alleen nog maar shooters uitkomen........

Tja dan is het plezier er vanaf, niet dat een goede shooter mij niet kan bekoren, maar ik was ze zat.. Uncharted2 werd nooit overtroffen voor mij, een game met zoveel dynamiek, en charmes, verhaal dat boeide, en vooral die pracht setting en plot-telling. WOUW!

In die tijd, ongeveer een 1,5 jaar geleden, besloot ik mijn PS3 dan ook op internet te zetten, met het vooruitzicht dat de PS4 vast niet heel lang meer zou wachten met het bekijken van het dachtlicht, ik miste ook totaal geen game eigenlijk.. zo af en toe wel eens iets waarvan je dacht ''goh dat was best leuk geweest..'' maar that's it.

Tot het moment van omslag.. The Last of Us!! Ik volgde altijd het game-nieuws nog wel, en deze game was me dan ook zeker niet ontschoten, en moest en zou ik spelen.. mijn zwager had altijd de PS3 nog, dus daar heb ik de PS3 even 3dagen weggeplukt, en TLOU gekocht in de winkel, WAT EEN BRILJANT SPEL!!

Helemaal in de ban van TLOU, wat eindelijk mij weer hoop gaf.. Uncharted2 was van z'n troon gestoten, The Last of Us was zeker DE game van deze generatie voor mij.

Daarna had ik toch wel weer zin in games, maargoed om daar nu weer een PS3 voor te kopen... tja, wel, niet, wel niet... uiteindelijk bedacht ik me een X360 te kopen.. kon ik toch nog even de exclusives van MS spelen, voor de PS4 in huis kwam, echter zover is het nooit gekomen.

GTA5 stond voor de deur, en GTA is gewoon briljant, net niet niveau TLOU voor mij, maar zeker een kandidaat, toen moest ik dus toch een PS3 weer hebben, voor TLOU kon ik wel een paar dagen de PS3 van m'n zwager ''jatten'' maar met een langdurige game als GTA5 lukt dat niet.. zo, daar was ie dan weer, een PS3, 2ehands van marktplaats. maar ik vermaak me d'r elke dag weer mee.

Intussen was daar dus de release van de PS4 alweer bijna, en lucky-me had ik op 23 juni 2013, om 16:00 ongeveer, mijn pre-order bij GameMania geplaatst, waarna later bekend werd dat iedereen VOOR 24juni, zeker is van day-one levering! YEEUUY!

Ja, ik ben er dus bij op 29 november, ready to rock on the PLAYSTATION 4!

Hallo mensen, hallo!
 

xXiNiXx

Offline xXiNiXx

  • Administrator
  • Level 6
  • *
  • psnxXiNiXx
  • Berichten: 1.515
  • XP: 27
  • Geslacht: Man

Re: Qgem's intro

Reactie #1 Gepost op: za. 16 november, 2013, 23:34
Welkom Ivo, man, wat een intro!

Ik denk dat je hier nog een leuke tijd gaat beleven. Momenteel zijn er redelijk wat GTA5 events, dus schrijf je maar in. Ik heb ook TLOU, dus als daar eens online wil spelen. Laat maar weten, of maak een eventje aan.

Alvast +1 voor je intro :)
 
Welkom bij de leukste Playstation familie.


Offline Qgem

  • Level 1
  • *
  • psnQgem1992
  • Berichten: 29
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Qgem's intro

Reactie #2 Gepost op: za. 16 november, 2013, 23:40
Dankje,

Ben uit de RuneScape tijd wel gewend een intro'tje te schrijven, hou daar altijd wel van :P

Beetje tekst en uitleg over wie je bent vind ik wel prettig, is de ban altijd beetje gebroken ook.

TLOU heb ik helaas niet meer, aangezien ik hem dus puur had gekocht voor de story, heb ik hem daarna weer verkocht, misschien pluk ik hem nog even 2ehands van internet, heb wel begrepen dat de MP ook zeer vet moet zijn.

GTA5 events zag ik inderdaad al voorbij komen, en ga ik zeker eens aan mee doen!

Complimenten voor het forum trouwens, mooi overzichtelijk, niet te druk of donker, geeft een goede open sfeer. Daar houd ik wel van!
 

Offline mennob

  • Level 1
  • *
  • battlefield fan for life
  • psnmennobloemers
  • Berichten: 15
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: Qgem's intro

Reactie #3 Gepost op: za. 16 november, 2013, 23:41
ik had echt niet zo'n intro van jou verwacht hoor :p
 

Offline Qgem

  • Level 1
  • *
  • psnQgem1992
  • Berichten: 29
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Qgem's intro

Reactie #4 Gepost op: za. 16 november, 2013, 23:42
Haha, hoezo niet dan :p

p.s. ik heb de Uncharted4 topic hier ook even ge-update na de ontdekkingen die ik van de week heb gedaan, dus voor de fans, check hem ff! :)
 

Offline mennob

  • Level 1
  • *
  • battlefield fan for life
  • psnmennobloemers
  • Berichten: 15
  • XP: 2
  • Geslacht: Man

Re: Qgem's intro

Reactie #5 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 00:01
het was sarcasme  :p
 

Offline Qgem

  • Level 1
  • *
  • psnQgem1992
  • Berichten: 29
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Qgem's intro

Reactie #6 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 04:57
Haha oke :p
 

Heer_Vonck

Online Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Qgem's intro

Reactie #7 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 09:36
Bedankt om je leven te delen, Ivo! Een xp'tje voor de uitgebreide intro en tot online!
 

Offline Schadow-Knight

Re: Qgem's intro

Reactie #8 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 11:29
Haha, heb je nog nooit zo een lange tekst zien schrijven.  :o
 

Offline Qgem

  • Level 1
  • *
  • psnQgem1992
  • Berichten: 29
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Qgem's intro

Reactie #9 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 14:05
Dan heb je m'n Uncharted topic op PU community niet gezien.

Nou moet ik eerlijk zeggen, op PU heb ik ook geen zin om teksten te schrijven, het gemiddelde niveau is kleiner dan 1 chromosoompje bij sommigen daar.. op elk punt krijgt je kritiek, dat nodigt niet uit he :p

Hoop hier dus beetje leuk volwassen community te zien groeien, die elkaar beetje helpen/steunen/positief benaderen, i.p.v. dat gezeur op PU :)
 

Offline Schadow-Knight

Re: Qgem's intro

Reactie #10 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 14:06
Citaat van: Qgem op zo. 17 november, 2013, 14:05


Hoop hier dus beetje leuk volwassen community te zien groeien, die elkaar beetje helpen/steunen/positief benaderen, i.p.v. dat gezeur op PU :)


Helemaal true, op PU met al die trollers....  :'( En grappig dat je in oosterwolde woont, is maar 15 minuten van mij woonplaats.
Laatst bewerkt op: zo. 17 november, 2013, 14:25 door XSchadow_KnigthX 

Offline Qgem

  • Level 1
  • *
  • psnQgem1992
  • Berichten: 29
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Qgem's intro

Reactie #11 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 15:00
Serieus? Waar woon jij dan?


Zie t al. Steenwijk.

Is wel iets meer dan 15min.

Woon in oosterwolde friesland.
Laatst bewerkt op: zo. 17 november, 2013, 15:02 door Qgem 

Offline Soundwave

  • Level 2
  • **
  • セルベリア・ブレス <3
  • psnStereoSushiNL
  • Berichten: 88
  • XP: 4
  • Geslacht: Man

Re: Qgem's intro

Reactie #12 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 16:03
Hey dude ^-^
 

Offline Schadow-Knight

Re: Qgem's intro

Reactie #13 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 23:53
Citaat van: Qgem op zo. 17 november, 2013, 15:00

Serieus? Waar woon jij dan?


Zie t al. Steenwijk.

Is wel iets meer dan 15min.

Woon in oosterwolde friesland.


Ja, maar dat maakt niet heel zo Veel uit volgens mij. Maar het is wel toevallig.
 
  • 1