1123 keer gelezen

Topic: Qgem's intro

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Qgem

  • Level 1
  • *
  • psnQgem1992
  • Berichten: 29
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Qgem's intro

Gepost op: za. 16 november, 2013, 23:24
Hallo beste Belgen en Nederlanders.

Ik ben Ivo, alias Qgem.

21 jaar oud, en woon in Nederland, Oosterwolde (FR) om precies te zijn.

Ben Bakker van beroep, voornamelijk in het banket, maar ook wel brood op z'n tijd.
Gamen is 1 van mijn hobbys, naast voetbal, tekenen, schilderen en gewoon lekker rondhangen op internet.

Na jarenlang ''verslaafd'' geweest te zijn aan RuneScape, ben ik daar omstreeks 2010 wel ''definitief'' mee gestopt, sinds 2005 had ik een account, maar na de welbekende updates, ging mij de charme wel verloren.
Sindsdien enkel nog sporadisch, en hooguit in de zomervakanties, zodra alle oud clan-genoten weer tijd hadden, dat we weer met z'n alle 1-2maandjes speelden.

A fijn, de Playstation 3 staat hier ook sinds 2008 in huis ongeveer, waarvoor de Wii, GameCube, N64 en diverse varianten GameBoy's de revue waren gepasseerd, je kan dus stellen, ik heb wel een Nintendo afkomst, wat ook heel vermakelijk is, maar na de Wii begon ik toch andere interesses te hebben.

Vandaar dat de Wii plaats moest maken voor een PS3, in combinatie met Resistance 2, MGS4 en Rainbow Six Vegas. Een heuze wereldschok in vergelijking tot wat ik speelde op de Wii, maar beviel fantastisch.

Vooral MGS4 blijft me altijd bij, de eerste game die ik ''uitspeelde'' voor de PS3, en een zeer bijzondere voor mij, uitspelen van een game bestaat bij mij uit het verhaal doorlopen, niet alle trophys behalen, maar daar zijn de meningen over verdeeld vandaar de aanhalingstekens.