5690 keer gelezen

Topic: Dying Light

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline qrobinez

Re: Dying Light !?

Reactie #30 Gepost op: wo. 18 maart, 2015, 13:23
Gisteravond de verhaallijn uitgespeeld van dying light, ik vind het een absolute topper voor de ps4. Ik heb de hele verhaallijn met 3 man in coop gespeeld en geen enkele keer is dit fout gegaan, Joinen ging soepel, de story progress bewaking, de nette melding als iemand niet ver genoeg was en dat de progress voor die persoon niet opgeslagen werd zodat we even switchten naar zijn verhaallijn en vanaf daar speelden. Zo hoort een coop game ontwikkeld te zijn. Foutloos en soepel kwa ervaring.

Inhoudelijk vond ik het een geweldige game. De opbouw in twee stedelijke delen waarbij je vrij kon reizen via posters vond ik goed gevonden en zorgden voor de nodige afwisseling. De RPG elementen van het vinden van blauwdrukken en tijdelijke upgrades die je sterker maakten plus een skill tree was allemaal erg goed uitgewerkt. Ook het feit dat een wapen uiteindelijk onbruikbaar is vond ik erg goed gevonden, want het dwingt je om te experimenteren met verschillende wapens. Het klim en free running element werkte veel beter dan verwacht en helemaal toen de grapling hook vrijgespeeld werd was het een soort van Assassins Creed tot de macht 2. Heel vet!

Gelukkig is er nog voldoende te doen de komende tijd kwa sidemissies, en ook de upgrade met de pijl en boog en de auto's staan er aan te komen wat de levensduur flink verlengt. De multiplayer varianten moet ik nog uittesten, maar ik heb er hoge verwachtingen van.

TOP GAME!
:D
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Dying Light !?

Reactie #31 Gepost op: wo. 18 maart, 2015, 13:48
Kreeg dan ook veel als review ;-)
 

Offline qrobinez

Re: Dying Light !?

Reactie #32 Gepost op: wo. 18 maart, 2015, 14:00
Citaat van: Heer_Vonck op wo. 18 maart, 2015, 13:48

Kreeg dan ook veel als review ;-)

ik heb hem net nog eens gelezen, erg goede review, ben het er volledig mee eens.

Wat ik overigens ook erg gaaf vond zijn de eastereggs in dying light, zo vond ik een document in een kleedkamer waar een QR code opstond. Ik dacht even scannen met mijn telefoon en ja hoor, ik kwam op een GRE internet website op de telefoon waar ik in kon loggen met een username en wachtwoord. Dat heb ik gedaan en kreeg vervolgens een code die ik bij dying light kon verzilveren en daar krijg je dan toptier wapens voor in de game. Dat soort details vind ik echt heel goed :)

 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Dying Light !?

Reactie #33 Gepost op: wo. 18 maart, 2015, 14:20
^inderdaad heel leuk  :p
Ik heb het dees weekend ook uitgespeeld. Zeer goed game al vond ik de laatste missie en de 'bossfight' minder, teveel trail en error imo
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: Dying Light !?

Reactie #34 Gepost op: wo. 18 maart, 2015, 16:19
Inderdaad een toffe game.
Laatste boss fight viel een beetje "tegen" gezien het ren en vlieg werk wat je moest verrichten om daar te komen.
Daarnaast vind ik het wel jammer dat je nergens echt goed je stats kan zien (bedoel daar de stats mee met betrekking tot kill, trappen van gebouwen, lichtvallen etc.).
Ben overigens nog opzoek naar een moersleutel. Wie er 1 heeft en bijvoorbeeld wilt ruilen ofzo, let me know  :)
 

Offline qrobinez

Re: Dying Light !?

Reactie #35 Gepost op: wo. 18 maart, 2015, 16:52
ja die laatste bossfight was 1 groot quicktime event waarbij je de knoppen even moest onthouden. Ik weet ze nu nog:
kruisje, rondje, driehoekje, vierkantje, vierkantje.

dat had wel wat spectaculairder gekund, maar goed, het was wel een mooie afsluiting van het verhaal en een mooie opzet dat je terugkeert in de wereld zelf.

 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Dying Light

Reactie #36 Gepost op: ma. 13 april, 2015, 15:28
Iemand die weet of de trophy glitches er al uit zijn?
 

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: Dying Light

Reactie #37 Gepost op: ma. 13 april, 2015, 17:50
Citaat van: Heer_Vonck op ma. 13 april, 2015, 15:28

Iemand die weet of de trophy glitches er al uit zijn?


Welke zou een glitchs hebben?
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Dying Light

Reactie #38 Gepost op: ma. 13 april, 2015, 17:53
Al degene die je kan omschrijven als 'verzameltrophies' alle beelden, zijmissies, en dergelijk
 

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: Dying Light

Reactie #39 Gepost op: ma. 13 april, 2015, 18:34
Citaat van: Heer_Vonck op ma. 13 april, 2015, 17:53

Al degene die je kan omschrijven als 'verzameltrophies' alle beelden, zijmissies, en dergelijk


In update 1.02 staat vermeld "fixing issues with unlocking certain trophies"
Moet volgens mij nu geen probleem meer zijn
 

Offline diknmuis

  • Level 8
  • ********
  • Extremis Malis Extrema Remedia
  • psndiknmuis
  • Berichten: 2.560
  • XP: 15
  • Geslacht: Man

Re: Dying Light

Reactie #40 Gepost op: wo. 15 april, 2015, 09:26
mss samen enkele events maken voor deze trophys, het is een heuse karwei maar zeker doenbaar met YT
 
XBL/steam: diknmuis / battlenet: diknmuis#1308

Offline Vinsanity

  • Redactie
  • Level 5
  • *
  • Lakers Nation stand up
  • psnvincent-Jannie
  • Berichten: 1.079
  • XP: 5
  • Geslacht: Man

Re: Dying Light

Reactie #41 Gepost op: wo. 15 april, 2015, 21:43
Zonder problemen de trophy gehaald van het voltooien van de secundaire missies.

Ziet er naar uit dat alle problemen met de trophys inderdaad zijn opgelost met de eerder genoemde update.
 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Dying Light

Reactie #42 Gepost op: do. 16 april, 2015, 08:43
aha, so it's time ;)
 

Offline VaSaMiAn

Re: Dying Light

Reactie #43 Gepost op: do. 16 april, 2015, 13:12
Dying Light kost normaal €69.99 in de Playstation Store, maar de prijs zal nu tijdelijk zakken naar €49.99. Als je Playstation Plus abonnee bent, dan krijg je 10% extra korting op de aanbiedingsprijs.

We kunnen discussiëren over feit dat digitale games redelijk duur zijn. Omwille van geen productie kosten voor op schijf te branden en transportkosten om naar de leveranciers te brengen. Enige kost dat zij hebben zijn de server kosten. Als je op de tweedehands site wat rondsnuffelt kan je hem al voor 30 euro kopen. Wat je bij de digitale versie ook al niet meer kan doen is doorverkopen. Wat je  Eventueel met een digtale versie kan doen is de prijs delen met een maat.




 

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Dying Light

Reactie #44 Gepost op: do. 16 april, 2015, 13:34
Dat laatste is trouwens illegaal...