1074 keer gelezen

Topic: Blackhole intro

  • 1

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline BlackHole

Blackhole intro

Gepost op: zo. 17 november, 2013, 10:20
Even een hallo aan alle Nederlanders en Belgen op de site,

Mijn naam is Sven. Ik woon in het al dan niet prachtige zuiden van Nederland, Limburg. Ik ben 18 jaar oud en ik game eigenlijk al sinds ik 6 jaar was. Dit kwam omdat mijn vader ook altijd grote interesse had in de vernieuwingen op computer gebied. Toen er eenmaal spellen van toen mijn leeftijd werden gemaakt, zette mijn vader me meteen aan het gamen. Sinds dien ben ik er niet meer mee gestopt.

Ik ben iemand die veel bijna alle spellen speelt, maar ook de hele business op de voet volgt. Zo heb ik alle games die het waard zijn gespeeld en ben ik helemaal op de hoogte van het laatste game nieuws. Ook heb ik enkele game reviews geschreven op de site PSVita.nl
Ik ben vooral begonnen met gamen op de Super Nintendo. Voor een hele lange tijd ben ik Nintendo fan geweest totdat ik de Playstation 2 kreeg. Na mijn mening was de Playstation 2 veel beter dan in der tijd de Gamecube. Zo ben ik aan Playstation blijven hangen en ben ik eigenlijk een hele grote Playstation fan geworden. Zo heb ik nu een PS2, PS3, PSP, PSP GO, PSvita en ik krijg de Playstation 4 op de release datum.

Spellen waar ik echt van hou zijn games zoals The Last of Us. Shooters zonder verhaal ben ik vaak snel op uitgekeken, tenzij de MP goed is. Maar toch kan ik veel meer genieten van zo'n verhaal als The Last of Us. Heb hem hierdoor twee keer uitgespeeld en ben echt aan het wachten op de DLC hiervan (en ik hoop stiekem op een PS4 port.)
Ook heb ik een grote voorliefde voor open world games. Ik ben een groot fan van Fallout en The Elder Scrolls. Bethesda is één van mijn favoriete ontwikkelaars en ik speel hun games altijd met veel plezier.

Ik zit nu in het laatste jaar van de HAVO en ik merk dat mijn game tijd toch een stuk verminderd is. Alleen in de weekenden heb ik genoeg tijd om te gamen, maar doordeweeks valt dit zwaar tegen. Waarschijnlijk ga ik na de HAVO een opleiding volgen als Game Designer.



Goed, dit was het wat ik nu nog kon vertellen. Er is vast veel meer te vertellen, maar dat komt nog wel eens.
 


''The year I turned 26, I made 49 million dollars, which really pissed me off because it was three shy of a million a week.''

Heer_Vonck

Offline Heer_Vonck

  • Administrator
  • Level 12
  • *
  • Game on!
  • psnHeer_Vonck
  • Berichten: 7.200
  • XP: 60
  • Geslacht: Man

Re: Blackhole intro

Reactie #1 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 10:31
Tof dat je je voorstelt Sven, hopelijk kan je je gametijd hiermee optimaal invullen!
 

Offline Qgem

  • Level 1
  • *
  • psnQgem1992
  • Berichten: 29
  • XP: 1
  • Geslacht: Man

Re: Blackhole intro

Reactie #2 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 15:13
Leuke intro!

Succes met je examens alvast!

En tlou is tha bomb :p
 

Offline Schadow-Knight

Re: Blackhole intro

Reactie #3 Gepost op: zo. 17 november, 2013, 15:19
Aw, het laatste jaar is altijd rottig. Welkom  (+)
 
  • 1